Verkooptopic

Ik heb twee staan tickets over voor Ed Sheeran as donderdag omdat een vriendin en ik allebei ziek zijn :(. Je moet wel samen met de ticket koper naar binnen, dat is @Chili .
Heeft iemand interesse? We hebben €77 per kaartje betaald

Edit: ik hoef er trouwens niet perse het volledige aankoopbedrag voor!

1 like

Ik verkoop mijn net een paar maanden oude bank met pijn want mijn vriend heeft deze battle gewonnen

Stadje naast 040
Ik dacht aan 250e

5 likes

Alle boeken mogen weg voor kleine prijzen exclusief verzendkosten. Lijstje in spoiler

Prijslijst

The mosquito coast - erg tweedehands - €0
A horse walks into a bar - goede staat - €2
De geesten - nieuw - verkocht
Bright lights, big city - oud - €0
Gedichten van de bvr - zgan - verkocht
De wereld van sofie - zgan - €3
Faq gender - zgan - verkocht
Denken helpt - licht gebruikt - €3

Bundelbod mag altijd!

5 likes

Ik neem graag de gedichten van bvr en faq gender over!

1 like

Blazer van de Zara
Maat S
10 euro exclusief verzendkosten

1 like

Echte marmeren knoppen , 1 eur ps ophalen Rotterdam

Iemand interesse in een of meerdere van deze boeken?

1 like

Zara badpak met bloem. Nog te koop bij Zara (2856/033) voor blijkbaar inmiddels een verhoogde prijs van €32,95😅 Helaas te laat met retourneren. Maat L, past niet met grote boobies (cup D/E+). Ik wil erg graag €20,- voor, staat ook op Vinted voor goedkopere verzending.

Ook heb ik nog deze gedrapeerde body van de Zara, zelfde verhaal qua cupmaat. Maat M. Ook nieuw met prijskaartje.

Assembli papieren nijlpaard kleur wit
Ongeopend

15 euro ophalen Rotterdam

2 likes

Ik kreeg parfum voor Kerst maar is echt niet m’n geurtje. Dacht mss leuk voor de zomer maar is echt niks voor mij. Is een 30ml DKNY Be Delicious:

Wil iemand ‘m overnemen? Ik zou zeggen € 15 excl verzendkosten.

2 likes

je kreeg het cadeau, vindt het zelf niks, maar wilt er wel nog aan verdienen, ik vind dit een gierige actie.

10 likes

Kerstcadeau vind ik toch echt een verschil met een random cadeau.
Als iemand het koopt kan ze eventueel toch iets anders als kerstcadeau kopen?

8 likes

Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe je aan een product bent gekomen? Het is geld waard of niet, toch? En iemand anders kan het wél heel leuk vinden. Echt hoor. :roll_eyes:

En wat @keekie zegt.

36 likes

Tell me you are tatta without telling me you are tatta :joy:

6 likes

Ik begrijp wel dat je dit te koop aanbiedt en ik vind het ook leuk dat je dit topic wat leven inblaast.

Ik vond het verkooptopic op EGF ook altijd al zo leuk. Volgens mij heb ik maar een keer iets gekocht (en wat een miskoop was dat voor mij persoonlijk) maar dat terzijde.

4 likes

Ik vraag toch niet dat jij het koopt?

7 likes

Oh dan zit ik er aardig naast qua activiteit, ik had de laatste posts wel al gelezen maar niet geregistreerd dat die nog zo recentelijk waren geplaatst. Ik vind dit topic zo langzaam gaan vandaar mijn opmerking. :joy:

1 like

Ik verkoop zelf nooit iets (gekocht of gekregen), breng alles dat ik niet wil houden naar de kringloop of geef het weg aan vrienden, hoe veel het ook waard is, dus je kunt opzouten met je tatta. Maar als je wel graag dingen wilt verkopen dan maakt het toch geen zak uit hoe je er aan komt? Ik heb je nog niet zien uitleggen waarom daar verschil inzit.

Als je een luchtje niet lekker vindt, kun je het verkopen en het geld vervolgens gebruiken om een ander luchtje te kopen. Leg eens uit waarom dat gierig is?

10 likes

:joy: ik zout al op hoor, is goed - ik ben je niet verplicht te blijven uitleggen hoor

6 likes

Nee want je hebt geen uitleg, je wilt alleen maar even aandacht.

4 likes