Verkooptopic

Ik heb waarschijnlijk straks 1 palette, 1 lipgloss en 1 liquid lipstick in de kleur Jeffree what the fuck over van de Shane Dawson collectie. Is iemand er in geïnteresseerd? Voor de prijs die ik heb betaald 87.90 exclusief verzendkosten.

Ik sta op het punt om Dr Martens 1460 (zwart leer) maat 38 terug te sturen naar de webshop waar ik ze heb gekocht. Maarrrrr, als iemand van hier interesse heeft? Heb ze gekocht voor 120 euro (sale +kortingscode) voor die prijs mogen ze ook weg.
HET PLAATJE IS ROOD MAAR ZE ZIJN ZWART!

Ik had ook een maat kleiner besteld en die houd ik.


Gymshark Flex leggings, maat M, kleur Beet marl/chalk pink


Rebecca Minkoff mini mac VERKOCHT


Return to Tiffany ketting, origineel (gekocht in NYC)

1 like

Hoeveel vraag je voor de legging

Dacht aan 20 excl verzendkosten

Wat had je voor prijs in gedachten voor de Rebecca Minkoff tas ?

Je hoeft niet handmatig te schakelen :stuck_out_tongue: het is een smart trainer! Dus Zwift does the work via die ant+ verbinding. Elite heeft kennelijk zelf ook een Zwift achtig programma, maar heb dat zelf nooit gebruikt

Haha Fifth Avenue!

Ik dacht aan 50 euro excl. Hij heeft wel een beetje gebruikerssporen. Kan je nog wat foto’s sturen als je wilt!

Als je dat zou willen doen heel graag :grin:

Pfoe, ik zal eens kijken! Bluetooth durf ik niet te zeggen, heb ik nooit gebruikt. Die ant+ dongel had ik aan m’n laptop, heb dat ding een jaar terug van een vriendin overgekocht. Kan anders nog wel even bij haar vragen, maar of ze daar nog de info van heeft weet ik niet!

Regio Noord Limburg, maar ben heeeel regelmatig in regio Apeldoorn. (En dus op de snelweg daartussen haha)

Ik zie die sticker letterlijk voor het eerst :’)

Ik hou je op de hoogte of die wel/niet gecanceld word en wanneer die binnen is.

1 like



Superstar jasje. Echt leer. Zit prachtig maar mij helaas te groot :sob: Maat L. Denk aan 20 euro ex.



Josh V Elena, maat M. Mist steentjes, niet storend. Ik heb een andere soortgelijke rok en moet keuzes maken. Denk aan 15 euro ex.

Ik heb het palette kunnen cancellen, sorry

welke maat is alles?

@ezw oeps vergeten, alles is maat XS, behalve de truien. Die zijn maat S.

1 like


Voor 25 euro + verzendkosten mogen deze laarzen weg. Nog nooit gedragen.

Ja hoor, stuur maar een PB!

Iemand op zoek naar een hoekbank 2zits+longchair antraciet?
De bank is ongeveer 4 jaar oud, ziet er erg netjes uit en zit ook nog lekker. Hij heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan. Helaas is hij te klein geworden voor mijn nieuwe woning.

De afmetingen zijn ongeveer 225 x 155 (inclusief antraciet sierkussens, exclusief witte sierkussens)

Foto's bank