Yes!
Mocht je hem niet kunnen verkopen: er is vanaf begin juli een set met de nieuwe opzetstukken los verkrijgbaar, die kun je op je ‘oude’ airwrap gebruiken. Scheelt weer een paar honderd euro haha
Hmm dat is een verrekes goeie tip!! Dankjewel!
Iemand interesse in deze spiegel met lamp van de Ikea (nu niet meer leverbaar)? 30 euro, ophalen omgeving Rdam
Is er hier toevallig iemand die de Lonely Planet Crete thuis heeft liggen en wil verkopen? Ik heb deze ooit uitgeleend, maar degene die hem had die is hem kwijt. Nu gaan we binnenkort weer naar Kreta en wil hem eigenlijk weer heel graag hebben
Kan diegene die hem is kwijt geraakt niet opnieuw voor je kopen?
Ik vind dat als je iets uitleent en diegene raakt het kwijt dan maar vervanging moet zoeken.
heb je hem nog?
mijn bf begon hier gisteren over namelijk haha, even checken
Ah nee, wat jammer, gisteren heeft iemand hem opgehaald!
jammmmer!
Mijn nichtje is naar Amerika geweest en heeft producten van Glossier voor mij meegenomen. Nu heb ik de Futuredew 2x. Kan ik iemand anders blij maken met de andere voor €23 excl verzendkosten? Mocht je willen dan kan ik je ook nog een eigen foto sturen, het product is ongeopend.
Edit; ik verkocht de monki jumpsuit maar hij was vrijwel direct verkocht via vinted.
Leuke blouse, tweedehands gekocht maar zit me net te strak bij de mouwtjes. In label staat maat 40 maar valt als een maat 38. Ik vind 'm echt cute met de scheve knoopjes dus hoop dat iemand anders de blouse wil overnemen!
Edit: 2e en 3e foto geven de kleur het beste weer!
Hoeveel vraag je voor deze?
€4,50 excl. verzenden. Past door de brievenbus en kan met alle verzendmethodes verzonden worden.
Verkocht
Prachtig Jammer genoeg heb ik maat 38
Nieuw maat 38
Ik pas ze helaas niet
Of als iemand ze wil ruilen tegen 37 nog liever hahaha.
€10.99 excl