Waarom zou iemand die m voor school nodig heeft voorrang krijgen op jou? Haha het is niet het laatste boek op aarde!! Drop me maar een dm als je m wil
Hahaha weet ik niet maar voelt zo lullig!!
Upje!
Ik wil deze Nikes air max 95 (807443-801) maat 40 verkopen omdat ik te veel Nikes heb en deze niet draag en dat vind ik zonde. In totaal 5 keer gedragen dus zien er nog mooi uit. Eerste foto is niet van mij, maar geeft de kleur goed weer. Op de andere foto’s is de kleur lichter dan in het echt. Vraagprijs 50 euro.
Ik zat te denken aan €5,- excl verzendkosten? Kan als brievenbuspakketje dus dan zou het €9,- in totaal zijn
Is goed, ik DM je wel even!
Ik verkoop deze zomerjurk in maat M die ik een tijdje terug in de sale kocht bij Mango. Hij was afgeprijsd van 60 naar 20 euro. Heb de jurk nooit aangehad, kaartje hangt er nog aan. Zat te denken aan 15 euro incl. verzenden.
Het stofje is doorschijnend en hij plooit aan de onderkant, er zit een zwart onderjurkje in de jurk.
Ik heb je een dm gestuurd! (Ben lekker bezig hier vandaag )
Ik zou deze wel willen! Perfect voor werk
Top! Ik stuur je een berichtje.
Topshop blousje maat S/XS
Lila body van de Coolcat (ja serieus), maat S van satijn achtige stof. Lijkt op de foto of hij doorschijnt maar is niet zo. het zit vastgestikt waar de stof kruist dus geen inkijk.
Paars pak H&M jasje is maat 34, broek maat 32 maar ik vind het een gewone XS
Hele leuke paperbagbroek van Primark, staat in maat M maar is meer een XS/S
(even klikken voor foto)
Stippenjurkje Zadig&voltaire maat S
Groen glittershirtje maat XS
Van de meeste andere dingen kan k ook aanfotos sturen via PM!
Wil je opmeten hoe lang de body is en (via pb) een aanfoto sturen? Ik vind hem qua tint echt prachtig, maar ik heb meestal een te lang bovenlijf ervoor.
Ik heb mijn kledingkast weer eens opgeruimd! Zit er wat leuks voor je bij DM mij dan even met een leuk bod
Top antraciet/blauw met kanten v-hals van H&M maat 38
Blouse crème kleurig van Vero Moda Aware-lijn maat 38
Rokje zwart met witte bloemetjes en volant randje aan de voorkant maat 36 C&A
En twee keer de Kimomo jeans van Monki in maat 29 in de kleuren washed light blue en washed black/grey ( sorry niet gestreken)…
Interesse in de pieces jurk! Hoeveel wil je ervoor?
Edit: en valt die heel smal? Want ik heb zoiets van de primark en die zit prima maar als die mouwen strak zitten is 't mss toch niks.
Hij zit heel lekker soepel en zacht ( dus ook bij de armen). Ik stuur je even een PB!
Oke ik heb m’n kast opgeruimd!
Vintage jaren 80 jasje (met pofmouwen en het zwarte is fluweel), maat S/M, 12,50 euro excl.
Vintage/tweedehands regenboogjurk, maat 38, 10 euro excl.
Vintage/tweedehands linnen overhemdjurk, maat S/M, 12,50 excl.
Oudroze Kookaï gehaakte trui, maat S/M, 7,50 excl.
De destijds erg populaire Zara stippenjumpsuit (donkerblauw), maat M, 10 euro excl.
verkocht
Fluwelen panterprint shirtje van Topshop. Er staat EU34 in maar ik droeg ‘m ook met 36/38 prima, 7,50 excl.
Als je ergens vragen over hebt/meer foto’s wil, let me know! Ophalen mag ook (centrum van land, DM maar voor precieze locatie haha)
Oh vind die stippenjumpsuit van Zara erg leuk! Wat voor stof is het? En valt ie echt als een M of iets kleiner?
Hey! Iemand was helaas net sneller. Mocht dat toch niet doorgaan dan contact ik je nog even
Vind het spijkerjasje ook erg leuk! Als het nog te koop is hoor ik het graag
Heeft iemand interesse in dit (gloed)nieuwe jasje van G-star, maat M (zo valt hij ook), nieuw met alle kaartjes? Hij is groen en de nieuwprijs was… 369 Ik vraag er 90,- voor. Verzendkosten voor jou of ophalen in Adam of Rdam. Dit is de verkooppagina van G-star: [https://www.g-star.com/en_nl/shop/women/jackets_and_blazers/d15407-568-a915 ]