Setje mokjes van HK living
ja wil ik, wat vraag je ervoor? is dit dat standaardformaat?
Ja die cappuccinokopjes zeg maar, deze. https://www.debijenkorf.nl/hkliving-70-s-hail-cappuccinokopje-30-cl-7609091264-760909126400000?ref=%2Fhkliving
25 euro incl voor het setje misschien?
oh met oor? had ik niet gezien, maar ik wil ze zonder oor. nee dan laat maar, sorry!
Ah sorry ja die zie je inderdaad niet op de foto zie ik nu maar er zit een oortje aan!
Dit zijn de grote mokken toch? Nog helemaal heel? Dan wil ik ze wel van je overkopen
Zeker helemaal heel. Ik weet niet of het de grote zijn maar er staat een paar posts omhoog een linkje van de bijenkorf. Het zijn de cappucinokopjes
Zijn deze unisex?
Alles H&M maat m
Nieuw zonder prijskaartje of enkel een keer gedragen.
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.
Volgens mij wel! De maatvoering van de Chelsea boots loopt over het algemeen van 36-48. Dit is het label aan de binnenkant:
Iemand interesse?
Wel leuk en ik wil eigenlijk ook wel zoiets voor het najaar, maar ben bang dat ze mij dan niet zullen passen. Waren ze te klein? En heb je normaal ook maat 40?
Nou het is is meer dat t mijn soort laars niet is. Ik had ze gekocht voor een bruiloft, alleen heb ze dus zelf nooit gedragen Ik ben meer een sneaker drager.
Hi! Heb je het badpak nog?
Iemand interesse in deze Ottolenghi’s? Samen voor een tientje excl verzenden (of ophalen in een stad in Brabant)
Als je ze ook apart wil verkopen heb ik wel interesse in Plenty, Simpel heb ik al
Ja ik graag! Met verzending
Die jumpsuit . Hij valt zeker niet klein?