Verkooptopic

Ja graag! Wat is je vinted?

1 like

Ik heb mijn Vinted aangevuld. Jurk is van Scotch en Soda en is helaas nooit gedragen (met prijskaartje). Broeken zijn van Costes en Cotton Club. Blouse is van H&M x Richard Allen.

Heb nog andere dingen, sommige nieuw met prijskaartje en andere dingen in bijna / goede nieuwstaat. PM voor link!

Edit: 80% is al verkocht sorry!

1 like

Ik heb een outdoor-jas te koop, vorig jaar een beetje impulsief gekocht, omdat m’n oude jas kapot was, maar ik merk dat ik toch liever een langer model jas draag.

Heb hem maar een paar keer kort gedragen.

Het is deze:

Softshell, 98% polyester, 2% elastaan. Ademend, windafstotend, waterafstotend, sneldrogend. Maar L, maar valt iets klein.

Kan ook via Vinted!

1 like

Ik verkoop de 10 ml EdP Melrose Place van OUAI. Twee keer opgespoten, maar toch niet mijn geur. Ik verkoop het voor 5 euro excl, verzendkosten.

Edit: Melrose Place is verkocht

Ik verkoop ook deze Elasti-Cream van Sol de Janeiro. Cadeau gehad, maar ik gebruik het niet en het ligt maar in de kast. Paar maanden geleden cadeau gehad. Is nog gesealed. Ik verkoop het voor 7,50 excl. verzendkosten.

1 like

Ik verkoop deze trenchcoat van de H&M. Zit nog een prijskaartje aan. Nieuw was hij 50 euro. Ik dacht aan 20 euro exclusief verzendkosten. Mocht je interesse hebben maak ik nog eigen foto’s! Maat xs

En ik heb ook nog deze Dr Martens 1490 Smooth. Amper gedragen, gekocht voor 140 euro. Doos ontbreekt. Maat 36

Je moet de maten er even bij zetten haha

5 likes

Bij zowel jas als schoenen erg benieuwd naar de maat want ik heb wel interesse :smile:

2 likes

Haha koekoek :joy:
@jasmijntheetje ik zet het erbij!

4 likes

Heb je Melrose Place nog?

2 likes

Is helaas al weg, sorry! Zal het aanpassen in de post.

2 likes

Iemand interesse in een cadeaubon van Fugazzi twv 45 euro, geldig op alle 50ml en 100ml tm 18 oktober. Ik vraag er 35 voor, dus als je al van plan was om iets te kopen daar heb je 10 euro korting.

2 likes

Verkocht!

6 likes

Iemand op zoek naar een nieuwe matrasbeschermer?

Ik verkoop deze Matt Sleeps matrasbeschermer, nooit gebruikt, nog in verpakking. Maat is 160x200.

Nieuwprijs is 80, mag weg voor 40,- excl verzendkosten.

1 like

Heb net met pijn in mijn hart deze Ganni rok op Vinted gezet, hij is me echt te ruim. Maat 40. Hij staat voor 50 euro op Vinted, maar ik sta open voor biedingen.

1 like

Gaat om de maat 14. Ik heb er 130€ (plus 35€ import kosten voor betaald) maar ik voel het gewoon niet bij mezelf :sob: Mag weg voor 115,-

Kan ook via Vinted

Zo’n rok kan je prima (laten) innemen, misschien is dat nog een idee?

5 likes

Ik verkoop deze Fabienne Chapot trui in maat L. 1 hartje heeft een steekje los, maar dat valt niet op. Ik dacht aan 25 euro, maar sta open voor bieden.

2 likes

Ik verkoop m’n Osprey Aura 50L, aubergine kleur. Mega fijne tas, maar ik reis nu altijd met een veel kleinere tas. Er zit een airporter (tas met rits om m in te vervoeren) bij. Hij is gestoomd en nog erg netjes. Bij interesse kan ik foto’s maken. edit: is verkocht!

1 like

Mango jas in maat S (maar valt ruim). €25. Het was een miskoop en dus hooguit 5x gedragen.

1 like

Ik ben m’n huis aan het opruimen haha om te sparen voor een grote aankoop

deze keer:
canon 400d incl 18-55 lens, canon 70d incl doos, 2 accu’s etc, canon 35mm 2f incl doos, canon 85mm 1.8f incl doos, lowepro slingshot.

Met name de 70d incl met de lenzen is echt prachtig, maar maak er te weinig gebruik van! de 400d zou ik zeggen voor hele erge beginners of voor een jonge puber ofzo?

Edit: lowepro is verkocht!

1 like