Ik vind ze wel zacht, maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt met ruwe variant
Haha ik heb zachte en ruwe die meer voelen als ruwe handdoek haha, zijn scrub versies. De textuur is ook ruwer.
Ik ben lekker aan het ‘marie kondo-en’ geslagen en heb nog aantal schoenen die weg mogen. Is allemaal maat 37/38
- Hakken van de H&M, nieuw, maat 38
- Sacha laarsjes, maat 37, wel gedragen zie ook 2 pinnetjes die uit de voorkant zijn
- Hakken, nieuw, maat 37
- Laarsjes Mango, maat 38
- Leren sneakers H&M, maat 37
- Rode hakken van de Zara maat 37
Ze mogen trouwens weg voor 5-10 euro!
Ik zou je oorwattenstaafje (zwarte) wel willen maar dan voor 6 incl
Ik kan je geen berichtje sturen…
Een pakketje weet ik niet, maar een envelop die in de brievenbus past wel.
@DrWrenKingston sorry, de wattenstaafjes zijn al weg. Ik pas even mijn post aan.
Knitted wrap top van Arket! Gekocht voor 40 euro en echt ongedragen, mag weg voor 17,50 excl verzendkosten (ik verzend nog enkel met Post NL na gedoe met andere vervoerders), maar hij past door de brievenbus!
Weekday jurk, past net niet door de brievenbus denk ik. Mag weg voor 13,50 excl
Hele mooie aansluitende top van Vanilia maat 36. Kleur is in het echt wat meer camel/warm! Mag weg voor 15 excl
Ik wil die Vanilia top wel!
Welke maat heeft de blauwe weekday jurk? Bij een passende maat wil ik hem wel overnemen!
@Annie leuk! kan je me een pm sturen met je adres etc? dan maak ik een tikkie aan!
@anon89918470 ik geloof een S/M! ik kan nergens meer de maat erin vinden, super stom is dat van weekday. Ik heb zelf maat m, maar deze jurk valt best wijd zonder het lint om je middel, maar je kan hem dus zo strak aantrekken als je zelf wilt door dat lint die je om je taille vastknoopt
Oeh wat zijn de afmetingen (ongeveer?) en hoeveel wil je voor alle 4?
Ze zijn om en nabij de 45 x 45 cm. Vgm waren ze 13 per stuk, dus even denken… 20 excl? Edit: ophalen in Zwolle mag ook, maar dan moet je net in de buurt wonen.
ik heb wel interesse in de top van arket, mag ik vragen hoe lang jij zelf bent?
1.70! Ik kan wat afmetingen van de top geven eventueel?
Yes deal! Ik woon niet in de buurt maar opsturen is prima. Ik pb je
Rozepaarsachtige fluwelen bandeau van Atelier des Femmes, ooit gekocht en thuis geprobeerd, maar het staat me niet haha
Verkocht
Gestreepte blouse van Love Stories, schijnt door. Nieuw met kaartje, maat S
Verkocht
Donkergrijs Topshop denim jurkje maat S
Verkocht
Groengrijsachtige Palladiums, paar keer aangehad. Maat 36, volgens mij zijn ze van de kinderafdeling.
Verkocht
Castaner espadrilles, maat 36. Paar keer gedragen, had ze een half maatje kleiner gekocht wat toch te krap bleek te zijn, heb ze nu zelf een half maatje groter.
Verkocht
Oh perfect! Dan zou ik hem heel graag willen overnemen! Ik stuur je een DM.
Heeft iemand interesse in deze Zara enkellaarzen, maat 40? Ik dacht aan €10 excl verzenden ofzo. Heb ze wel eens gedragen en vind ze heel leuk, maar m’n wankele enkeltjes niet.
Heb je een richtprijs voor de espadrilles?
Ik dacht zelf aan €50 incl!