Hahahaha welke van jullie zielige trutten heeft mij gerapporteerd?
@rednails als je interesse hebt, stuur mij gerust een dm!
Hahahaha welke van jullie zielige trutten heeft mij gerapporteerd?
@rednails als je interesse hebt, stuur mij gerust een dm!
Wow wat? Ja ik heb interesse! En je zeker niet gerapporteerd, wtf?
Is er toevallig hier iemand nog op zoek naar een sportbh ??
ongeveer een jaartje geleden ben ik een borstverkleining ondergaan, vlak daarvoor had ik mezelf getrakteerd op een panache sport bh. Mja. dat past niet meer. Zonde om weg te gooien, maar houden heb ik niks aan. Het gaat om een EU maat 70H, zitten geen beugels in, is wel verstevigd. Staat is gedragen maar goed. Als ik er een 10tje voor krijg ben ik blij.
Iemand hier interesse in? 1x gebruikt. Werkt niet voor mijn huid. Met een schone kwast 1 malig over de blus geweest. Uit een rookvrij huis.
Wat vraag je voor de blush inclusief verzendkosten?
Verkocht
Nieuw via vinted (zitten nog in originele doos met papieren vulling erin), ongedragen. Mij te klein omdat ik een sufferd ben die niet goed weet welke schoenmaat ze heeft!
Edit: reeds verkocht
€80 excl verzending, mag ook via vinted
Ik heb twee kaartjes voor discodip voor vrijdag over (culinair festival-iets). Ik dacht aan €15 p/stuk maar sta open voor een bod!
Heeft iemand interesse in deze tweed jumpsuit van Sandro? Het is een maat 42 maar mij helaas net te groot, kaartjes zitten er nog aan.
Ik heb er zelf 134 voor betaald bij Sandro.
Edit:
Doe maar een bod! Ik hoef er niet het volledige bedrag voor wat ik er zelf voor heb betaald.
Heeft iemand een polaroid camera (bijv instax) te koop?
Heb je deze nog toevallig?
Zoek je dit nog steeds? Ik heb in December een Instax gekocht maar gebruik hem eigenlijk nooit
See By Chloe leren tas.
Met wat lichte gebruikerssporen.
90 euro vraag ik er voor.
Pm me bjj interesse
Is er toevallig iemand die animal crossing (new horizons) voor de switch niet meer speelt en deze wil verkopen?
Needle & Thread jurk, maat 40. Twee keer gedragen naar een huwelijk, recent nog drycleaning gehad, in zeer goede staat. Kleur is zoals op mijn foto, niet zo licht als op onderstaande foto.
EDIT: verkocht
Birkenstock Boston in zwart suède. Ik heb ze een keer binnenshuis gedragen, maar vind ze toch te klein. Maat 40.