zal ik het geoon naar je sturen? voor gratis. ben bij nader inzien te lui om op te meten en aan te trekken
Ik wil er best wel voor betalen hoor!
Iemand interesse in deze Vivo casserole pan? Ik heb hem twee jaar terug gekocht bij de Albert heijn pannenactie maar nooit gebruikt. Over te kopen voor een tientje exclusief eventuele verzendkosten. Afhalen kan in Amsterdam.
Een vriendin van mij wil echt heel graag een webshop openen om handgemaakte scrunchies te verkopen. Ik weet niet of dit mag, maar ik hoop haar zo een beetje te steunen haha.
De corduroy en de strik zijn 3 euro per stuk (2 voor 5) en de normale 1.50 per stuk. Ze heeft ook nog meer veel stofjes haha
Ja ze blijven me achtervolgen… ik pb je.
Graag! Wel verzenden, want woon in Utrecht en wil liever niet reizen.
Top! Ik stuur je een PB!
Ik verkoop deze Ray-Ban bril. Slechts 2 keer gedragen, maar toch te klein voor mij. Maat is 50 mm. Ik dacht zelf aan rond de 110 euro, maar sta open voor een tegenbod.
Heb je deze nog en hoeveel wil je er voor? En hoeveel cm is de middel?
Ik verkoop het bekende Zara jumpsuit met stippen. Ik heb hem zelf ook overgekocht maar hij is wat te kort voor mij. Het is een maat m. Bij een mouw is ie gerepareerd, maar zie je bijna niet. Ik heb er zelf 22 voor betaald dus dat wil ik graag terug
Nee sorry! Al verkocht!
Wat vind je van €25,- excl verzendkosten? Ik woon in Rotterdam, ophalen mag ook!
Heb zonnebrillen bij Quay besteld. Op aanraden van onze Cynthia. Eentje lijkt al teveel op een andere zonnebril die ik heb. Iemand interesse om deze over te nemen?
Is nog helemaal nieuw in de verpakking, niet gedragen.
Ik heb ook een paar dingetjes te koop:
Lange corduroy rok van Pull&Bear, maat M. 15 euro incl. verzendkosten.
Plissérok van de Pull&Bear, maat M. 15 euro incl. verzendkosten.
Blouse H&M, maat 38. 10 euro incl. verzendkosten.
Verkocht!
Nooit gedragen jurkje van de H&M, maat 38. 15 euro incl. verzendkosten.
Wat een prachtige jumpsuit helaas te klein denk ik
Ja, ik vind 'm ook nog steeds wel leuk, maar ik kan niet zo goed tegen het stofje.
Welke maat heb je? Ik heb zelf maat 38/soms 40, maar ben wel klein (1.60).
Wat vraag je ervoor?
@ferris hoelang ben je? Dan kan ik een inschatting maken of die ook te kort voor mij is