Prima
Wat wil je voor het demin jurkje van topshop en de blouse van love stories hebben ?
Zou het beide passen als je smal in de schouders bent ?(daardoor heb ik vaak xs) ben klein en smal gebouwd
Steps, 42, 1 keer gedragen naar een bruiloft
Steps, 42, 1 keer gedragen naar een bruiloft
Sake sister, L, regelmatig gedragen
Vila joy, L, volgens mij nooit gedragen
Paar keer gedragen.
Zo’n mooie print maar helaas, past voor geen meter meer
Ik dacht zelf aan €35 incl, verzendkosten zijn namelijk €6,75 gezien het denim jurkje niet door de brievenbus past. Welk denim jurkje van Topshop bedoel je trouwens? Die met het touwtje aan de voorkant (XS) of zonder (S)? Dan kan ik eventueel de schouderbreedte voor je opmeten, maar ik denk zelf dat het wel moet passen
Die zonder touwtjes maat s
Schouderbreedte van dat jurkje is 38 cm
@oversized hoeveel wil je voor de bandeau? En die Palladiums, vallen ze echt al 36 of iets kleiner? Ik heb namelijk eigenlijk maat 35 ish.
€12,50 incl voor de bandeau? Tenzij je zonder track & trace wilt, dan is het iets goedkoper. Palladiums zijn al verkocht, sorry! Zal zo even mn post aanpassen
Is goed!
Moet wel passen. Wil de beide wel van je overnemen !
Is de trenchcoat al verkocht? Ik vroeg me af hoe hij valt, ik zit zelf tussen 38 en 40 in en draag altijd wel een truitje ofzo eronder, ben benieuwd of dat zou passen
Oh die zijn leuk! Hoe vallen ze?
Ze lopen wel wat uit! Heb deze schoenen ook eerder gehad in een andere kleur.
Hmm dan ga ik ze niet passen verwacht ik. Ik heb normaal 37 en soms 38
Nee dan zijn ze wel te groot inderdaad
Ah dan moet ik het denk ik niet doen, dan trek ik hem ook niet aan. Jammer, hij is echt prachtig! Dankjewel voor je eerlijke antwoord
Ik heb nog een zo goed als nieuwe fles fudge clean blonde damage rewind shampoo en conditioner. Beide 2 keer gebruikt
Dacht zelf aan 20 exl ?