Verkooptopic

Jaaaaaaaa !!! Deze wil ik wel

Heb je er nog 1?

Kan je me een pb sturen alsjeblieft :grin:

Helaas niet sorry ! Maar als @MOnan het niet meer wilt is die voor jou

1 like

Lang vest tot op de knie van het merk Norah maat 48. Amper gedragen

Zomers jurkje in maat 46. Valt alleen wat kleiner vooral rond de arm dus zou eerder passen met een maat 44. Zit nog een lint bij in dezelfde stof en ongedragen, kaartje zit er nog bij.

Fluwelen topje van de stradivarius maat L. Nooit gedragen want hij valt iets korter en had daar toch de ballen niet voor…

Jurk van h&m maat 44. Strapless met vorm bij buste en een plakband plus de jurk heeft zakken. 1 keer gedragen

Jasje van de primark nepleer/suède maat 46. Nooit gedragen

Edit: Verkocht

Ik wil m’n MacBook Air verkopen! De laptop is 13 inch en komt uit 2015. Zitten wat gebruikssporen op maar de laptop werkt nog prima. Sticker is verwijderbaar.

1 like

Wat is je richtprijs? Mooie sticker trouwens, haha.

450 euro

Asos jumpsuit, nooit gedragen, maat M, mag weg voor €20,- incl verzendkosten

4 likes

Ik heb de laptop net aan iemand verkocht

Oja dat was wel handig om te vermelden haha. Maar ik ben 1.77

He wat vraag je voor die zwarte jurk met bloemen?

Kan je mij een pb sturen ?

Ik verkoop een aantal studieboeken! Ze zien er nog goed uit: aan de binnenkant sowieso, de kaften vertonen soms lichte gebruikerssporen. Prijs is inclusief verzendkosten.

• Leren coachen :crazy_face: - Marinka van Beek, Ineke Tijmes, 6e herziene druk €18
  • Handelen bij kindermishandeling en huiselijk geweld - Linda Douma en Medi Hoes (2012), €22
  • Ontwikkelingspsychologie - Robert Feldman, 7e editie, €35 VERKOCHT
  • Psychologische gespreksvoering - Prof. dr. G. Lang en prof. dr. H.T. van der Molen, 16e herziene druk, €20 - VERKOCHT
  • (The Cambridge Companion to) The Dutch Golden Age - Helmer J. Helmers en Geert H. Janssen, €28

Is ontwikkelingspsychologie die rode met die vlinder?

Nope, deze!
De rode is de 5e editie, ik verkoop de 7e

1 like

Is dat laatste boek een paperback of de hardcover?

Als niemand deze nodig heeft voor school oid wil ik hem overnemen! Maar ik wacht nog wel even af :slightly_smiling_face:

The Dutch Golden Age? Is een paperback!

Dan zie ik er vanaf :slight_smile: Wil graag m’n kast vullen met hardcovers. Dankjewel!

1 like