Verkooptopic

Edit: Verkocht

Ik wil m’n MacBook Air verkopen! De laptop is 13 inch en komt uit 2015. Zitten wat gebruikssporen op maar de laptop werkt nog prima. Sticker is verwijderbaar.

1 like

Wat is je richtprijs? Mooie sticker trouwens, haha.

450 euro

Asos jumpsuit, nooit gedragen, maat M, mag weg voor €20,- incl verzendkosten

4 likes

Ik heb de laptop net aan iemand verkocht

Oja dat was wel handig om te vermelden haha. Maar ik ben 1.77

He wat vraag je voor die zwarte jurk met bloemen?

Kan je mij een pb sturen ?

Ik verkoop een aantal studieboeken! Ze zien er nog goed uit: aan de binnenkant sowieso, de kaften vertonen soms lichte gebruikerssporen. Prijs is inclusief verzendkosten.

• Leren coachen :crazy_face: - Marinka van Beek, Ineke Tijmes, 6e herziene druk €18
  • Handelen bij kindermishandeling en huiselijk geweld - Linda Douma en Medi Hoes (2012), €22
  • Ontwikkelingspsychologie - Robert Feldman, 7e editie, €35 VERKOCHT
  • Psychologische gespreksvoering - Prof. dr. G. Lang en prof. dr. H.T. van der Molen, 16e herziene druk, €20 - VERKOCHT
  • (The Cambridge Companion to) The Dutch Golden Age - Helmer J. Helmers en Geert H. Janssen, €28

Is ontwikkelingspsychologie die rode met die vlinder?

Nope, deze!
De rode is de 5e editie, ik verkoop de 7e

1 like

Is dat laatste boek een paperback of de hardcover?

Als niemand deze nodig heeft voor school oid wil ik hem overnemen! Maar ik wacht nog wel even af :slightly_smiling_face:

The Dutch Golden Age? Is een paperback!

Dan zie ik er vanaf :slight_smile: Wil graag m’n kast vullen met hardcovers. Dankjewel!

1 like

Waarom zou iemand die m voor school nodig heeft voorrang krijgen op jou? Haha het is niet het laatste boek op aarde!! :grin: Drop me maar een dm als je m wil :slight_smile:

Hahaha weet ik niet maar voelt zo lullig!!

Upje!

Ik wil deze Nikes air max 95 (807443-801) maat 40 verkopen omdat ik te veel Nikes heb en deze niet draag en dat vind ik zonde. In totaal 5 keer gedragen dus zien er nog mooi uit. Eerste foto is niet van mij, maar geeft de kleur goed weer. Op de andere foto’s is de kleur lichter dan in het echt. Vraagprijs 50 euro.

image

Ik zat te denken aan €5,- excl verzendkosten? Kan als brievenbuspakketje dus dan zou het €9,- in totaal zijn

1 like