Niet knullig bedoeld maar is de parfum wel in doos bewaard? Ivm houdbaarheid.
Nee, maar wel in de kast op een donkere en koele plek
Het boek come as you are wordt hier vaak aangeraden en ik kwam hem tegen bij het opruimen dus mocht iemand hem over willen kopen: let me know!
Ik heb ze gekocht bij fashion musthaves. Er staat op de site datje bij twijfel de grootste maat moet pakken.
Edit: even opgezocht, merk is Loekay.
Ik wil de parfumbox graag van je overnemen als dat kan. Ik stuur je een pb!
Vintage Levi’s 501 jeans, in super goede staat, alleen een heel klein gaatje bij de bil zoals te zien op de foto’s.
Zelf vintage gekocht in Copenhagen en zelf niet gedragen.
Alleen nu ff voor de foto.
Hij is wel lekker gekreukt zoals te zien want heeft alleen maar in de kast gelegen.
Heb er 40 euro voor betaald toen en dat zou ik er ook weer voor willen hebben.
Heeft iemand interesse in een inventum magnetron / philips Wakeup light?
Let me know, stuur ik je even mijn marktplaats linkje en weet je direct of ik in je buurt woon
Ik heb misschien wel interesse in de wake up light!
Ik heb dit boek per ongeluk twee keer online besteld en ik kan het niet terugsturen. Het is ongelezen/ongeopend.
Ik heb het vorige maand gekocht voor €22 maar ik zie dat het nu afgeprijsd is naar €16 op bol. Ik had er graag nog €12,5 voor gekregen. Ik woon in België maar ben regelmatig over de grens dus ik kan het ook vanuit Nederland opsturen. Of wie liever via Vinted koopt, dat kan ook, dan stuur ik het linkje.
Ik verkoop 2 lululemon align leggings in maat 10 high rise crop 23 inch. Het zijn leggings van dubbele stof en dus extra warm. Ik heb ze denk ik misschien 10x gedragen? Maar ik ben snel oververhit… Heb ze in 2022 gekocht en heb er toen € 59 per stuk voor betaald.
En een base pace high rise maat 12 short 8 inch. Met touwtje en ‘antislip’ aan de pijpjes. De pijpjes blijven bij mij niet fijn zitten. Deze heb ik anderhalf jaar geleden voor € 29 gekocht.
Ik verkoop een zwarte Levi’s 501, maat w27-l26. Ik pas m helaas niet meer!
Bij voorkeur via vinted. 20 euro excl. verzenden.
Iemand interesse in deze producten van Murad? Kan ze helaas niet gebruiken ivm zwangerschap.
20 euro voor beide samen. (Nieuwprijs 100eu ongeveer)
!
Afgezien van de puzzel alles €5 per stuk.
Puzzel €10
Alles is eenmalig gespeeld, niet verbogen/gescheurd etc…
We schreven alles op een kladblok bij het oplossen.
Ik hen interesse in de onderste 4 spellen, kan je mij een dm sturen want andersom lukt mij niet
Done
Echt hele lelijke foto’s, maar ik ben door m’n sportkleren gegaan en verkoop een aantal tops! Kan ook via vinted het liefst gaat alles in één keer weg, hoef er ook echt niet veel voor! Alles ziet er nog prima uit, de groene trui is iets meer verwassen dan de rest. Stuur maar dm bij interesse
Gymshark cropped vestje, maat M (valt eerder als een S)
H&m hardloopjasje (kleur is een beetje ivoor), maat S
Gymshark cropped topje, maat M (valt eerder als een S)
Oversized gymshark trui, maat S (maar valt eerder als een oversized M)
Ik verkoop mijn regenjas van het merk Maium, maat L in donkerblauw, zo goed als nieuw,
150 nieuw vraagprijs 85
Sezane Johnson mantel. Echt prachtige tussenjas. Van Vinted gekocht maar m’n schouders passen er niet goed in (ben erg breed geworden van t sporten). Maat 34, echt mooie staat! Heb er 125 voor betaald en wil er graag 100 voor heb m zelf geen een keer aan gehad. Nieuw 295 euro:
https://www.sezane.com/nl/product/mantel-johnson/camel#size-34