25 is akkoord. stuur me maar een DM dan stuur ik jou een aanfoto morgen als het licht is.
Mocht de koop toch niet doorgaan heb ik ook wel interesse
Te koop: mooi nepsuede jasje van H&M maat 36. 2 keer gedragen maar de kleur staat mij vreselijk. €12,50 inclusief verzenden (brievenbuspakje).
Ik ben wel geïnteresseerd! Maar woon wel in België dus mss niet zo handig qua verzending? Wat wil je er graag voor hebben?
Met veel thuiswerkers is er misschien iemand die interesse heeft in een Apple toetsenbord (met usb kabel) en trackpad + muis? Ik heb dit al jaren in huis liggen maar ik gebruik het nooit. Ik zou het even moeten testen of het nog werkt en foto’s van maken als er interesse naar is.
Ik heb wel interesse in toetsenbord en trackpad! Welke heb je??
Ik verkoop deze laarsjes, heb ze nog nooit gedragen. Maat 39.
Nieuw waren ze €40,- en zou er graag €22,50 incl. verzenden voor willen hebben.
Ik heb eind vorige week dit vest van Sezane binnen gekregen. Maar ik kwam erachter dat ik niet zo goed tegen mohair kan.
Wellicht heeft iemand van jullie interesse. Hij is nu namelijk uitverkocht. Ik zou er graag €110 voor willen hebben. Het is een maat S
Kan altijd nog eigen foto’s maken.
@ezw Ja het is wel die op batterijen… Eerste editie. Zoals ik zei, het ligt al jaren hier in huis haha
@Yzile Dus de eerste editie trackpad op batterijen, werkt met bluetooth. De muis hetzelfde, ook twee AA batterijen. Ik heb ze even getest en mijn Macbook Pro kan ze direct vinden. Het toetsenbord werkt met een USB kabel, ook deze uit hetzelfde jaar gok ik. Maar het is dus nooit gebruikt, ik haal het letterlijk nu voor het eerst uit de verpakking (super zonde ). Het ziet er als nieuw uit!
Heb je deze boeken nog? Ik wil ze allebei wel overnemen van je
En wat zou je willen hebben voor toetsenbord en trackpad ?
Uhm geen idee wat het waard is tegenwoordig. Het is een set dus je krijgt dan alles in een. 50 euro?
Deal! Ik zal je een dm sturen
Yess ik heb ze allebei nog! Stuur maar een pm
Oeh, ik vind ze wel leuk! Maar weet je hoe ze vallen? Ik heb eigenlijk maat 39,5… En ze zijn zwart, toch?
Ik heb maat 39/40 en bij mij zitten ze goed. Kan er ook gewoon nog sokken in aan, dus ze zitten niet te strak.
En ze zijn zwart inderdaad!
Thanks!
Ik weet niet of het teveel moeite is, maar zou je misschien een aanfoto kunnen maken…?
Tuurlijk kan dat! Ik ben rond 8 uur thuis en dan maak ik een aanfoto
Krijg hele nare flashbacks van dit boek
Oe die met sterretjes! <3 20 inclusief is prima