Iemand interesse in een of meerdere van deze boeken?
Zara badpak met bloem. Nog te koop bij Zara (2856/033) voor blijkbaar inmiddels een verhoogde prijs van €32,95😅 Helaas te laat met retourneren. Maat L, past niet met grote boobies (cup D/E+). Ik wil erg graag €20,- voor, staat ook op Vinted voor goedkopere verzending.
Ook heb ik nog deze gedrapeerde body van de Zara, zelfde verhaal qua cupmaat. Maat M. Ook nieuw met prijskaartje.
Ik kreeg parfum voor Kerst maar is echt niet m’n geurtje. Dacht mss leuk voor de zomer maar is echt niks voor mij. Is een 30ml DKNY Be Delicious:
Wil iemand ‘m overnemen? Ik zou zeggen € 15 excl verzendkosten.
je kreeg het cadeau, vindt het zelf niks, maar wilt er wel nog aan verdienen, ik vind dit een gierige actie.
Kerstcadeau vind ik toch echt een verschil met een random cadeau.
Als iemand het koopt kan ze eventueel toch iets anders als kerstcadeau kopen?
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe je aan een product bent gekomen? Het is geld waard of niet, toch? En iemand anders kan het wél heel leuk vinden. Echt hoor.
En wat @keekie zegt.
Tell me you are tatta without telling me you are tatta
Ik begrijp wel dat je dit te koop aanbiedt en ik vind het ook leuk dat je dit topic wat leven inblaast.
Ik vond het verkooptopic op EGF ook altijd al zo leuk. Volgens mij heb ik maar een keer iets gekocht (en wat een miskoop was dat voor mij persoonlijk) maar dat terzijde.
Ik vraag toch niet dat jij het koopt?
Oh dan zit ik er aardig naast qua activiteit, ik had de laatste posts wel al gelezen maar niet geregistreerd dat die nog zo recentelijk waren geplaatst. Ik vind dit topic zo langzaam gaan vandaar mijn opmerking.
Ik verkoop zelf nooit iets (gekocht of gekregen), breng alles dat ik niet wil houden naar de kringloop of geef het weg aan vrienden, hoe veel het ook waard is, dus je kunt opzouten met je tatta. Maar als je wel graag dingen wilt verkopen dan maakt het toch geen zak uit hoe je er aan komt? Ik heb je nog niet zien uitleggen waarom daar verschil inzit.
Als je een luchtje niet lekker vindt, kun je het verkopen en het geld vervolgens gebruiken om een ander luchtje te kopen. Leg eens uit waarom dat gierig is?
ik zout al op hoor, is goed - ik ben je niet verplicht te blijven uitleggen hoor
Nee want je hebt geen uitleg, je wilt alleen maar even aandacht.
Ik verkoop mijn Tunturi hometrainer. Amper gebruikt, dus zo goed als nieuw. Wil er graag rond de 100 euro voor. Kan opgehaald worden in Leiden.
Mensen met een grote schoenmaat hier?
Ik heb Adidas en Nikes te koop staan.
En een paar vans waarbij ik er nu pas achterkwam dat het verschillende maten zijn. Voortaan controleren.
Mocht iemand ook nog interesse hebben in Barbie leesboeken?
Heeft iemand interesse in een klein keukentafeltje in twee stoelen? Tafeltje is van Ikea (74x74) en stoelen van Vestjberg via Fonq. Perfect voor in een kleine woning/studio. Nieuwprijs van de tafel is €100 en van de stoelen nu €75 per stuk bij Fonq. Zelf maar een paar maanden gebruik van gemaakt dus ziet er allemaal nog perfect uit. Prijs komen we vast wel uit. Ik zal even goede daglicht foto’s maken als iemand interesse heeft. Stuur me dan maar een berichtje.
Wat zou je ervoor willen?
Ik verkoop deze jurk (tuba dress) van Weekday in maatje XS (zelf droeg ik m met S). Zou er graag 10,- voor willen en staat ook op vinted (goedkoper met verzenden!)
En dit jasje vintage maat 48