Verkooptopic

173, ligt ook aan lengte van je bovenlichaam denk ik en aan de grote van je booty haha. Ik heb best wel billen waardoor hij daar kort is.

1 like

Ik ben net zo groot dus ik durf het niet aan helaas :pensive:

Ohja ik denk ik wel! Wat wil je ervoor hebben? En zou ie als brievenbuspakketje kunnen qua grootte?

Snap ik haha, ik kan je eventueel nog een foto sturen hoe hij van achter zit bij mij

@Memoria @crazyplantlady

Qua afmetingen en gewicht zou hij net door de brievenbus kunnen. Dacht aan 25 inclusief verzendkosten.

Ahh polyester? Ik ben een stuk langer haha. Hoop dat je er iemand anders blij mee kan maken!

Haha helaas. En ja idd polyester.

1 like

Ja ik wel! Aan welk bedrag dacht je?

Ik kwam tijdens het opruimen deze zwarte jurk tegen van esprit, maat S (ik zou hem op een kleine 38 schatten). Ik kan aanfoto’s sturen per pb!

25 inclusief verzending. Evt in de buurt van Den Haag op te halen

Een echte Diane von Furstenberg! Ik vind deze jurk echt super flatterend, toen ik deze jurk kocht begreep ik waarom haar wrap dress so immens populair is geworden. Het is een UK 6, ik heb zelf maat 36/38 en deze pas ik prima omdat het een beetje stretch stof is.
Mag voor 30 excl weg!
Oja het lijkt alsof er vlekken op zitten bij de kraag maar dat zit over de gehele print, dus dat is geen vlek!

Deze jurk van H&M, het maatje heb ik er ooit uitgeknipt maar ik denk dat het een maat 36 is. mag weg voor 16,50 excl (kan via brievenbuspost)

Super mooi vintage topje met een soort zilver bloemenpatroontje erop. Maat M en is stretchstof. Mag weg voor 7,50 excl (kan door brievenbus)

zomerjurk van h&m, er zit bij mij nog wat losse stof om mijn taille dus het is wel echt een maat 38. luchtig stofje dus perfect voor de zomer
mag weg voor 15 excl (past dnek ik ook door de brievenbus, moet ik nog ff zeker checken)

Nike FlyKnit Racer Oreo in maat 39. Heb de schoenendoos helaas niet meer.
Mag weg voor 25 excl verzendkosten

Het welbekende American Apparel shirt waar Mary Kate and Ashley Olsen met starbucks cup zo veel mee liepen haha. Flashbacks naar het streetstyle topic.
mag weg voor 6,50 excl (kan met brievenbuspost)

Ik heb deze sandalen op vinted gekocht maar ik heb er te brede voeten voor. Voor een smalle maat 38. Ze zijn nog nieuw en schoon. Voor 10 euro stuur ik ze op, laat maar weten als iemand interesse heeft

Maak ik hier iemand blij met een vintage Burberry jas?
Valt ong als een maat 40, maar met een kleinere maat ook leuk om oversized te dragen.
Ziet er nog super netjes uit. Moet alleen eventueel een wax laag op bij de stomerij , maar hoeft in mijn mening niet op zich
Had als richtprijs ong 125 in me hoofd , maar sta open voor biedingen

4 likes

Heb even mijn kasten doorgespit!
Voor sommige dingen vind ik het lastig een prijs te bepalen dus doe een leuk bod.
Mocht je meer foto’s willen dan kan ik die maken!

Top Maison scotch - Petite - 15 euro

Vanilia rok - maat 36 - 30 euro
Is van een dikkere zware stof. Kleur is lastig vast te leggen.

Leren gilet van Culture - maat M (kan ook met S) - 80 euro

Maripe - 37 - 35 euro

Shabbies - 37 - 50 euro

Nubikk - 38 - 25 euro

Invito - 37 - bieden

Asics - 37 - bieden

Blink - 38 - bieden

Vans - us woman 37 - bieden

Mode illustratie technieken - 25

Patroontekenen 30

Figure drawing for fashion design - 7,50

1 like

Ik heb dit boek gekocht nav het forum maar er spreekt mij zo weinig van aan dat ik het weg doe. Boek is dus ook alleen doorgebladerd. Ik zat te denken aan 25 euro inclusief verzenden (denk dat het wel door de brievenbus past)

Iemand interesse in deze boeken?
€5,- per boek, exclusief verzendkosten

Ik heb wel interesse in To kill a mockingbird! Zal ik je een bericht sturen?

Is goed, zie het wel verschijnen!