Ik kies ervoor om dit eerst te koop te zetten. Ik vind niet dat ik me hiervoor moet verantwoorden.
Ah die wil ik wel! Ik stuur je een pm. Sorry voor de late reactie, zit niet zoveel meer op het forum.
@Yzile haha love goud maar denk toch dat ik ze niet zou dragen.
Verzenden kan alleen met Mondial Relay, voor de overige pakketbezorgers is het pakket te groot. Je mag hem ook komen ophalen in Voorburg.
Vraagprijs is 50 euro excl verzendkosten.
Shirtje Vila, maat XS maar valt als een S
€5 excl verzending
Shirtje Yaya, maat 34 maar valt als een 36
€5 excl verzending
Corduroy vestje/blouse Costes, maat XS
€8 excl verzending
Vestje Zusss, maat S. Kan dicht ook als bloesje gedragen worden
€8 excl verzending
Alles past in principe door de brievenbus
Ik heb mijn vinted kast wat aangevuld!
Oa onderstaande staat erop. Prijzen zijn richtprijzen, sta ook open voor biedingen.
Mocht je mijn profiel willen hebben stuur me dan een pb’tje. Via hier mag uiteraard ook
Schoenen zijn maat 37 en kleding maat S.
Ik heb een lichtgrijze Google nest mini tweede generatie nieuw in verpakking over. Kan voor 25 euro weg. Heeft iemand interesse? Ophalen in omgeving Rotterdam
Kopen kan ook via Vinted/ophalen in Utrecht!
-
Witte shorts van Zara (maat 38)
€10 exclusief verzendkosten
-
Kobaltblauw jurkje van Springfield (maat M)
€12,50 exclusief verzendkosten
Ik verkoop deze blazer van Zara. Heb laatst een pak gekocht en de blazer is bijna dezelfde kleur als deze blazer, dus een beetje onzin om er twee te hebben.
Ik heb hem in maat S en heb hem maar 1 of 2 keer gedragen.
Zou er €30,- incl verzenden voor willen.
linkje:
Ik verkoop 2 weekendtickets voor Lentekabinet (via de officiële weg) voor €45/stuk. Kan zelf niet gaan omwille van een fietsongeluk en hoop zo toch nog een beetje geld te kunnen recupereren.
Stuur me een dm bij interesse, dan geef ik je de link naar Tixel!
37!
Ik heb een kaartje te koop voor down the rabbit hole. Heb het gekocht met verspreid betalen en krijg het daarom 2 weken voor het testival. Als iemand het dan via ticketswap wil kopen ivm veiligheid is dat uiteraard ook goed.
Babyliss föhnborstel
Maar 1x gebruikt en dus praktisch nieuw.
Chi krultang 1 inch
Gebruikt maar nog in zeer nette staat.
Princess stijltang
Gebruikt maar nog in nette staat.
3x rode Hunkemöller bh 70F
Altijd met de hand gewassen en korte periode gedragen in de zwangerschap.
ik heb wel interesse in je fohnborstel
Top! Ik had 20 euro in gedachte… ga je daarmee akkoord?
Iemand interesse in het Hourglass Ambient Lighting Palette? Ik heb het gekocht in mijn experimenteren met make-up fase maar die was van korte duur en ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet en draag het niet. Max 3 keer ofzo gebruikt. Kan door de brievenbus. Pm maar bij interesse
Heb je deze nog?