Verkooptopic

Oh wow, lol haha. Het is maat 38!

Wat wil je voor de gele blouse? :slight_smile:

1 like

Wil je de jas nog? Niemand anders heeft erop gereageerd dus 50 inclusief is wat mij betreft akkoord!

1 like

Ik verkoop deze jas in maat L van Selected Femme. Nieuwprijs was 140 euro en ik heb 'm gekocht in december 2019. Ik zou er graag 40 euro voor ontvangen.

Eigen foto’s:

Sorry voor het late antwoord! Ik moest een vriendin helpen verven, dat nam wat meer tijd en energie in beslag dan ik dacht haha.

1 like

Ah super bedankt! Ze zijn niet 100% mijn smaak dus ik laat ze gaan, maar echt super lief dat je een foto hebt gemaakt

1 like

Misschien niet het juiste topic, maar heeft iemand misschien het boek ‘Toen ik je zag’ van Isa Hoes, die het boek wil verkopen? :blush:

Staat ook op Boekwinkeltjes.nl eventueel

1 like

Ohh die site ken ik helemaal niet!
Ik zou eens kijken, bedankt :grin:

OMG die panterprint schoenen zijn GEWELDIG en ik heb babyvoeten. Ik heb wel interesse!!

1 like

Ah leuk! Ik stuur je een pm :blush:

@anon31495790 heb je misschien een foto van de bruine laarsjes van andere kanten? :grin:

1 like

Ah ik vind ze heel leuk maar heb echt geen schoenen nodig. Ik ga er even over nadenken!
Draag je er iets van sokjes in?

Ze zijn er nog dus denk rustig na! Ik ga ze ergens deze week op vinted zetten. Wanneer ik ze aan had had ik inderdaad van die kleine pantysokjes aan.

1 like

Yeezy Boost 700 Utility Black in 39,5.

1 like

Schapenvacht €10 exclusief verzendkosten.

Zomerjas vintage €8 maat L exclusief verzendkosten

Sjaal Pieces €4 exclusief verzendkosten

Spijkerjas maat L/XL €5 exclusief verzendkosten

True to size. Hij is echt klein. Mijn taille is 61 cm en ik kan er niet in uitademen :joy:

Hoe lang is die monki rok? Ik heb ook wel interesse in het sportvestje!

1 like

Ah leuk! De rok is 73 cm lang (gemeten vanaf de bovenkant).

Zwart leren Fred de la Bretoniere laarzen. Maat 40. Ze zijn gevoerd. Heb ze 3-4x gedragen.
Nieuwprijs 199,95. Doe een leuk bod.

Unisa pumps, rood suede, maat 39 (wide fit). Twee keer gedragen.
Nieuwprijs rond de 90 euro. Doe een leuk bod.