Incl koppelstukje om op te laden en extra puntje
Nieuw isie 100 euro dus ik dacht aan 75 incl verzenden? Of een ander bod mag ook
Incl koppelstukje om op te laden en extra puntje
Nieuw isie 100 euro dus ik dacht aan 75 incl verzenden? Of een ander bod mag ook
Welke geur heb je erbij?
De lavendel kreeg ik erbij. De rest heb ik gekregen, vandaar dat ze niet helemaal vol zijn. Heb nog een klein restje neutraal geur staan van Ashleigh & Burwood en van Scentchips Patchouli & Thyme.
Ik denk aan 75 voor het jasje van Adolfo (nieuw 270) en 40 voor de jurk van Massimo (nieuw 120). Laat maar weten wat jouw gedachten zijn (kan ook per dm).
Wat is lengte van het jurkje? Of hoever tot de knie? Ik ben 1,71
Jurkje van FRNCH, maat S. Geen aanfoto, want past mij niet. Kaartje zit er nog aan. Mag weg voor 25.
Lange jurk van & Other Stories, maat 38. Ook nooit gedragen want zit mij iets te strak. Mag weg voor 20.
Oh dat jurkje met hartjes Ik zit vaak tussen S en M in. Iemand ervaring met dit specifieke merk?
Ik vind het lastig te zeggen of deze dan gaat passen. Hij zit vooral smaller bij je taille.
Ik wil mijn Dyson Airwrap verkopen op Marktplaats, maar misschien is hier iemand geïnteresseerd. Ik heb extra lange opzetstukken erbij voor lang haar, dat zijn de enige die ik ook daadwerkelijk heb gebruikt. Rest is ongebruikt.
Ik dacht zelf aan ongeveer € 400,- inclusief de extra lange opzetstukken. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
Ik heb wel interesse. Welke kleurstelling heb je?
De roze/grijze!
Ik ben morgen weer thuis, ik zal de jurk opmeten!
Alles is in hele goede staat of nieuw. Staat ook op vinted dus stuur me dan even een pb.
Kort wollen rokje Vanilia, maat 40. Nooit gedragen. €35
Zara pantalon maat 38.
Flared Levi’s maat 30. Niet mijn stijl dus als nieuw.
Blazer steps in maat 36
Kick flare Filippa K. Maat 31 maar valt klein. Mij te klein dus nieuw.
Rugzak cowboysbag. Slechts 3x ofzo mee naar werk gegaan maar toen had ik een nieuwe baan en sindsdien overbodig. Hij is nieuw €180 dus ik wil er graag €80 voor.
Vlnr
Garnier zonnebrand voor gezicht factor 50
Setje van clear skin days: cleanser, moisturizer en blemish repair paste
Dove foam
Nacomi niacinamide 15%
Setje van drunk elephant: tlc framboos glycolic night serum, b hydra intensive hydration serum, protini polypeptide cream en beste no9 jelly cleanser
Ik hoef er niet veel voor maar ik ga/mag het niet meer gebruiken dus ik wil er graag vanaf
Oeh wat wil je ervoor hebben?
Voor alles? Ik dacht misschien aan € 25?
Het setje van drunk elephant is minimaal nog halfvol, de clear skin en dove zijn vrijwel vol en de andere twee weet ik niet precies. Het wordt wel een pakketje of ophalen in tilburg!
Ruglengte is 86 cm.
Zou hier iemand interesse hebben in een magimix Cook Expert? Ik woon wel in België dus ophalen zou hier moeten of eventueel in Eindhoven (familie woont daar). Reden dat ik het verkoop is simpelweg omdat ik hem te weinig gebruik en hij te veel ruimte in gaat nemen in m’n nieuwe woning. Hij is compleet met alle accessoires en amper gebruikt…
Hoelang ben je? En tot waar komt de mohair trui dan bij jou?
Soms alleen de voorkant dan. En de rest een beetje omslaan zodat hij omvalt!
Ik ben 1.76 dus zie er vanaf. Denk dat hij echt veel te kort gaat zijn voor mij helaas!