Verkooptopic

Ik heb een Levi’s Ribcage highwaist in 28/32 te koop. Kleur: medium. Ik ben een normale maat 38, broek valt normaal. Maar ik heb die van mij liever iets strakker, dus heb zelf een kleinere maat gekocht. Broek is alleen gepast en 1x gewassen (niet in de droger geweest). Nieuw zonder kaartje dus. Nieuwprijs 129.95. Staat voor 100.- op Vinted, maar sta open voor een goed bod.

Edit: ughh, mn eigen foto’s wil ie niet uploaden wegens te groot. Daarom even de productfoto van de Bijenkorf (waar ik ‘m ook heb gekocht) erin gezet.

Ik verkoop de welbekende molecule 01. Gekocht door de forumhype maar na 1x gebruiken rook ik naar mijn ex-micromanager waar ik liever niet aan herinnerd wil worden. :weary: in totaal 2x gebruikt maar ik wil er zo snel mogelijk vanaf door deze associatie haha. Ik zat te denken aan €50 ongeveer?

9 likes

Oh ja ik wil deze wel! Die van mij is bijna op :slight_smile:

Heb je een pb gestuurd!

2 likes

Ik kreeg geen reactie meer dus het flesje is beschikbaar voor wie wilt!

Ja ik graag!

4 likes

Ik neem plek drie in, als Giulia om wat voor reden dan ook er vanaf ziet :smile:

2 likes

Alles verkocht / weg

3 likes

Wat is je richtprijs?

1 like

Voor welk product?

2 likes

Alles

2 likes

Waarom ziet dit eruit als iets van een paar euro van shein 🫠

13 likes

Ik zou graag deze nooit gedragen doortrekoorbellen te koop willen aanbieden van Mostert Juweliers. Omdat ik altijd dezelfde oorbellen in heb draag ik deze nooit. Ze zijn 7cm en het rondje 5,5 mm en ze zijn van volledig 14 karaat goud. Heb eventueel nog de factuur in mijn mail staan. Ze zijn nieuw 124€ maar zou er graag 80€ voor willen hebben. Dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag want verkoop zoiets liever niet via Vinted

5 likes

Ik verkoop mijn Chanel Coco Mademoiselle (eu de parfum) 100 ml. Ik heb hem een paar keer geprobeerd op te doen, maar ik kan er maar niet aan wennen. Sidenote: ik heb hem in november 2022 gekocht, al die tijd in het doosje in mijn kledingkast gehad.

4 likes

Gratis te vergeven, alleen de verzendkosten
Catrice flesje links nog 1/3 vol
Catrice flesje rechts nog 2/3 vol
The Ordinary praktisch helemaal vol nog
Bourjois 2/3 vol ongeveer
Alles is van dit jaar

1 like

Ik verkoop een portemonnee van Louis Vuitton, de Sarah wallet in monogram canvas/fuchsia: https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/sarah-wallet-monogram-007824/M62234

Inclusief bon, verkooptasje en doos (oranje) en dustbag. Dus gewoon echt zoals je ‘m in de winkel ook zou krijgen. Heb zelfs de strik nog om de doos zitten.

Graag DM’en bij interesse en voor foto’s :blush:

1 like

Ik verkoop de Kitchen Aid broodkom met deksel.

Mocht je interesse hebben stuur ik mijn marktplaats link.

3 likes

Ik ben aan het opruimen en heb weer wat op vinted gezet, waaronder dit, heb ook nog sportkleding/schoenen, jurkjes en een jumpsuit er op staan. Veelal maat M/L en schoenen maat 41

Mocht iemand interesse hebben kan ik mijn vinted delen :blush:

2 likes

12 boeken - samen voor €25. Liefste afhalen in Den Haag!

6 likes

Verkoop je het Chanel luchtje nog?

1 like