Verkooptopic

Past mij niet maar wat leuk dat je m hier aanbiedt! Ziet er prachtig uit

10 likes

Ik heb gisteren deze schoenen gekocht, maat 39. Gekocht voor 85,- Niet uit de doos geweest :smile:

Iemand interesse?

8 likes

Oeh heel cute! Welk model is dit?

2 likes

Wat bedoel je precies?

Welk patroon bedoel ik!

3 likes

Ah!! Very v neck van Jessie maed. M’n steekverhouding klopte niet en vond dat oké maar uiteindelijk nu het af is zie ik het mezelf niet dragen.

1 like

Ik verkoop mijn Moccamaster Cup One. Roomwitte uitvoering. Vraagprijs 125€

Ik heb eindelijk wat items gefotografeerd.

Levi’s ribcage straight ankle blauw (28x29) en zwart (27x29).
De blauwe is amper gedragen, de zwarte iets vaker maar zeker niet veel (max. twee keer gewassen en het label is er uitgeknipt).

Daarnaast verkoop ik chunky loafers van &other stories. Maat 38 maar vallen wat groot.

Samenvatting

Deze bomber van Mango in maat M, nieuw met kaartjes (is van een paar jaar geleden):

En de myomy paper bag van jaren geleden, maar amper gebruikt omdat ik het leer te stijf vind. De grote versie in het ‘zwart’:

Vintage donkergroene lammy coat, maat 40 €25
Klein stukje waar de naad is losgelaten zag ik net

Allemaal gedesinfecteerd, vlnr
Glossier wild fig lip balm 2x gebruikt €10
Mac Taupe €5
Mac D is for Danger €5
Bobbi Brown pink buff €7,50

2 likes

Hoeveel wil je voor de Levi’s? :relaxed:

Ik verkoop een boek :grin:

https://www.vinted.nl/items/4082782129-alles-over-aryuveda

2 likes

Ik verkoop sol de Janeiro 71. Ik zit er denk nog 85% in. Ik zou er €20,- voor willen hebben.

Witte kledingkast van Zwitsers merk Jutzler.

(L) 250 bx (H) 220 x (D) 65 ong

Twee schuifdeuren en panelen van melkglas. Kast is naar wens in te delen qua planken. Wel binnen de 50 cm (liggedeeltes dm planken en 3 manden/lades), 100 cm (hanggedeelte met plank onder en boven) en 100 cm (hanggedeelte met plank onder en boven). Diepte van binnenkant kast is 60 cm. Met de buitenste schuifdeur erbij gerekend kom je op een totale diepte van 65 cm.

Zeer duidelijke handleiding aanwezig en alle schroefjes e.d. ook!

VERKOCHT

2 likes

Zijn deze nogsteeds te koop?

3 likes

Nee! Zijn verkocht

3 likes

Heeft iemand interesse in twee tickets voor ‘Twilight in concert’ in Antwerpen a.s. vrijdagavond? Het is van 20:00 tot 22:45 uur.

4 likes

Heb door omstandigheden twee tickets voor Utrechts Vertier as vrijdag de 16de in Club Poema te koop, is van 20:00u tot 01:00u dus ideaal als je wel zin hebt om te dansen maar ook een oma bent. Mogen weg voor de prijs waar ik ze voor heb gekocht: 14,50,-, ze zijn nu 17,- dus winst winst winst :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 like

Ik kan die feestjes aanraden. Lekker dansen en op tijd in bed liggen. Heerlijk. Het is dat ik hoogzwanger ben…

2 likes

Is er hier iemand die Velvet Teddy van MAC heeft liggen en denkt ‘neh?’. Ik inhaleer deze lipstick bijna en mijn back ups ben ik beide verloren.

1 like

Heb ik liggen, is wel oudje maar volgens mij is ie nog goed. Je mag hem tegen verzendkosten hebben.

3 likes