Ik vraag toch niet dat jij het koopt?
Oh dan zit ik er aardig naast qua activiteit, ik had de laatste posts wel al gelezen maar niet geregistreerd dat die nog zo recentelijk waren geplaatst. Ik vind dit topic zo langzaam gaan vandaar mijn opmerking.
Ik verkoop zelf nooit iets (gekocht of gekregen), breng alles dat ik niet wil houden naar de kringloop of geef het weg aan vrienden, hoe veel het ook waard is, dus je kunt opzouten met je tatta. Maar als je wel graag dingen wilt verkopen dan maakt het toch geen zak uit hoe je er aan komt? Ik heb je nog niet zien uitleggen waarom daar verschil inzit.
Als je een luchtje niet lekker vindt, kun je het verkopen en het geld vervolgens gebruiken om een ander luchtje te kopen. Leg eens uit waarom dat gierig is?
ik zout al op hoor, is goed - ik ben je niet verplicht te blijven uitleggen hoor
Nee want je hebt geen uitleg, je wilt alleen maar even aandacht.
Ik verkoop mijn Tunturi hometrainer. Amper gebruikt, dus zo goed als nieuw. Wil er graag rond de 100 euro voor. Kan opgehaald worden in Leiden.
Mensen met een grote schoenmaat hier?
Ik heb Adidas en Nikes te koop staan.
En een paar vans waarbij ik er nu pas achterkwam dat het verschillende maten zijn. Voortaan controleren.
Mocht iemand ook nog interesse hebben in Barbie leesboeken?
Heeft iemand interesse in een klein keukentafeltje in twee stoelen? Tafeltje is van Ikea (74x74) en stoelen van Vestjberg via Fonq. Perfect voor in een kleine woning/studio. Nieuwprijs van de tafel is €100 en van de stoelen nu €75 per stuk bij Fonq. Zelf maar een paar maanden gebruik van gemaakt dus ziet er allemaal nog perfect uit. Prijs komen we vast wel uit. Ik zal even goede daglicht foto’s maken als iemand interesse heeft. Stuur me dan maar een berichtje.
Wat zou je ervoor willen?
Ik verkoop deze jurk (tuba dress) van Weekday in maatje XS (zelf droeg ik m met S). Zou er graag 10,- voor willen en staat ook op vinted (goedkoper met verzenden!)
En dit jasje vintage maat 48
Maat 38 maar valt wat kleiner naar mijn mening
Ik ben 1.65
Kleur: donkerblauw
Materiaal: polyester
Prijs: € 7,50 ex verzenden
ja wil ik, wat vraag je ervoor? is dit dat standaardformaat?
Ja die cappuccinokopjes zeg maar, deze. https://www.debijenkorf.nl/hkliving-70-s-hail-cappuccinokopje-30-cl-7609091264-760909126400000?ref=%2Fhkliving
25 euro incl voor het setje misschien?
oh met oor? had ik niet gezien, maar ik wil ze zonder oor. nee dan laat maar, sorry!
Ah sorry ja die zie je inderdaad niet op de foto zie ik nu maar er zit een oortje aan!
Dit zijn de grote mokken toch? Nog helemaal heel? Dan wil ik ze wel van je overkopen
Zeker helemaal heel. Ik weet niet of het de grote zijn maar er staat een paar posts omhoog een linkje van de bijenkorf. Het zijn de cappucinokopjes
Zijn deze unisex?