Verkooptopic

Zwarte sandaaltjes met hak, nooit gedragen, maat 40, verkoopprijs €15 ex verzendkosten.

Bruine sandaaltjes, maat 40, nooit gedragen, verkoopprijs €10,- ex verzendkosten

Rode jurk van Boohoo, maat L/40, nooit gedragen, verkoopprijs €10 ex verzendkosten

Zwarte jurk met driekwart mouwen en nepleren rok van Esprit, achterkant is met rits, nooit gedragen, maat XL, verkoopprijs €15 ex verzendkosten

Lange Bohemian achtige jurk van Forever 21, maat 40/L, nooit gedragen, €8,- ex verzendkosten

Blauw jurkje met soort nep spijkerstof look van MyJewellery, maat L, zit een losse band bij. Nooit gedragen, €7 ex verzendkosten

Ophalen van items mag ook, maar ik woon bovenin de provincie Groningen dus dat moet maar net in de buurt zijn :sweat_smile:

Ik heb te lastige wenkbrauwen voor wenkbrauwgels :sob:

Die lime crime heb ik van de week binnen gekregen en twee keer gebruikt, mag weg voor €7,50 en die van nyx heb ik een paar maanden geleden gekocht en een keer of vijf gebruikt, die mag weg tegen verzendkosten.

Welke kleur is de bushy brow?

Clear!

Ontzettend off topic, maar welke kleur heb jij op de muur met de vis? Ik ben hard op zoek naar de perfecte kleur voor mijn woonkamer. Alvast dank!

Dankjewel! De kleur is Forel van Histor

1 like

Merci! Ziet er bij jou echt heel tof uit, styling ook!

Ahh :kissing_heart:
Ik ben ook nog steeds ontzettend blij met de kleur!
Hij is ook redelijk neutraal, want alles past er goed bij.
Succes met kleuren uitzoeken!

1 like

Wat zijn de afmetingen van de reiger?

Haha toepasselijk

2 likes

Heeft er iemand interesse in een Nintendo Wii Mini? Ik verkoop mijne, inclusief twee controllers. Kan uiteraard eigen foto’s maken!

Afmetingen 60x40

Haha idd niet eens over nagedacht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Havaianas in rosé goud BR 37/38 EU 39/40


Uploaden: EF5277FB-9067-4F18-9520-EE669E954BD6.jpeg…

Beginners set haken, voor iedereen die wil leren haken! Je krijgt de (scheepjes) wol er gratis bij. In het boek is amper gebladerd dus echt zo goed als nieuw. Haken bleek niet aan mij besteed haha.

Richtprijs hele set: 20eu (heb de set ook op marktplaats staan, maar voor forummers is hij goedkoper :smile:)

Edit: verkocht!

3 likes

Hoeveel wil je er voor en zitten er spellen bij?

Misschien kun je ook nog in het Oma-topic linken naar je post, wellicht dat daar wel geïnteresseerden zitten!

1 like

Ik heb wel interesse! Zal je even pb’en

1 like

Voor de Wii inclusief de twee controllers (eentje is Princess Peach) vraag ik 50 euro. Ik heb nog twee spellen: Super Mario Galaxy 2 en Mario Bros Wii, die verkoop ik voor 15 per stuk.

-Jas verkocht-

Daarnaast heb ik nog deze 2 jurken van Costes maat 38/M. Nooit gedragen, alleen 1x kort koud gespoeld om te ontkreuken uit de verpakking. €20 per jurk.