Ik heb een iPhone 11 Pro Max in goud te koop. Kleine krasjes op het scherm en volume met bellen vond ik wat zacht. (Als in dat je op drukke plekken de ander niet goed kan verstaan). Batterij tot 79%. Bij interesse heb ik foto’s etc.
Hoelang ben je? Anders neem ik hem graag over. Ligt een beetje aan de lengte.
Ik ben 172!
YAS maxi jurk maat M (past met kleine L), 2x gedragen
Fabienne Chapot jurk maat 40, paar keer gedragen en in goede staat
Jurk Karavan Clothing, maat L. Gedragen en in goede staat.
Ik wil deze tas graag verkopen. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht via vinted voor 80 euro incl verzenden, laten reinigen en daarna 2 of 3 keer gebruikt. Rugzakken zijn gewoon niks voor mij.
Ik hoef er geen 80 euro voor, ik sta open voor een bod.
Heb je de Fabienne Chapot jurk nog en zo ja: wat wil je ervoor hebben?
Heb je een bedrag in gedachten voor jurk 1 en jurk 2?
Ja ik heb hem nog! Mag weg voor 60 excl (of ophalen in buurt van Den Haag).
Jurk 1 40 excl, jurk 2 60 excl. evt ophalen in buurt van Den Haag.
Is deze al verkocht?
Nee, nog niet!
Nike WMNS initiator, metallic silver / ice blue / white / cool grey.
Nieuw in de doos, maat 40.
Forumprijs 65,-
weg want verkocht
Ik heb deze jumpsuit in 2 maten gekocht, en ben m helemaal vergeten terug te sturen na mijn vakantie. Het is een heerlijk pakje. Het is een maat S/M. Ik ben 1,73 en mijn lengte zit in in mijn romp, waardoor hij dus een beetje trekt bij mijn kruis. Nog nooit gedragen, prijskaartje zit er er nog aan. Mag weg voor €20 exc verzenden. Nieuw is hij €40
Haha love dit, forumprijs
€10 meer, gratis verzenden, ik ga wel naar Zalan.
Haha special price
De laatste tijd zijn compact camera’s weer helemaal in de mode. Ik heb de mijne op Marktplaats staan maar misschien wil iemand hier ze ook wel overnemen? Heb geen idee van de waarde maar sta wel open voor een bod.
Nutribullet Blend- & Drinkbeker 900 ml, gekocht op de nutribullet website, maar blijkt dat ik helemaal geen nutribullet heb, maar een Magic bullet. Terugsturen kost best veel geld, dus probeer hem liever hier te verkopen. Gekocht voor 15,95 excl. verzendkosten, mag weg voor 10 excl. verzendkosten of ophalen in Amsterdam.
Is het een digitale camera en hoeveel vraag je ervoor?