Binnenkort is er black friday sale, aankomende maandag om 20u
Ohhh da’s ook goed haha.
vanaf 22 november kan je zien wat er in de sale gaat geloof ik! Wel aan te raden om op tijd bij te zijn, vorig jaar was alles weg
Ik heb mn schoenen en tassen uitgezocht! Wel meer foto’s beschikbaar maar voor het overzicht niet te veel geplaatst. Prijzen een indicatie en zijn excl. verzendkosten. Ophalen mag natuurlijk ook, woon wel in het noorden.
Schoenen Mango, 1x gedragen. Maat 38. € 7,50.
Schoenen Topshop, zo goed als nieuw. Suede met metalen stukjes op punt en hak. Maat 7.5 US - valt als maat 39. € 7,50.

Stevige bruine crossbody tas. Tas sluit doormiddel van magneet in de flap. Heeft 3 vakken, 2 grotere en 1 kleinere met rits. € 7,50.
Gele crossbody tas van Mango. Kleine spiegel binnen in. € 5,00
Blauwe envelop clutch. Zo goed als nieuw. € 5,00
Groene clutch. Aan de bovenkant zitten metalen strips, waarmee je de clutch open en dicht “klapt”. Beetje zoals die metalen armbanden van vroeger die je op je pols kon slaan, waardoor hij om je pols krult (kan geen betere uitleg bedenken:P). € 7,50.

Galatasje, zwart met drukknoop, satijnen look, nooit gedragen. € 5,00.

Verkoop je deze fietstrainer nog?
Nee sorry, is verkocht! Ik pas mn bericht even aan
Ah jammer
Ik wil mijn uggs (classic tall chestnut, ik dacht maat 41/42) verkopen, ze zien er nog uit als nieuw maar ik draag ze nooit
Hoe is dit een biecht?
Oeeh hoeveel? Als @Nori geen interesse heeft
Oh shit sorry verkeerde topic tatu tatu biechtpolitie
Nee, niet mijn maat helaas!
Kat von D travel size Lock it poeder. 2/3 keer gebruikt mag weg voor € 15,- inclusief verzending.
Advanced Snail 96 power Essence van Cosrx mag ook weg voor € 15,-. Hiervan weet ik alleen niet of het door de brievenbus past.
Oh ik misschien wel, hoeveel vraag je er voor? Ik wil wel ook morgen nog even afwachten ivm black Friday dus als je met iemand anders eventueel sneller iets kunt regelen is dat ook goed hoor!
Excuus! Verkoop ze gewoon maar ik had gehoopt mijn bestelling van gymshark gisteren binnen te krijgen, maar nog niet gehad! Wil dat voor mezelf even afwachten.
ah okay! haha geen probleem! Ik heb m nog wel even hier mocht het niet voor je uitpakken
Tas inmiddels verkocht!