Wat bedoel je precies? Of ik zelf maat 34 in Nederland heb? Of of de jas een normale maat 34 is?
Ah ik heb even gecheckt en het is een 34, maar valt echt niet als een 32. Daar zou ik never in passen en deze is gewoon net te krap bij m’n schouders. Op de site staat ook kies de maat die je altijd hebt dus ik denk dat ie als een normale 34 valt eigenlijk!
Had m net ook weer in m’n handen dus en zo jammer dat je niet past echt een heerlijke jas ook om open te dragen. Nog even een eigen foto gemaakt (sorry voor m’n voeten)
Ja is mijn ervaring ook met Sezane dat het erg klein valt
Ik verkoop mijn ongedragen trouwkleed van By Bo &Luca. Wegens uit elkaar is de trouw niet doorgegaan. De originele prijs was €2700. Het kleed is nog niet geretoucheerd, dus is nog in lengte aan te passen. De maat is ongeveer een EU38
Het staat op Vinted te koop voor €900, maar ik wil het via deze weg wel verkopen voor €750.
Heeft er iemand interesse in 2 tickets voor het Joe Hisaishi (studio Ghibli) concert in Düsseldorf op donderdag 23 mei? Ik zou meegaan met een vriend, maar die kan nu zelf niet meer ivm werk. De tickets waren €133,60 p.s. en zijn voor vak 105. Ze mogen samen weg voor €175,-. Het gaat om fysieke tickets en worden verzekerd opgestuurd.
Ik heb vier parfums via parfumdo die ik toch niet zo lekker vind. Er is nagenoeg niks uit. Ik hoef er niet veel voor + verzendkosten maar ze kunnen door de brievenbus
Het zijn:
Abel - Nurture
Fugazzi - parfum 1
Narciso - Narciso Ambrée
Jean Paul Gaultier - Classique (EDT)
Wat wil je ervoor hebben? Hoeveel ml is het?
Het is 8 ml!
Ik dacht aan 5 euro per stuk?
Ik heb mijn parfumlade eens bekeken en mag eigenlijk echt even geen parfum meer kopen, dus ik pas. Sorry!
In dat kader:
-
x
-
Ik heb ook nog 2x 20% niacinamide van Paula’s Choice in de aanbieding. Beide ongebruikt en nieuw in de verpakking. Ik had met een aanbieding een voorraad aangelegd maar mag helaas van de huidtherapeut geen sterke(re) producten meer gebruiken
.
Ik heb wel interesse in Abel en Narciso. Stuur je me een dm?
Wat wil je voor de YSL?
Ik stuur je morgen een berichtje!
Die is helaas al vergeven, sorry! Ik zal mijn bericht aanpassen.
Nieuwe schoenen, ongedragen & in maat 39. De strik is afneembaar, handig. Voor mij iets te ruim.
Sporadisch gedragen Castañer schoenen in maat 37 (maar dan is het geschikt voor maat 38).
Weinig gedragen schoenen van Sandro. Maat 38,5 (kan gewoon met maat 38).
Espadrilles van Aquazzura maat 37
Heb er nieuwe rubberen zolen onder laten zetten want de originele waren spekglad
Mogen weg voor €85
Ik heb wel interesse in het jurkje van Mango!
Stuur maar dm!