Ik verkoop deze kimono van Etsy (shreejagannath - Etsy Nederland).
Dacht aan 20,-!
Staat ook op m’n vinted: zofia-90 - profiel lid - Vinted
Ik verkoop deze kimono van Etsy (shreejagannath - Etsy Nederland).
Dacht aan 20,-!
Staat ook op m’n vinted: zofia-90 - profiel lid - Vinted
Alles weg
Deze puma’s heb ik 1x gedragen naar werk (kantoor) maar ze zijn echt te klein. Er staat 38 in maar ze vallen meer als 37. Ik heb ze voor 80 euro gekocht.
En deze tas van stand studio wil ik ook vanaf. Hij was 300 euro; ik was meteen in love en heb gewacht tot de sale. Ik heb hem voor 150 euro gekocht maar pak hem nooit. Het is een supermooie pimpeltas en er past een laptop van 13 inch in. Er zit ook nog een leren schouderbandje bij.
Ik heb geen vaste prijzen maar hoor het graag als iemand interesse heeft.
Alles wat ik verkoop is nog helemaal nieuw
Levi broek maat 28 super skinny
Longchamp rugzak
Jurkje van Costes maat L
Sandalen van Manfield maat 38
Schoenen maat 38
Taille is 28 en lengtemaat is 32
Hahaha sorry, het heeft een normale taille.
Ik neem deze graag van je over!
Bij Kruidvat kosten ze ook 10 euro. Maar wellicht zit deze niet in jouw buurt, dan heb ik niks gezegd.
Op de website is het uitverkocht en volgens mij hebben ze hem bij ‘mijn’ kruidvat niet in de winkel
Ah ok! Bij mijn Kruidvat is-ie alweer een poosje regelmatig op voorraad.
Goede deal dan!
Ik heb iemand met interesse in mijn dm. Mocht deze persoon toch afhaken dan laat ik het weten! En dacht inderdaad dat ik iemand blij kon maken waarbij het steeds uitverkocht is. Want voor mij werkt het helaas niet.
Hij is nog beschikbaar. Als je nog interesse hebt stuur me maar even een berichtje!
Zo ruk dat ik in Groningen woon! Ben al maanden op zoek naar zo’n tafeltje
Geen idee of dit ook mag, maar verkoopt er toevallig iemand een instax camera in goede staat? Ook al ken ik jullie niet, voelt toch wat betrouwbaarder dan marktplaats
Wat zou je voor het jurkje van Costes willen? En enig idee wat voor model het is (nauwsluitend, losser etc) en tot waar hij valt?
Ik wil mijn witte instax wel verkopen, heb hem wel al 8 jaar denk ik maar heb er misschien max 100 fotos mee gemaakt en hij werkt nog net zo als toen ik hem net kocht
Welk model is het en wat vraag je ervoor?
Ik dacht zelf aan 15 euro. Bij mij tot boven mijn knie en valt bij mij mooi om mijn lichaam, niet zoals een vuilniszak haha