Verkooptopic

Heb je deze nog? Ik kan jou niet berichten

JA!! Ik ben al wanhopig op zoek naar een ticket voor een normale prijs maar hopeloos :sob: Wat vraag je ervoor?

1 like

Ik zal je vanavond even een DM doen als ik thuis ben!

Op een blauwe maandag besloten om te gaan haken dus dit aangeschaft, maar het blijkt niets voor mij.
Iemand die ik hier blij mee kan maken? Ik dacht aan een tientje ex? Ophalen mag ook.
VERKOCHT

3 likes

Wij verkopen onze Sage Bambino Plus + Sage maler. Oktober 2019 aangeschaft en met veel plezier gebruikt. Ivm met een upgrade nu te koop.

Inclusief boekjes, tamper, melkkannetje en 1 en 2 cup filter.

Edit: hij is verkocht

5 likes

oh hier zit ik al een tijdje naar te kijken in de ING-winkel :eyes: wat vraag je ervoor?

edit ik ga t niet doen!

2 likes

Haha volgensmij heb ik dit destijds aan jou verkocht via het forum! Ik herken het boek en de etui met haaknaalden. Ik had hetzelfde probleem als jij: aangeschaft maar niks voor mij.

Aan potentiële kopers: de haaknaalden zijn erg fijn en ik vond het boek erg handig! Dus koop het en houd het binnen forummers😄

5 likes

Ik zat te denken aan € 275,-

Haha klopt dat ik het via hier toen heb gekocht. Heb een koper via PB en hoop dat het setje bij haar meer succes zal hebben dan bij ons :smile:

4 likes

Ik verkoop mijn Ray Ban zonnebril.
Het is de RB3589 in het goud met bruine degrade glazen (kleurverloop van donker naar licht in het glas) De zonnebril is nog in perfecte staat. Ik werk zelf bij een opticien dus het is een originele Ray Ban.

Ik wil er graag €70,- exclusief verzenden voor.

2 likes

Hij was nieuw 30 euro en heb hem denk ik 2-3 keer gedragen, €15 euro?

1 like

Ik verkoop een vrijwel niet gedragen grijze Rayban Erika. Het liefst ophalen in Groningen of Heerenveen. Hij is echt en ik heb er zelf €135 voor betaald. Ik doe hem weg omdat het toch niet mijn kleur is. Ik vraag er €50 voor zodat ik een zonnebril kan kopen die wel mijn kleur is haha. Mocht je een klein budget hebben maar jezelf wel met deze zonnebril de zomer in zien gaan en er veel plezier aan beleven, stuur me dan even een prive bericht!

11 likes

Ik verkoop mijn croissant ketting van Atelier van Rosa. De ketting is toch niet echt mijn stijl en daarom heb ik ‘m nog nooit gedragen. Het doosje heb ik helaas niet meer, maar ik zal zorgen dat ik ‘m goed ingepakt verstuur. Vraagprijs is € 62,- exclusief verzenden.

8 likes

@croissant :crazy_face:

6 likes

Iemand interesse in dit boek?

3 likes

YSL Libre 90 ml, helaas niet mijn geur…

4 likes

Hoeveel wil je ervior? En hoe oud is die?

1 like

Jaartje oud… zag dat ie nieuw 145 euro is, dus denk rond de 75 euro? Wat had jij in gedachte?

4 likes

Sorry dan laat ik het! Parfum kan niet goed zijn na een langere tijd🙈 dus ik durf het risico niet aan te gaan.

2 likes

Als het goed bewaard wordt kan parfum echt jaaaren mee! (In de doos op koele plek).

Wist je misschien al wel hoor maar voor mensen die meelezen en dat misschien niet weten. Je flessen kúnnen makkelijk 5 jaar goed blijven als je je parfum goed bewaart :grin:

3 likes