Verkooptopic

@M0nan misschien

1 like

Fred de la Bretoniere laarsjes, zwart leer, gevoerd van binnen, maat 40. Heb ze vorige winter gekocht en een paar keer gedragen, toch niet helemaal mijn ding. Nieuwprijs 189 euro.

Hourglass Caution mascara, 1x gebruikt. Het gaat om de travel size (kleine, zwarte verpakking). 15 euro bij de Bijenkorf, mag weg voor 10 euro incl verzendkosten

Roze corduroy wijde broek van Mango, maat 40. 3x gedragen. Hij valt lang!
Mag weg voor 12,50 incl verzendkosten

Ik neem de broek graag van je over! Ik stuur je een PM :blush:

Ik doe nog wat kleding weg, mag allemaal voor €6 excl verzendkosten tenzij je graag iets anders wilt bieden.

Broek is stretch, maat s/m denk ik (:cry: mij te strak)
Plooirok met stretchband bovenin maat s denk ik - VERKOCHT
Paarse sport croptop my protein maat m
Grijze wollen trui (mannenmaat) m/l
Popcornshirt maat m
Champagnekleurige blouse maat m
Overhemd met rits maat m

Samenvatting

Wat voor stofje is die plooirok?

Umm polyester denk ik, heeft ook nog een onderrok

Oooh ik vind de broek heel tof! Hoe lang ben jij? Dan kan ik beetje inschatten hoe het bij mij valt.

1.86!

Ah jammer dan is het veel te lang voor mij.

Ahh sip

Ik ga het gewoon proberen, stuur je een pb!

1 like

Just dance is verkocht!

Ben bezig met mijn kledingkast opruimen. Foto’s had ik al gemaakt voor United Wardrobe, vandaar de screenshots haha. Pm me als je interesse hebt, hoef er niet veel voor

Urban Outfitters topje in maat S.

Levi’s 501 maat S door de klerenmaker versteld naar m’n lengte (ik ben 1.55)

Wit topje is van de Topshop in maat S en roze trui is van de Pull&Bear

Heb je dat topje van scotch&soda nog? Die wil ik wel

Ik heb hem nog! Ik ga je een bericht sturen :smile:

Welke maat is de roze trui?

Hoi! Volgens mij zitten hier ook best wat mensen uit België.

Ik heb twee jaar geleden wat items gekocht in de H&M in Gent, maar die bleken niet goed te zitten. Ik heb ze dus geretourneerd en kreeg een giftcard. Alleen blijkt dus dat ik die alleen kan besteden in een winkel in België, of in het geval van online shoppen kan laten verzenden naar een adres in België.

Als inwoner van Nederland heb ik er niet veel aan! Ik vroeg me af of ik er hier iemand blij mee kan maken. Het saldo op de kaart is 74,97, als ik er 60 euro voor krijg is het voor mij oké. De kaart is geldig tot 2030. Laat maar weten als je interesse hebt! :slight_smile:

Ik wil de Levi’s broek, ben toevallig even lang (kort) :smiley:

Iemand interesse in een lulu lemon wunder under in de kleur coco pique? 1 gedragen.

Welke maat is ie?

1 like