Fair enough
@Twijfelaar ik ben nu in een boek bezig, maar ik verwacht die binnenkort uit te hebben. Zou dan wel ‘wat jij niet ziet’ als eerste lezen en een review plaatsen in het boekentopic
Nogmaals bedankt @Luzarl !
Ik kijk er naar uit
Ik verkoop:
Zonnebril:
Originele Ray Ban Aviator, met gepolariseerde glazen. Is van vriend maar hij draagt nu alleen maar zonnebrillen op sterkte, dus deze mag weg! Zat te denken aan 47.
Schoenen:
New Balance maat 40. Misschien maar 2 of drie keer gedragen, ben te verknocht aan mijn andere sneakers. Mag weg voor ca 30!
oeps vergeten! het is een xs maar hij valt groot
Maat S. Paar keer gedragen
Maat 34, nooit gedragen, kaartje zit er nog aan. Sorry voor de haar hahaha
Bieden voor beide, heb geen idee. De blouse was nieuw 125 ofzo (qua kwaliteit niet heel bijzonder, hoef er ook niet veel voor) en de rok denk ik 30.
Ik heb interesse in je unisa pumps!
Edit: ik lees je bericht nu pas goed haha, ik zal je even pb’en.
Ja, zal morgen even een foto maken!
De foto:
Samenvatting
Wegggg
Iemand interesse in dr martens maat 42?
Is dit model:
Ik heb ze overgekocht via vinted, maar ze zijn te groot! Ze zien er nog heel mooi en goed uit.
Oeh… ik heb maat 42 maar nog nooit gepast. Waar denk je aan qua prijs?
Iemand interesse in deze Bronx Cowboylaars, maar 41?
Nog nooit gedragen omdat ze met mijn zooltjes toch net te klein zijn.
Nieuwprijs €169,95
Iemand interesse in (een van) deze boeken? Beetje random verzameling maar ben aan het opruimen! Mogen voor een klein prijsje weg

Rupi Kaur - Milk and honey/the sun and her flowers VERKOCHT
Plato and a platypus walk into a bar VERKOCHT
Dave Eggers - What is the what
Tom Phillips - Humans: a brief history of how we f*cked it all up VERKOCHT
Michael Pye - The edge of the world
Bill Bryson - Neither here nor there
Kate Tempest - The bricks that built the houses
Wat wil je voor de Rupi Kaurs, Plato en Tom Philips?
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Hm gek ik zie niks.
Jurken en jasjes:
Doe me een berichtje als er iets voor je bij zit!
Ik verkoop deze Levi’s vintage 501. Hij zit me te ruim aan de bovenkant, en dan vooral aan de voorkant.
Hij is verder in mooie staat. Afmetingen zijn waist 44 cm, binnenbeen lengte 83 cm. Valt bij mij (1.86) ongeveer op de voet.
Ik verkoop mijn Marc by Marc Jacobs zonnebril. Ik vind hem prachtig, maar ik heb nu een bril nodig op sterkte (geen hele ‘simpele’ sterkte)
Dit is hem op de duitse Zalando website: https://www.zalando.nl/marc-by-marc-jacobs-mmj-411-s-zonnebril-zwart-mj251e00a-q11.html
Ik heb hem een tijd gedragen en hierdoor zijn er een paar letters aan de binnenkant wat gaan slijten. Dit is ook te zien op de foto’s. Verder zit er een brillenkoker bij, maar geen doekje.
De hele bril heb ik geïnspecteerd maar ik zie geen krasjes op het montuur en de glazen.
Qua prijs zat ik te denken aan 60,- inclusief verzending, maar bieden mag ook.
Kun je er geen sterkte inzetten?
Nee helaas niet heb het al bij meerdere opticiens gevraagd. Maar sommige kunnen het helemaal niet en sommige zeggen dat het kan, maar niet mooi gaat zijn.