Verkooptopic

Met niks eronder zeker :crazy_face:

Hahaha nou dat hoeft dan ook weer niet. Ben meer benieuwd naar de lengte en pasvorm. Maakt die heel breed? Ik vind dit bij andere mensen altijd heel leuk staan maar bij mezelf vind ik hem heel breed maken.

Ooooow ik dacht dat jij diegene was waar ik laatst mee op instagram aan het lachen was!! Oepsssss :joy:

Dan maak ik je wel serieus een foto

Mocht @Rozecoupeschaar het Guess jasje niet willen, houd ik me graag aanbevolen!

Nee dat was ik niet naar mijn weten :joy:

Hey @Oprah,
Is dit een prima starterspakketje? Dan neem ik t graag over!

Verkocht!

die wil ik graag overnemen

Aangezien deze foto’s op United Wardrobe stonden en al duizenden keren bekeken waren, lijkt me dat niet een erg groot probleem.

Overigens wil ik daar nog even bij kwijt dat ik de toon van je bericht wat overbodig vindt en die smiley erbij al helemaal.

Nou ik geef haar wel gelijk. Ze staat hier herkenbaar op en heeft geen toestemming gegeven. Boeien dat die foto’s al online heb dn gestaan, dat heeft ze toen wel zelf gedaan. Zou dan op zn minst het hoofd weg photoshoppen.

Ik geef ook commentaar op de formulering en niet op de inhoud van het bericht. Ja achteraf gezien had ik inderdaad beter even haar hoofd er af kunnen halen. Vaak vraag ik ook aan de verkoper of ik de foto mag gebruiken, dit keer niet gedaan. Mijn fout, maar dat kan toch ook op een normale manier gevraagd worden
ipv deze insinuatie. Trouwens als het een foto van een influencer was geweest met deze trui, waren jullie er dan ook over gevallen?

Make-up tasje en palletes van Too Faced

Sommige kleuren zijn gebruikt

Nooit gebruikte palletes

Verkocht

Mooie gedraaide foto zie ik pff haha in ieder geval dit is kleur van oogschaduwpallete iets beter zichtbaar;

Verkocht

Iemand geïnteresseerd in deze vintage Levis shorts? Ze zijn een vintage maat 29, passen als een XS, misschien een kleine S. Hoef er niks voor alleen verzendingskosten (woon wel in BE).
Anders gaat ie naar de kringloop.

Denk je dat mijn kont daar in past (gewone maat 36, jeansbroek 28 denk ik)? Anders wil ik ze wel!

Ik heb 'm net even vergeleken met een maatje 36 van Zara en daarmee komt ie wel overeen! Verschil is wel dat die jeans van Zara stretch heeft en dit shortje niet…

Ik weet dat ik vrij dun was (meestal 34, soms 36) toen ik deze paste.

Ik stuur u een pb!

Mocht Who hem niet willen, dan heb ik wel interesse! Ik heb deze shorts in maat 29, was mijn favoriet tot hij kapot ging afgelopen zomer :see_no_evil: Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?