Verkooptopic

Edit: Inmiddels niet meer.

https://www.fragrantica.nl/parfum/Guerlain/Aqua-Allegoria-Nettare-di-Sole-66360.html

Iemand interesse in deze parfum? Ik blijf het proberen maar iets staat me niet aan.

Het is de 75ml, nu met korting bijna €90,- bij de douglas.

4 likes

Zitten er toevallig ook coöperatieve spelletjes bij waar je met elkaar speelt ipv tegen?

1 like

Alleen het Casa di Papel escape spel, de rest speel je tegen elkaar.

Wajoooow dan ben ik vorig jaar echt genaaid :joy:

3 likes

Nah denk meer dat waar jij hem hebt gezien relatief goedkoop is. Waar was dat? Ik wil namelijk wel een andere versie kopen.

1 like

Ik kwam deze site ook tegen laatst, vraag me af of dit geen namaak is? Het is zo veel goedkoper dan andere winkels :sweat_smile:

7 likes

Een Narcisso Rodriguez-parfum dat ik via die winkel kreeg, was nep.

2 likes

Lijkt me te mooi om waar te zijn.

3 likes

Hoe weet je dat ie nep was?

Ik heb daar laatst ook een geurtje besteld. Dat ging goed. Maar zou niet weten of 'ie nep is. Hoe check je zoiets?

Er kwam een rare alcoholwalm af bij het spuiten (later nog in een winkel getest, het echte exemplaar rook anders) en het gewicht, binnenkant verpakking en de dopafmetingen klopten niet.

6 likes

Oké moraal van het verhaal. Op andere plekken goedkoper en nep :joy:
Ik verkoop het nog steeds.

14 likes

Heb je hierover geklaagd bij hun en zo ja, hoe is dat afgelopen? Ik bestel wel vaker iets daar maar nooit de indruk gehad dat dat nep was. Ben nu bang dat ik ook opgelicht ben :sweat_smile:

2 likes

Nou het was een cadeau dus ik heb zelf geen contact met die site gehad. Mn moeder zag later pas de trustpilotreviews. Klagen hielp niet, ze beweren dat hij echt is.

2 likes

Ik heb daar ook echt al meerdere malen besteld en mijn flesjes zijn identiek aan de echte, ruiken ook gewoon zoals de echte. Geen verschil.

3 likes

Ik wil hem wel overnemen! Wil nog steeds een keer krullen proberen te maken maar heb alleen een klein opzetstuk.

3 likes

Ah ik zie je berichtje net te laat. :cry: ik ben hem al kwijt.

1 like

komop wie gelooft dat nu haha

5 likes

Ja dat hoeft niet maar dat heb ik dus wel gedaan. Ik ben nogal voorzichtig met mn huid en skincare. :slight_smile:

2 likes