Zijn het echte vlinders? Ik heb dan wel interesse namelijk!
Die Chanel loafers zijn zoooo mooi maar bij lange na niet mijn maat
Ze zijn heel mooi! Maar dan ga ik er toch niet op in. Succes met de verkoop!
Daarom vroeg ik het ook! Ik ben al een tijdje een lurker en lees mee met andere toppics, maar omdat dit het verkooptopic heette ging ik er vanuit dat iedereen zijn spulletjes hier verkocht. Ik kan anders maar 2 foto per post sturen
Hoe valt die maxi jurk in maat 44?
Ik denk gewoon als een 44. Droeg 'm zelf met een tailleriempje toen ik nog maat 42 had.
5! Ik stuur je een pb
Heb je eventueel een aan- foto van die groenige print jurk?
Ja hij is me dus wel wat te klein, even in een spoiler inclu hippe slippers
Samenvatting
Helaaaaaass - weg -
Leren Zara sandaaltjes, maat 40, enkele keer gedragen. 12,50 excl
Alleen doorgebladerd, 20 excl
1x gelezen, in goede staat. 17,50 excl
Gymshark Flex legging, maat M. Gedragen, in goede staat.
18 euro excl
Originele Tiffany&co ketting. Gekocht in NYC, geen bon. Moet gereinigd worden middels zilverbadje of gratis bij de Tiffany store.
75 euro excl (nieuw nu 210 euro).
Mooi! Deze wil ik wel overnemen
Jeej ik heb je een berichtje gestuurd
Ik heb deze boeken van @Celeone gekocht en gelezen en ze verdienen wat mij betreft een tweede leven. Het geschenk van de spannende boekenweek krijg je erbij.
Ik heb ze op bol besteld en 1x gelezen. Hoor het graag als iemand interesse heeft.
Hoeveel vraag je voor beide samen?
Ik heb er 35 voor betaald dus ik dacht 20? Verzenden via DHL is niet zo duur
Ik sla het voor nu eerst toch nog even over. Heb in mijn boekenkast nog vele ongelezen boeken staan die ik toch eerst van mezelf moet gaan lezen
Haha maar wat had je dan verwacht? 20 euro is wel een steal als de nieuwprijs 35 euro is
@Luzarl Heb je die van Arlidge ook gelezen? Hoe is die?
Nee die heb ik nog niet gelezen, ik stuur ze morgen op naar @DikkeKip dus zij kan misschien wel een review doen!
Nee, het is niet dat ik vanwege de prijs afhaak. Het is een hele goede prijs vergeleken met de nieuwprijs.
De boeken lijken me zeker leuk, maar ik heb ook nog heel veel nieuw gekochte boeken in mijn kast staan die ik nog niet gelezen heb en ik het wel jammer zou vinden als ik nu nog meer boeken koop, terwijl de kans niet heel groot is dat ik ze binnenkort ga lezen.