Ik heb wat jurkjes (en een blouse en spijkerjasje) in maten M tm XL op Vinted gezet mocht iemand daar in geïnteresseerd zijn. Prijzen van 2,50 tot 15:
Mag eventueel ook via pb.
Ik heb wat jurkjes (en een blouse en spijkerjasje) in maten M tm XL op Vinted gezet mocht iemand daar in geïnteresseerd zijn. Prijzen van 2,50 tot 15:
Mag eventueel ook via pb.
EDIT: VERKOCHT
Ik verkoop twee kaartjes voor Bruce Springsteen in Amsterdam zaterdag 27 mei. Vak 125, rij 21. Ik heb €106,40 per kaartje betaald en hoef er geen winst op te maken. Wil ze wel het liefst samen verkopen. Iemand interesse?
Update: verkocht!
Ik verkoop een paar vegan Dr Martens Blaire, maat 38. Heb ze een paar keer aangehad (zie lichte slijtage op de zolen) maar helaas toch niet de goede maat. Vraag er op Vinted 100 euro voor, maar sta open voor een goed bod.
Oooo niet mijn maat maar ze zijn wel echt te leuk
Weet je zo welk type dit is? Volgens mij heb ik deze (en vind ik hem heel fijn ), maar die hangt met ducttape aan elkaar. Als het dezelfde is heb ik interesse!
Nee geen idee sorry, ik heb hem al een tijdje en geen doos of verpakking meer.
Heb m’n puzzels eens even uitgezocht
Allemaal compleet, tenzij het er bij staat. Op te halen in d.eventer of te verzenden
Alles van thats life 2,50 per stuk
En nog wat andere puzzels in de spoiler
Ik verkoop 2 leren stoelen en een eettafel. Ik zou graag €75 voor de hele set willen. De stoelen waren nieuw €350 per stuk en de tafel €1000. Alleen ik wil er snel vanaf omdat onze nieuwe meubels binnenkort geleverd worden en ik maak er graag iemand blij mee! Ophalen in Groningen of Heerenveen.
Is dit een schilderij? Of muurschildering?
Edit: sorry heel random
Haha een stuk behang (waar nog een plint weer voor moet). Deze meubels passen er totaal niet bij. Vandaar dat we andere hebben aangeschaft!
Leuk! Ik vind het mooi
Heb je deze nog?
Vallen ze kleiner uit dan je dacht?
Ik heb ze echt net vanavond verkocht, sorry!
Vond ze zelf strak om mijn voet vallen, maar wel als een maat 38.
Oh helaas, maar fijn voor jou! Dan waren ze alsnog te groot voor mijn voetjes.
Ik verkoop een nieuwe lipliner en lipstick van Charlotte tilbury in kleur pillow talk.
Per ongeluk besteld en retour sturen naar UK is prijzig
Ik heb er 42,- voor betaald
Ohh wat vraag je er voor? Ik heb misschien wel interesse
Ik heb van Bobbi Brown de Illuminating Bronzing Powder in de kleur Antigua in de aanbieding. Is gloednieuw want dubbel cadeau gekregen dus niet gebruikt, ook niet geswatcht.
Het is officieel een bronzer maar in mijn optiek is het eerder een hele grote blush. Deze is 8 gr terwijl een normale blush 3,7 gr is. Review van Liefs Lotte:
Nieuw rond de 53 dus zat zelf aan 25 te denken? Mag via Vinted