It’s all in the details haha
Ik heb een volledig nieuwe Living Proof No Frizz Nourishing Oil te koop. Ik had net een nieuwe gekocht waarna ik begonnen ben met de CG methode, helaas mag ik hem daardoor niet meer gebruiken. Ik kan hem opsturen of het kan opgehaald worden in Groningen. Nieuwprijs is €38.16.
Bieden mag
Neee shit sorry, zondag verkocht! Zal even mn post bijwerken
Jurkje H&M, maat S, 5 euro exclusief
Jurkje H&M, maat S, 5 euro exclusief
Jurkje Primark, maat 38, 5 euro exclusief
Jurkje C&A, maat 36/38, 5 euro exclusief

Rokje primark, maat 34, 5 euro exclusief.
Ik verkoop dit setje van Clinique, ik heb het 5 keer gebruikt maar ben overgestapt op een ander merk. Alles is dus praktisch vol nog!
Ik zou er graag 10 euro voor willen.
Ik wil alles maar het is helaas niet mijn maat wat een teleurstelling
Wat vraag je voor animal crossing als je hem
Nog heb?
Helaas te ver weg voor mij met halen, dus ik laat t even gaan sorry!
Ik heb wasbare wattenschijfjes en herbruikbare wattenschijfjes in de aanbieding. Het is toch niet mijn ding en ik verkoop ze liever aan iemand die ze wel gebruikt. Alles past wel door de brievenbus en ik heb nog een stapeltje postzegels liggen dus ik neem de verzendkosten wel op me.
De wattenschijfjes zijn deze, ik heb drie zakjes met elk 10 watjes. De meesten 1x gebruikt (de rest is ongebruikt), alleen voor toner dus er zitten geen vlekken in, en ze zijn allemaal op 60 graden gewassen. Ik zou er graag €7,50 per zakje voor willen.
edit: 2 zakjes zijn verkocht
Dit basic herbruikbare wattenstaafje in een zwart doosje. Maar 2-3 gebruikt en steeds na gebruik afgewassen met water en zeep, heb hem net ook nog even schoongemaak met alcohol. Voor deze zou ik graag €6 willen.
verkocht
Dit herbruikbare ‘beauty’ wattenstaafje in een perzikkleurig doosje. Ook maar 2-3x gebruikt, na gebruik afgewassen met water en zeep en net nog eens met alcohol. Ook voor deze zou ik graag €6 willen.
verkocht
Herbruikbare make up doekjes, het zijn deze. Komen in een pakje van 12, maar de rest is gebruikt en verwassen met vlekken die er in de was niet uit gingen dus ik verkoop alleen deze 5 ongebruikte. Ik zou voor de doekjes graag €5 willen.
verkocht
Ik heb wel interesse in de wattenschijfjes!
Edit mits het een zachte variant is, ik heb zelf ook een paar ruw en die gebruik ik bijna niet
Ik vind ze wel zacht, maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt met ruwe variant
Haha ik heb zachte en ruwe die meer voelen als ruwe handdoek haha, zijn scrub versies. De textuur is ook ruwer.
Ik ben lekker aan het ‘marie kondo-en’ geslagen en heb nog aantal schoenen die weg mogen. Is allemaal maat 37/38
- Hakken van de H&M, nieuw, maat 38
- Sacha laarsjes, maat 37, wel gedragen zie ook 2 pinnetjes die uit de voorkant zijn
- Hakken, nieuw, maat 37
- Laarsjes Mango, maat 38
- Leren sneakers H&M, maat 37
- Rode hakken van de Zara maat 37
Ze mogen trouwens weg voor 5-10 euro!
Ik zou je oorwattenstaafje (zwarte) wel willen maar dan voor 6 incl
Ik kan je geen berichtje sturen…
Een pakketje weet ik niet, maar een envelop die in de brievenbus past wel.
@DrWrenKingston sorry, de wattenstaafjes zijn al weg. Ik pas even mijn post aan.
Knitted wrap top van Arket! Gekocht voor 40 euro en echt ongedragen, mag weg voor 17,50 excl verzendkosten (ik verzend nog enkel met Post NL na gedoe met andere vervoerders), maar hij past door de brievenbus!
Weekday jurk, past net niet door de brievenbus denk ik. Mag weg voor 13,50 excl
Hele mooie aansluitende top van Vanilia maat 36. Kleur is in het echt wat meer camel/warm! Mag weg voor 15 excl
Ik wil die Vanilia top wel!
Welke maat heeft de blauwe weekday jurk? Bij een passende maat wil ik hem wel overnemen!