Verkooptopic

Nee sorry, is verkocht! Ik pas mn bericht even aan

Ah jammer

Ik wil mijn uggs (classic tall chestnut, ik dacht maat 41/42) verkopen, ze zien er nog uit als nieuw maar ik draag ze nooit :grimacing:

Hoe is dit een biecht?

1 like

Oeeh hoeveel? Als @Nori geen interesse heeft

Oh shit sorry verkeerde topic tatu tatu biechtpolitie

2 likes

Nee, niet mijn maat helaas!

22 likes

source%20(1)

1 like

En daarom is het bericht verplaatst @vitaminwater

2 likes

Kat von D travel size Lock it poeder. 2/3 keer gebruikt mag weg voor € 15,- inclusief verzending.

Advanced Snail 96 power Essence van Cosrx mag ook weg voor € 15,-. Hiervan weet ik alleen niet of het door de brievenbus past.

Oh ik misschien wel, hoeveel vraag je er voor? Ik wil wel ook morgen nog even afwachten ivm black Friday dus als je met iemand anders eventueel sneller iets kunt regelen is dat ook goed hoor!

Excuus! Verkoop ze gewoon maar :slight_smile: ik had gehoopt mijn bestelling van gymshark gisteren binnen te krijgen, maar nog niet gehad! Wil dat voor mezelf even afwachten.

ah okay! haha geen probleem! Ik heb m nog wel even hier mocht het niet voor je uitpakken :slight_smile:

Tas inmiddels verkocht!

iemand nog interesse in Docs? :see_no_evil:

1 like

90 ml Libre YSL, gekocht in Barcelona bij de sephora in oktober… helaas niet mijn geur.
Doosje heb ik niet meer, creditcard afschrift van sephora wel.

Ik vind jouw kledingstijl altijd superleuk!

1 like

Ah wat lief haha!! Dankje :blush:

Oeh die pantalons! Hoe lang ben je? Wil inschatten of ze bij mij ook op m’n enkels vallen :blush:

1.68!

Ze zijn zo mooi baal echt dat ik ze nooit heb kunnen dragen haha. Waren voor mij echt net te klein met 38/40. Heb ze ook echt bewaard zo van dan kan ik er vast ooit wel in, maar nee :sweat_smile: