Ah jammer dan is het veel te lang voor mij.
Ahh sip
Ik ga het gewoon proberen, stuur je een pb!
Just dance is verkocht!
Ben bezig met mijn kledingkast opruimen. Foto’s had ik al gemaakt voor United Wardrobe, vandaar de screenshots haha. Pm me als je interesse hebt, hoef er niet veel voor
Urban Outfitters topje in maat S.Levi’s 501 maat S door de klerenmaker versteld naar m’n lengte (ik ben 1.55)
Wit topje is van de Topshop in maat S en roze trui is van de Pull&Bear
Heb je dat topje van scotch&soda nog? Die wil ik wel
Ik heb hem nog! Ik ga je een bericht sturen
Welke maat is de roze trui?
Hoi! Volgens mij zitten hier ook best wat mensen uit België.
Ik heb twee jaar geleden wat items gekocht in de H&M in Gent, maar die bleken niet goed te zitten. Ik heb ze dus geretourneerd en kreeg een giftcard. Alleen blijkt dus dat ik die alleen kan besteden in een winkel in België, of in het geval van online shoppen kan laten verzenden naar een adres in België.
Als inwoner van Nederland heb ik er niet veel aan! Ik vroeg me af of ik er hier iemand blij mee kan maken. Het saldo op de kaart is 74,97, als ik er 60 euro voor krijg is het voor mij oké. De kaart is geldig tot 2030. Laat maar weten als je interesse hebt!
Ik wil de Levi’s broek, ben toevallig even lang (kort)
Welke maat is ie?
Welke maat is dit? En hoe valt Lululemon eigenlijk?
Hoeveel zou je er voor willen hebben?
Edit: en is het een cropped trouwens?
Edit 2:okay volgens mij pas ik er niet in met mn spaghetti beentjes
Ik heb van lululemon maat 10 (hun maatvoering) terwijl ik anders echt wel 16 zou moeten hebben. Maar een sportlegging moet imho wel strak zitten.
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat deze legging me helaas iets te groot zal zijn . Jammer!
wat vraag je er voor?
Ik verkoop mijn winterjas van uniqlo.
ik verkoop hem omdat ik niet meer met de fiets en trein naar mijn werk hoef maar met de auto, dus geen dikke jas meer nodig.
Aankoopprijs van 119 euro, kleur donkerblauw (zoals op de eerste foto), maat S
Meer foto's
Het heeft een aansnoerkoordje aan de binnenkant zodat je het strakker kunt maken in je taille
De mouwen hebben stiek aan de binnenkant tegen de wind
De capuchon was best wijd en waaide af op de fiets, dus heb ik er een extra drukkertje op laten maken waardoor je hem helemaal goed dicht kan doen
normaal
met extra knoopje dicht
Meer voordelen:
- lekker grote zakken met een drukknoopje dicht te maken
- sluit met rits en knopen dus geen wind
Nadelen:
- geen binnenzak
- het is een enkele rits dus je kunt hem niet losser maken bij je heupen door de rits van onderaf open te doen
richtprijs is 50 euro ex verzenden.
Nee het is 50 exc verzenden want zo’n grote doos verzenden is 6,95! Krijg het niet in een brievenbuspakket gepropt hahaha