Is het wit of off white?
Vallen ze op maat? Ik heb maat 39 dus twijfel.
@JustinBieber @Drawster echt op maat. Ik vind wit. Mijn vriend crème/offwhite
Dit is trouwens zijn paar… vandaar dat gras plekje op de zool… haha
De doos zelf zegt wit ![]()
Verkocht
Ik verkoop 3 tennisrackets, ze staan op marktplaatst. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan deel ik graag de link via PB.
Ik verkoop deze leren Chelsea / biker boots in maat 41 van Nelson. Heb ze weinig gedragen, uiteindelijk kon ik ze toch niet zo combineren als ik had gedacht.
Ze vallen meer als een 41.5 dan als een 41. Lopen lekker!
Ik dacht zelf aan 10 euro exclusief verzenden ( of ophalen maar mijn woonplaats kan je opvragen in een PB).
Ik heb 3 maanden geleden deze zonnebril gekocht, maar vind hem toch niet zo mooi staan bij m’n ronde gezicht. Heb hem in maat 49
kan uiteraard ook nog eigen foto’s maken. Heb hem amper opgehad, dus hij is nog als nieuw.
https://www.zalando.nl/ray-ban-zonnebril-brown-ra251e005-o12.html
zou er graag €50,- voor willen!
Mijn keukenkastjes ontploffen, dus ik heb wat dingen in de verkoop. Ophalen kan eventueel in Zaandam. Versturen kan ook, al zijn het wel breekbare spullen!
Vintage mintgroene kopjes (6 stuks) hand for scale! Samen voor 10,-
Monbento Bento box met accessoires (verdeelbakjes, elastiek, siliconen cakevorm in het formaat van de bakjes) 15,-
Urban Nature Culture Good morning cups in mintgroen samen voor 15,- (nieuw 12,- per stuk)
Is er hier toevallig iemand die het boek ‘de kracht van kwetsbaarheid’ van Brene Brown heeft en er niets meer mee doet? Mijn moeder is op zoek…
Heel graag!
Heb je m nog kunnen vinden? ![]()
Jazeker!
Ik heb twee staan tickets over voor Ed Sheeran as donderdag omdat een vriendin en ik allebei ziek zijn :(. Je moet wel samen met de ticket koper naar binnen, dat is @Chili .
Heeft iemand interesse? We hebben €77 per kaartje betaald
Edit: ik hoef er trouwens niet perse het volledige aankoopbedrag voor!
Ik verkoop mijn net een paar maanden oude bank met pijn want mijn vriend heeft deze battle gewonnen
Stadje naast 040
Ik dacht aan 250e
Alle boeken mogen weg voor kleine prijzen exclusief verzendkosten. Lijstje in spoiler
Prijslijst
The mosquito coast - erg tweedehands - €0
A horse walks into a bar - goede staat - €2
De geesten - nieuw - verkocht
Bright lights, big city - oud - €0
Gedichten van de bvr - zgan - verkocht
De wereld van sofie - zgan - €3
Faq gender - zgan - verkocht
Denken helpt - licht gebruikt - €3
Bundelbod mag altijd!
Ik neem graag de gedichten van bvr en faq gender over!