Verkooptopic

Ja ik weet dat het goed kan gaan maar heb eerder een parfum hier gekocht die 1,5 jaar oud was en de geur was wel slecht gegaan. Durf het dus niet zo goed meer aan als ze het jaar zijn gepasseerd!

3 likes

Ooh jammer :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik heb sommige parfums idd al langer staan en gebruik ze nog… staan wel jn een kast (donker).

Wist niet dat ze zo snel al achteruit konden gaan.

1 like

Iemand interesse in Louis Widmer badolie voor de droge huid? Nieuw in verpakking. Helaas de verkeerde besteld maar zie t nu pas. Wil er graag €12 voor (op te halen in Rotterdam).

1 like

Long shot maar is er iemand die de fits everybody slip dress van Skims kwijt wil? Hij is online de hele tijd uitverkocht en denk ook niet meer dat hij terug komt. Vinted heeft ‘m ook niet.

3 likes

ik weet niet of dit hier mag, maar ik verkoop een kaartje voor walibi holland voor 26 april :slight_smile: misschien heeft iemand interesse?

Ik was te laat met retourneren bij asos dus is er hier misschien iemand die interesse in deze cropped jeans van Pieces heeft?

201920745-2

Het is de Pieces Luna (straight fit, mid waist) in jeansmaat 31. Valt op maat. De onderkant is een beetje gerafeld en er zit stretch in.
Kaartjes zitten er nog aan want ik had twee verschillende maten besteld aangezien ik altijd een beetje ertussenin zit en de ander zat beter dus deze is nog helemaal ongedragen en niet eens gepast. Mag weg voor €20 excl. Ik heb er zelf €39,50 voor betaald.

Kan via hier of via vinted overigens, mocht dat makkelijker zijn.

2 likes

Ik heb shampoo en conditioner bars die ik niet gebruik:

Haarmasker papaya kers
Body bar spice bomb
Body bar en shampoo appel kaneel
Shampoo bar candy cane
Face bar
Shampoo & body bar en een baby body bar van shampoobars .nl en 1 foamie conditioner met açai berry.

Bied maar! Mag ook los

3 likes

Gisteren deze gekregen van mijn man maar niet helemaal mijn ding. We kunnen hem niet meer retouren want heb een paar spuitjes getest.

100 ml, nieuwprijs €135. Doe maar een bod!

1 like

EDIT: VERKOCHT

Ik verkoop mijn Doc Martens 1460 in maat 40.

Paar gebruikssporen te zien aan de voorkant, zie foto’s.

Zat te denken aan 40,- excl.
Kan ook via Vinted.

1 like

Welke maat? :see_no_evil:

3 likes

Shit haha sorry! Maatje 40 :sweat_smile:

2 likes

wow ben echt in shock door de normaal prijs??? rustig aan Lush

(Niet naar jou hoor haha)

5 likes

Jaa maar is wel 100 ml he is wel een grote fles.
Al was ik ook in shock ja😂

2 likes

Ik stuur je een pb!

5 likes

Ik verkoop dance card van Lisa Eldridge, 10 euro exclusief.

Jurk van Samsoe en Samsoe, maat M in het zwart. Mag weg voor 30 euro excl verzendkosten.

Dit is hoe de voorkant eruit ziet

11 likes

Diane von Furstenberg jurk maat 38, zit iets stretch in. Iets geplooid in de taille. Origineel, gekocht in New York. Mag weg voor 50 euro inclusief verzendkosten.

3 likes

JBL noise canceling koptelefoon. Kan draadloos of met draadje, inclusief oplader. Geen prijs in gedachten, daar komen we vast wel uit

1 like

Long shot maar heeft er iemand toevallig twee kaartjes te koop voor het concert van The Offspring op 20 mei? :see_no_evil:

1 like