Verkooptopic

kan mij deze top nog herinneren. Kon je hem uiteindelijk toch niet goed combineren? Volgens mij hebben we niet dezelfde maat anders had ik hem met liefde over genomen.

Ik twijfelde toen inderdaad al haha. Ik kan hem wel combineren, maar ik vind de print toch iets te opvallend aan de voorkant. :joy:

1 like

25,- euro excl. verzendkosten. Max 3 keer gedragen. Mag geen nieuwe leggings meer kopen van mijn vriend als ik er niet een paar weg doe

1 like

Gisteren deze panty gekocht maar hij past niet en de verpakking heb ik al weggegooid :frowning: Maat L/XL 40 dennier, zwart. Ik heb hem voor €16,95 gekocht, maar mag weg voor €10 exclusief verzendkosten.
image

wat voor maat heb jij zelf dat deze niet past? ik heb wel interesse

Ik weet niet of je bekend bent met het merk, maar Intense pas ik wel in maat L/XL.
Dat is met deze afbeelding. Die ik verkoop krijg ik wel aan maar zit veel te strak.
image

nee die soorten ken ik allemaal niet. :relaxed: maar volgens de matentabel van oroblu zit ik met mijn 168cm en 62 kilo in L. dus deze zal ik wel passen. staat wel op mijn probeerlijstje omdat ik een heel gevoelige buik heb en deze mij wel comfortabel lijkt.

stuur je pb!

Jaaa ik heb m nog!

Er zit beetje een grijzig tintje in waardoor hij niet zo op huid lijkt vind ik zelf

Phillips visapure + 2 borstels voor gevoelige huid

Voor alleen de verzendkosten, proefmonsters is één pakket. Veel tubes enzo zijn nog (vrijwel) vol, sommige wel gebruikt. Zonnebrandcremes max 1 jaar oud. Ophalen in Utrecht mag ook!

Deze sporttop van MyProtein vorige week besteld, maar hij valt te groot bij mn schouders en polsen. Heb zelf een kleine M en dit is meer een grote M. Moet toch retourkosten betalen dus dacht, als ik iemand er hier blij mee kan maken verzend ik liever daarheen. Heb er ongeveer €16 excl voor betaald

Wat een leuke dingetjes doe je weg! Werkt het allemaal niet goed voor je? Ik heb eventueel wel interesse in de olaz creme (is dat de parfum vrije versie?) en de BHA om eens te proberen! Is de finish van de poeder heel mat?

Ik heb heel veel producten, deze werken voor mij gewoon minder dan andere. Moest van mezelf de dingen wegdoen die ik niet gebruik.

Dat is inderdaad de parfumvrije crème. Die poeder is totaal niet mijn kleur dus ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe mat die is. Misschien kan je reviews vinden? Laat maar weten wat je uiteindelijk wil :blush:

Ruimt altijd wel lekker op :slight_smile: Wat is de naam van de poeder? Ik kan het niet goed lezen en met wat ik op de verpakking zie kan ik hem niet vinden :grimacing:

Jurkje Lipsy maat 34 (kan denk ik ook wel met een kleine 36) €25 incl verzendkosten



Top ASOS maat 34 €30 incl verzendkosten


T-shirt Scotch&Soda maat P (zal m nog wel even strijken haha) €10 incl verzendkosten

Broek H&M maat 38 €10 incl verzendkosten

Ah ik kan hem ook niet vinden, dan is ie waarschijnlijk niet meer zo te koop. Heb hem sinds vorig jaar augustus en gekregen van iemand die daar werkt. Ik kan niet meer informatie ontdekken op de verpakking.

Iemand interesse in deze ketting? Ik heb hem in NYC bij Tiffany&Co gekocht, maar draag eigenlijk nauwelijks zilver dus hij ligt alleen maar in z’n zakje.

1 like

Voor hoeveel wil je hem verkopen?