Verkooptopic

In 2022 was er een heel goede sale bij Kiki (Stocksale). Ik kocht toen geweldige Prada laarzen (en sommige forummers de bekende roze laarzen) met veel korting. Maar… ik heb ze dus nooit aangehad :zipper_mouth_face:.

Het is type Velluto stretch, maat 39.5

Misschien wil een van jullie ze overnemen. Dan kan ik natuurlijk meer foto’s sturen.

Ongedragen dus op een rondje door mijn huis na. Met doos en dustbags. Nu voor het eerst sinds de aankoop weer uit de doos gehaald. Schaam me ervoor maar ik durf ze dus niet aan (wil geen vlekken enzo) en bewaren heeft ook geen zin.

€245 - bij verzending alleen verzekerde verzending

6 likes

Ik verkoop deze boeken (staan ook op vinted).

1 like

Nee, helaas verkocht via Vinted, sorry!

Ik heb twee kaartjes voor de Foute party van Qmusic vanavond in de Maassilo Rotterdam. Ik kan helaas niet gaan omdat mijn kind erg ziek is. Kan ik iemand hier blij mee maken?

Ik verkoop deze New Balance in maat 39.5, want het is helaas toch niks voor mij qua kleuren.

Heb ze 1 keer heel kort gedragen en zien er dus nog als nieuw uit.

Zijn nieuw €190,- en wil er graag €125,- incl verzenden voor

5 likes

Ik heb deze squatschoenen gekocht via vinted maar ik pas ze niet. Maat 41.5, zijn nog heel mooi.

Ze staan ook op vinted voor €40 maar mogen voor €30 weg

2 likes

Maatje erbij zetten?

3 likes

Dat is idd wel handig😭

2 likes

Ik verkoop graag mijn twee paar Nubikk laarzen in het zwart en wit. Ik vind ze echt prachtig, vandaar dat ik ze in beide kleuren heb. Maar ik draag ze echt te weinig. Ze zijn beide zo goed als nieuw, op verzoek kan ik meer foto’s delen. Het is maat 40. Ik zat zelf te denken aan €22 per stuk, maar voor een goed bod sta ik ook open. De tas is van MYOMY, de bekende my paper bag en die mag weg voor €15. Ophalen in Groningen/ Heerenveen of verzenden.

Edit: Mocht je nou het financieel heel lastig hebben maar zou je wel ontzettend blij worden van 1 van bovenstaande artikelen, stuur mij dan vooral een prive berichtje want dan maak ik je er graag blij mee.

Edit 2: tas is weg!

18 likes

Hoi, heb je beide laarzen nog en zo ja, wat vraag je voor beide items?

Past het handvat van die tas om je schouder?

Sorry de tas is net weg, ik zal direct de post aanpassen!

@ABC123 €35 samen excl verzendkosten.

4 likes

verkocht :-)

Ik verkoop een flink aantal witte tomado wandrek/boekenrek dragers en planken! Ze hebben in mijn vorige huis dienst gedaan als boekenkast, maar in m’n nieuwe huis ben ik over gegaan op een ander systeem.

Het zijn in totaal 13 dragers en 18 planken (die verhouding klopt niet helemaal maar denk dat ik in de loop der tijd een aantal planken heb weggegeven omdat ik er meer had dan er paste). De meeste zijn gebruikt, maar er is ook 1 nieuwe originele ingepakte set van twee dragers en drie planken bij. Als je dus 3 planken per set rekent zijn het 6 complete sets.

Foto's

(zoals ik het gebruikt heb)

Ik ben er het liefst in een keer vanaf, voor bijvoorbeeld 150 euro? Maar over de prijs kunnen we het best hebben.

4 likes

Heb wel interesse! Ik ga je een berichtje sturen.

2 likes

Iemand interesse in deze kookboeken? 15 voor samen.
Edit: gereserveerd!

2 likes

Deze eau de toilette van guerlain - aqua allegoria is het toch niet helemaal voor mij. 75, bijna niets uit. Zat te denken aan 35 euro ex eventuele verzendkosten, of op te halen in het oosten van het land.

nog een paar foto's

2 likes

Iemand interesse in een deze tas van cabaia (maat m, 23liter)? Ik heb m 2 dagen gebruikt, maar vind m toch net te klein. Helaas kan ik m niet meer retourneren. Prijs €50 (excl verzenden). Stuur me een berichtje, dan stuur ik eigen foto’s!

1 like

ik verkoop mijn snowboard! is wel een beetje niche hier denk ik, maar niet geschoten altijd mis denk ik dan. merk salomon, 154cm, zo goed als nieuw.

Ha, ik haak hier meteen op in: ik verkoop m’n snowboard schoenen, maat 38. Wie weet zoekt iemand een package deal haha!

1 like

Verkocht

1 like