Verkooptopic

Heel graag!

1 like

Ik heb er ook nog 1 liggen.

4 likes

Zou ook deze graag willen overnemen

Alleen een keer gespoten om te ruiken maar niet mijn ding.

Ik verkoop een aantal dingen.

Groene blazerjurk van Zara. Maat 38 maar valt wel klein. Zat te denken aan 10 euro.

H&M x Mugler jurk. Maat 38. Valt op maat. Ik dacht zelf aan 70 euro.

Rode Wal G jurk. Maat 38. 5 euro.

Britney Spears The Woman In Me. Engelstalige versie. 10 euro. Hij wordt nu nog nieuw verkocht voor 23 euro.

2 likes

Ik verkoop een aantal boeken. Vijf euro per stuk, maar bieden mag natuurlijk ook. Boeken zien er vrijwel allemaal ongelezen uit. Ruggen zijn niet gebroken. Alles Engelstalig

YA boeken:
afbeelding

Overig:
afbeelding

2 likes

Je mag natuurlijk altijd de prijs vragen die jij wil alleen ik vroeg me af of het je opgevallen was dat de site waar je naar linkt 34,95 als prijs geeft?
Oh en ook nog 2+1 gratis.

33 likes

En het is dan ook nog eens een dropshipper.

2 likes

Ja het staat voor 12 euro op Ali 🫣

1 like

Haha dropshipping op het Forum Feminarum

2 likes

Kan ik iemand blij maken met deze leuke schoenen? Ik vind ze super leuk maar helaas passen ze mij niet goed. 1 keer gedragen. Maat 38. Voor 25 euro.

1 like

oh, die korting is er niet altijd. En ze zijn uitverkocht. Ik kocht ze zonder korting

1 like

Maar waarom heb je nu je post verwijderd dan?

omdat iedereen kritiek had. Dan hoeft het niet. Ik wil niet mezelf helemaal verantwoorden omdat ik wel de volle prijs had betaald.

2 likes

Ik snap je helemaal hoor. Vond de opmerkingen ook best wel flauw.

4 likes

Dankje!!

2 likes

Ik heb deze tegen beter weten in gekocht, maar moet toch echt toegeven dat het niet de juiste kleuren voor me zijn. In de winkel (heb ze bij de Bijenkorf gekocht) leek het nog net wel te kunnen, maar in daglicht zijn ze echt te donker voor me.

Hourglass skin tint in de kleur 3. Heb ik 1x gebruikt. Richtprijs €30 excl. verzenden.

Hourglass concealer in de kleur Silk. Deze heb ik 2x gebruikt. Richtprijs €25 excl. verzenden.

3 likes

Byredo Inflorescence, vorig jaar opnieuw gekocht maar toch niet echt mijn ding meer. Zit nog bijna helemaal vol €90 (50ml)

Lichtroze Cos wrap vest, paar keer aangehad. Maat XS €20
51% wol 34% alpaca 15% polyamide

Uniqlo blouse €7,50 maat XS

2 likes

Van welk merk zijn ze? Twijfel namelijk over de maat of het gaat passen.

Omg die Byredo :heart_eyes: het is dat ik nu geen 90 euro heb anders had ik hem direct gekocht haha

2 likes