Verkooptopic

Ik heb niets gehoord van de andere persoon dus als je nog wilt mag jij het blousje over kopen. Stuur je me een pb?

Ik heb 6 van elk van deze ladeknoppen te koop, nieuw zijn ze 10 euro per stuk. Schroefdraad is deels afgeknipt zodat het niet te ver uitstak in de lades. Merk is doing goods (fotos ook via hen).
Edit: alleen de zeesterren heb ik nog

Edit: thermoskan verkocht

1 like

Twee Dr. Martens en luipaard schoeisels, allebei nieuw

Loafers €155, maat 40

Chelsea boots €90, maat 39

Heb ze ook op Vinted staan met meer foto’s, daarnaast is het goedkoper met verzenden

1 like

Lichtblauwe Buffalo schoenen in maat 40. Eén keer buiten gedragen, dus in hele goede staat. Meer foto’s kan ik evt sturen via DM. Vraagprijs €85,- excl. verzendkosten.

5 likes

5 euro per stuk (nieuwprijs is 10 euro) dus 30 euro totaal!

Wat was de verkoopprijs? Interesse!

1 like

2 likes

Is het wit of off white?

2 likes

Vallen ze op maat? Ik heb maat 39 dus twijfel.

2 likes

@JustinBieber @Drawster echt op maat. Ik vind wit. Mijn vriend crème/offwhite

Dit is trouwens zijn paar… vandaar dat gras plekje op de zool… haha

2 likes

De doos zelf zegt wit :wink:

4 likes

Verkocht

3 likes

Ik verkoop 3 tennisrackets, ze staan op marktplaatst. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan deel ik graag de link via PB.

Ik verkoop deze leren Chelsea / biker boots in maat 41 van Nelson. Heb ze weinig gedragen, uiteindelijk kon ik ze toch niet zo combineren als ik had gedacht.
Ze vallen meer als een 41.5 dan als een 41. Lopen lekker!

Ik dacht zelf aan 10 euro exclusief verzenden ( of ophalen maar mijn woonplaats kan je opvragen in een PB).

1 like

Ik heb 3 maanden geleden deze zonnebril gekocht, maar vind hem toch niet zo mooi staan bij m’n ronde gezicht. Heb hem in maat 49
kan uiteraard ook nog eigen foto’s maken. Heb hem amper opgehad, dus hij is nog als nieuw.

https://www.zalando.nl/ray-ban-zonnebril-brown-ra251e005-o12.html

zou er graag €50,- voor willen!

2 likes

Mijn keukenkastjes ontploffen, dus ik heb wat dingen in de verkoop. Ophalen kan eventueel in Zaandam. Versturen kan ook, al zijn het wel breekbare spullen!

Vintage mintgroene kopjes (6 stuks) hand for scale! Samen voor 10,-

Monbento Bento box met accessoires (verdeelbakjes, elastiek, siliconen cakevorm in het formaat van de bakjes) 15,-

Urban Nature Culture Good morning cups in mintgroen samen voor 15,- (nieuw 12,- per stuk)

6 likes

Is er hier toevallig iemand die het boek ‘de kracht van kwetsbaarheid’ van Brene Brown heeft en er niets meer mee doet? Mijn moeder is op zoek…

1 like

Heel graag!

Heb je m nog kunnen vinden? :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Jazeker!

2 likes