Die samples vraag je toch geen geld voor neem ik aan? En zag toevallig dat die tompouce geur bij de Hema in de aanbieding is, weet niet of je dat al had gezien…
Dat zeg je nog netjes. De prijs bij de HEMA ligt nu lager dan hier aangeboden en de originele prijs was net zo hoog.
Ik doe dat ook met mijn crème. Die ik niet verkoop maar wil geen crème onder mijn nagel. De wattenstaafjes hwb ik er naast staan dus is 0 moeite.
Pro tip: er zijn crème spatels speciaal voor skincare! Zijn kleine spateltjes en ik vind ze ideaal. Ik kreeg er ooit een keer eentje bij mijn Kiehl’s bestelling. Ook een stuk minder afval met zo’n ding. Na gebruik leg ik ze schoon weer in een afgesloten bakje.
VERKOCHT
Iemand interesse in (uiteraard ongebruikt : -) menstruatieondergoed? Het zijn twee stuks van Lunã (naadloze hipster, medium flow) in maat XL maar vallen véél kleiner. Ik kreeg ze werkelijk niet eens over m’n bovenbeen en had uiteindelijk twee maten groter nodig dus ik denk dat deze eerder overeen komen met twee maten kleiner: M. Ik vind ze supersuperfijn en ze staan nog online voor nieuwprijs 29,95 maar deze twee mogen samen weg voor een tientje. Verzenden kan evt via Vinted. Stuur maar een PB
is het gold plated of 10/14k?
Deze zijn het!
Ik ben even mijn lades ingedoken om mijn broeken na te gaan omdat ik laatste tijd van maat maat XS naar S ben gegaan. Een aantal passen dus helaas niet meer. Ik heb de volgende in de aanbieding:
-inmiddels verkocht-
En deze pantalon met ruitjes van Scotch & Soda, in maat 27/XS zit net iets te strak en niet comfortabel meer. Ik heb deze destijds zelf ook tweedehands aangeschaft maar nog in hele goede staat. €5
Versturen kan eventueel via Vinted.
Ik verkoop deze UGG lowmel sneakers, maat 39.
Een keer kort gedragen, maar ze blijven helaas toch in de kast staan. Doos etc komt er allemaal bij.
Richtprijs is rond de 100 euro.
Mag uiteraard ook via Vinted
Lululemon fast and free mini running belt. 1 x gebruikt. Past gewoon een normale telefoon in. Maat L/XL. Kleur serpetine/black
Lululemon fast and free running belt. 1 x gedragen. Maat xs/s. Kleur sonic pink
Wunder train HR 28 legging. Niet gebruikt. De rode kleur is hot heat en heb deze ook te koop in cascadia green. Allebei maat 8.
iPhone 11 128 gb met 75% batterijcapaciteit.
Zonder krassen op het scherm, heeft altijd een screenprotector op gezeten.
Er heeft ook altijd een hoesje omheen gezeten alleen is daar soms wat viezigheid tussen gekomen waardoor de zijkanten wat beschadigd zijn.
Staat voor €175 op marktplaats. Mag weg voor een leuk bod.
Ik ben mijn parfumcollectie aan het uitzoeken en verkoop een aantal flesjes. Geen forumhits, maar op Vinted riskeer ik een permaban dus ik probeer het toch maar hier.
Omdat verzending via Vinted wel een stuk goedkoper is, wil ik de verkoop graag daar afhandelen. Dan maak ik een advertentie aan speciaal voor de verkoop.
Prijzen zijn dus excl hun kopersbescherming en verzending.
1) VERKOCHT Carven ‘Paris Izmir’, 100 ml, 95% vol
Voor wie van Arabisch geïnspireerde geuren houdt. Volgens Fragrantica warm spicy/amber/rose. Kost ongeveer € 190 in de winkel. Doe een goed bod!
2) VERKOCHT! Starck ‘Peau de Lumière Magique’, 40 ml, 90% vol
Mag voor € 30 weg. Is een vrij eenvoudige, frisse geur met witte bloemen en wat gember (ik ruik eerder citrus). Link Fragrantica.
3) VERKOCHT! Carven ‘Dans Ma Bulle’, 30 ml, 90% vol
Bloemige sandelhout, echt een skin-scent. Past qua vibe wel in het rijtje Glossier You/Fugazzi Angel Dust vind ik. Mag weg voor € 20!
4) VERKOCHT! Marc Jacobs ‘Daisy Sunshine’, 50 ml, 95% vol
Full-on aardbeien(-snoepjes), heel lekker maar voor mij iets te speels/vrolijk.
5) VERKOCHT! Hermès ‘Amazone’, 100 ml, 98% vol
Deze verwacht ik hier niet kwijt te krijgen haha. Amazone ruikt voor mij naar een regenachtige herfstdag in het bos. Misschien de moeite waard om te checken als je van rare nicheparfums of Lush-geuren houdt? Mag weg voor € 45.
Ik wil de marc jacobs wel van je overnemen
Die is waarschijnlijk al weg!
Edit: yes is al verkocht!
Iemand interesse in 1 van deze?
Michael Kors - Sexy Amber 50ml
Lush - American Cream
Burberry - Her 100ml
Heb alleen de doosjes niet meer.
Ik verkoop wat boeken, allemaal in goede staat. Uit een rookvrij huis. Stuur maar een dm met een prijsje
Heb je die Starck nog?
Ja! Ik heb 'm zelfs op Vinted kunnen uploaden haha: https://www.vinted.be/items/5983204140-starck-peau-de-lumiere-magique-40-ml