Iemand op zoek naar een nieuwe matrasbeschermer?
Ik verkoop deze Matt Sleeps matrasbeschermer, nooit gebruikt, nog in verpakking. Maat is 160x200.
Nieuwprijs is 80, mag weg voor 40,- excl verzendkosten.
Iemand op zoek naar een nieuwe matrasbeschermer?
Ik verkoop deze Matt Sleeps matrasbeschermer, nooit gebruikt, nog in verpakking. Maat is 160x200.
Nieuwprijs is 80, mag weg voor 40,- excl verzendkosten.
Heb net met pijn in mijn hart deze Ganni rok op Vinted gezet, hij is me echt te ruim. Maat 40. Hij staat voor 50 euro op Vinted, maar ik sta open voor biedingen.
Gaat om de maat 14. Ik heb er 130€ (plus 35€ import kosten voor betaald) maar ik voel het gewoon niet bij mezelf
Mag weg voor 115,-
Kan ook via Vinted
Zo’n rok kan je prima (laten) innemen, misschien is dat nog een idee?
Ik verkoop deze Fabienne Chapot trui in maat L. 1 hartje heeft een steekje los, maar dat valt niet op. Ik dacht aan 25 euro, maar sta open voor bieden.
Ik verkoop m’n Osprey Aura 50L, aubergine kleur. Mega fijne tas, maar ik reis nu altijd met een veel kleinere tas. Er zit een airporter (tas met rits om m in te vervoeren) bij. Hij is gestoomd en nog erg netjes. Bij interesse kan ik foto’s maken. edit: is verkocht!
Ik ben m’n huis aan het opruimen haha om te sparen voor een grote aankoop
deze keer:
canon 400d incl 18-55 lens, canon 70d incl doos, 2 accu’s etc, canon 35mm 2f incl doos, canon 85mm 1.8f incl doos, lowepro slingshot.
Met name de 70d incl met de lenzen is echt prachtig, maar maak er te weinig gebruik van! de 400d zou ik zeggen voor hele erge beginners of voor een jonge puber ofzo?
Edit: lowepro en 400d zijn verkocht!
Een vriendin van me is op zoek naar een camera, wat wil je er voor?
Heb je een dm gestuurd, het zijn 2 verschillende camera’s en 2 verschillende lenzen namelijk!
Ik heb 6 van deze bakringen over. Per ongeluk door twee mensen besteld als cadeau. Helemaal nieuw. Kan ik iemand hier blij mee maken? Alle zes voor 9 euro (in Den Haag).
hoi! heb je nog de hourglass kwast?
Edit: verkocht!
Nee sorry! Ik heb mijn post niet meer bijgewerkt maar die is al verkocht.
Ik verkoop een ongebruikte exfoliant van Loveli.
Verkoop kan eventueel ook via Vinted.
Nieuwprijs is nu met Black Friday €15,75.
Ik zat zelf te denken aan €8.
Long shot; iemand interesse in deze stoel? Paar jaar oud, maar eigenlijk alleen maar gebruikt om boekjes voor te lezen in de kinderkamer.
Kleur is wat feller dan op de foto lijkt. Mag voor een klein prijsje weg in verband met verhuizing. Moet vooral snel weg, wel ophalen in Lelystad
.
Hee waar zat je aan te denken? Ik kan hem ophalen in Lelystad. En zit ie een beetje lekker?
Ik heb je een pb gestuurd!
Ik heb ook 2 stoelen die ik graag zou willen verkopen. Het gaat om 2 Ferm Living Herman loungestoelen in het zwart. Het zijn compacte stoelen die snel passeb, alleen heb ik er nu teveel
De zittingen zijn wat bekrast door broeken met van die metalen knopen, maar heb er ook 2 schapenvachtjes bij en dan zie je er niks van. Verder zien ze er nog heel netjes uit. Prijs dacht ik aan 75 per stuk incl. schapenvachtje.
Afmetingen: breedte 68 x hoogte 68 x diepte 60 cm
Meer foto’s:
Ook heb ik nog een HAY Tray Coffee table in het wit, maat 60 x 60 cm. Ziet er ook nog netjes uit, op 1 hoekje waar een kleine beschadiging zit (zie foto’s).
Voor 50 euro mag de tafel weg.
Meer foto’s:
Ophalen omgeving Zwolle
Ik stuur je even een berichtje over de Disney puzzels en koehandel ![]()