Verkooptopic

Volgens mij wel! De maatvoering van de Chelsea boots loopt over het algemeen van 36-48. Dit is het label aan de binnenkant:

2 likes

Iemand interesse?

4 likes

Wel leuk en ik wil eigenlijk ook wel zoiets voor het najaar, maar ben bang dat ze mij dan niet zullen passen. Waren ze te klein? En heb je normaal ook maat 40?

Nou het is is meer dat t mijn soort laars niet is. Ik had ze gekocht voor een bruiloft, alleen heb ze dus zelf nooit gedragen :smiling_face_with_tear: Ik ben meer een sneaker drager.

2 likes

Hi! Heb je het badpak nog? :slight_smile:

Vagabond laarsjes in maat 40, helemaal nieuw (kaartje hangt er nog aan). Dacht zelf aan €80,-

6 likes

Iemand interesse in deze Ottolenghi’s? Samen voor een tientje excl verzenden (of ophalen in een stad in Brabant)

3 likes

Als je ze ook apart wil verkopen heb ik wel interesse in Plenty, Simpel heb ik al

3 likes

Ja ik graag! Met verzending :blush:

2 likes

Thanks voor je berichtje, ze gaan allebei naar @DikkeKip aangezien die ze allebei wil!

3 likes

Die jumpsuit :heart_eyes:. Hij valt zeker niet klein?

2 likes

Verkocht

1 like

Hoi allemaal! Ik deel een kleine greep uit de kledingstukken die ik op mijn vinted te koop heb staan. Mijn profiel is eefshopping mocht je ergens interesse in hebben of meer details willen lezen! :smile:

1 like

Ik heb gloednieuw (van aliexpress) screenprotector hoesje voor fitbit versa 2 te koop. Zwart
En een gloednieuw geweven nylon bandje maat L (180-240mm omtrek) ook zwart

Besteld voor mijn vader maar die heeft de fitbit al weer teruggestuurd en naar ali terugsturen word hem niet.

Vraagprijs 10 incl verzenden

4 likes

Voor de lange dames (>180 cm) onder ons ik verkoop diverse broeken en jeans en een mooie blazer. Ik ben zelf 189 cm.

3 likes

@GrumpyHarry niet liken maar kopen

Zal ik ze op Vinted anders ook nog even allemaal favorieten en dan vooral niet bieden haha?

2 likes

NEEEEEE sadist

2 likes

Haha shit ik vind die linnen broek heel leuk maar ik haat strijken ook.

1 like

Ik verkoop mijn Nike Jordans Atmosphere/Bubblegum in maat 39, gloednieuw. Heb ze ooit gewonnen met early access op SNKRS, maar vind ze moeilijk te combineren dus nog nooit gedragen. Heb de factuur en de doos waarin ze verzonden zijn!
Ik hoef er geen winst op, dus ze mogen weg voor de retail prijs (170)

meer foto’s

7 likes