Heel graag!
Ik heb er ook nog 1 liggen.
Zou ook deze graag willen overnemen
Ik verkoop een aantal dingen.
Groene blazerjurk van Zara. Maat 38 maar valt wel klein. Zat te denken aan 10 euro.
H&M x Mugler jurk. Maat 38. Valt op maat. Ik dacht zelf aan 70 euro.
Rode Wal G jurk. Maat 38. 5 euro.
Britney Spears The Woman In Me. Engelstalige versie. 10 euro. Hij wordt nu nog nieuw verkocht voor 23 euro.
Ik verkoop een aantal boeken. Vijf euro per stuk, maar bieden mag natuurlijk ook. Boeken zien er vrijwel allemaal ongelezen uit. Ruggen zijn niet gebroken. Alles Engelstalig
YA boeken:
Overig:
Je mag natuurlijk altijd de prijs vragen die jij wil alleen ik vroeg me af of het je opgevallen was dat de site waar je naar linkt 34,95 als prijs geeft?
Oh en ook nog 2+1 gratis.
En het is dan ook nog eens een dropshipper.
Ja het staat voor 12 euro op Ali 🫣
Haha dropshipping op het Forum Feminarum
Kan ik iemand blij maken met deze leuke schoenen? Ik vind ze super leuk maar helaas passen ze mij niet goed. 1 keer gedragen. Maat 38. Voor 25 euro.
oh, die korting is er niet altijd. En ze zijn uitverkocht. Ik kocht ze zonder korting
Maar waarom heb je nu je post verwijderd dan?
omdat iedereen kritiek had. Dan hoeft het niet. Ik wil niet mezelf helemaal verantwoorden omdat ik wel de volle prijs had betaald.
Ik snap je helemaal hoor. Vond de opmerkingen ook best wel flauw.
Dankje!!
Ik heb deze tegen beter weten in gekocht, maar moet toch echt toegeven dat het niet de juiste kleuren voor me zijn. In de winkel (heb ze bij de Bijenkorf gekocht) leek het nog net wel te kunnen, maar in daglicht zijn ze echt te donker voor me.
Hourglass skin tint in de kleur 3. Heb ik 1x gebruikt. Richtprijs €30 excl. verzenden.
Hourglass concealer in de kleur Silk. Deze heb ik 2x gebruikt. Richtprijs €25 excl. verzenden.
Byredo Inflorescence, vorig jaar opnieuw gekocht maar toch niet echt mijn ding meer. Zit nog bijna helemaal vol €90 (50ml)
Lichtroze Cos wrap vest, paar keer aangehad. Maat XS €20
51% wol 34% alpaca 15% polyamide
Uniqlo blouse €7,50 maat XS
Van welk merk zijn ze? Twijfel namelijk over de maat of het gaat passen.
Omg die Byredo het is dat ik nu geen 90 euro heb anders had ik hem direct gekocht haha