Verkooptopic

hoe lang ben jij?

1,65

Dankje! Ik vind de jurken je echt leuk staan. Ik denk er even over na

Ik draag een winterjas wel graag te groot, heb normaal maat S, maar winterjas vaak M. Valt deze dan ook wel als een M of eerder nog groter?

Ik heb zelf normaal maat 38/M en deze past me in principe wel prima, maar bijv bij de schouders is hij me ietwat te wijd en ik zelf hou juist van wat strakkere pasvorm anders voel ik me zo breed want ik ben maar 1.65 ook. Ik had dus liever gezien dat dit een strak model was maar ik pas hem wel. Dus zou dan zeggen dat hij wel als een M valt?
Ik heb nu dus ook een winterjas besteld die strakker valt.

Ik verkoop al m’n haarspullen.
Nr 1 - Fohn van Remington, model 5215 met bijbehorende opzetstukken.
Wordt nog verkocht voor 22,99, voor 12,50 inclusief verzendkosten doe ik m weg.

Edit: verkocht

Nr 2 - Stijltang van Carmen, model wordt niet meer verkocht, platen enigzins gesleten maar werkt nog prima. Prijs: 10,00 euro inclusief verzenden.

Nr 3 - Bekende Remington Pearlwand, maakt naar mijn mening de mooiste krullen die lang blijven zitten. Wordt nog verkocht vanaf 32 euro. Ik verkoop m voor 20 euro inc verzenden.

Nr 4 - Dikkere babyliss krultang van 32 mm, geschikt voor lang haar of slag. Wordt nog verkocht vanaf 24 eur. Ik verkoop m voor 17,50 inclusief verzenden.

Nr 5 - Fohnborstelding met twee opzetstukken. De Babyliss Airstyle 300. Niet meer te koop. Doe ik weg voor 12,50 inclusief verzenden.

Welk merk krultang is nr 4?

het is om precies te zijn de: Babyliss F571

Bedankt voor je antwoord! Helaas niet wat ik zoek (klepje)

1 like

Oké, ik denk er nog even over. Laat het je morgen weten!

1 like

Zou ik de föhn van je mogen overnemen?

Natuurlijk! Ik verzend het maandag goed? Zou je een privé bericht met je gegevens willen sturen?

Tuurlijk!

Mocht @anon42887991 geen interesse hebben, wil ik m wel!

1 like

Ik verkoop nog wat schoenen



Deze laarsjes, van leer met een dikke zool. ze lopen heerlijk en ze zijn lekker warm in de winter. ik heb er bijvoorbeeld een hele citytrip in praag opgelopen en geen moment pijnlijke of koude voeten gehad.
ik doe ze weg omdat ik ze nooit meer pak. ik heb er 1 seizoen op gelopen en zou er graag 45 euro voor krijgen. maat 38 edit: verkocht



nike air max, ze zijn me klein. de binnenste zool heb ik niet meer omdat ik die eruit heb gehaald om te kijken of ik ze dan wel pas maar nee ze zitten nog steeds niet lekker.
maat 38 ook


nog meer nikes, zelfde verhaal. ze zijn me iets te klein.
maat 38 ook


Puma’s, zitten super lekker maar ik heb deze ook in het paars die pak ik vaker dus deze doe ik weg. maat 38. Edit: Deze zijn verkocht

Jij mag hem wel @Croky

Kan ik iemand blij maken met onderstaande Fabienne Chapot tas? Ik heb 'm gekocht in maart dit jaar en heb 'm niet vaak gebruikt. Hij ziet er dus ook nog goed uit. Er is een scheurtje in het leer bij het handvat ontstaan en dat is gerepareerd (wat je van binnen wel ziet, maar van buiten nauwelijks). Nieuwprijs was 189 euro.
Doe een leuk bod :slight_smile:

Ze zijn mij helaas te klein, maar ik ben op zoek naar precies zulke zwarte laarsjes. Waar heb je ze destijds gekocht?

Ze zijn van aldo, en vagabond heeft ook wel zulke.
Je kan typen: aldo chelsea boot of chunky chelsea boot
Of net op een andere manier.
Dan vind je ze wel! Ze zijn heel comfi in elk geval!

1 like

Ik verkoop de BaByliss PRO Luminoso Nero (BAB6360IBE):

Voor 20 euro incl. verzendkosten mag ie weg.