Omg ik moet me echt inhouden om ze niet te kopen
Het kan aan mij liggen maar volgens mij werkt je foto/link (in de samenvatting) niet.
Dacht ik ook maar werkt wel als je op de blauwe zin klikt !
Is deze nog beschikbaar?
Ja! Ik pm je even
Mocht je los gaan verkopen dan wil ik vraag flowerbomb.
@Baron ja, als je beslist om los te verkopen ben ik wel geinteresseerd in Dolce en Lady Million!
Als ik kijk naar je eerste gedachte €10 exclusief?
Ik verkoop mijn buffalo aspha mid black in maat 39. Ze zijn voor mij helaas te groot (normaal maat 38.5). Er zitten wel lichte gebruikerssporen op de neus.
Vraagprijs: 60
Beide prijzen zijn excl verzendkosten. Ophalen in Den haag is ook mogelijk in overleg!
Ik hoop dat ik ze hier mag aanbieden
Ik bied deze zelf gemaakte mondkapjes aan. Ik vraag er €4,- per stuk exclusief verzendkosten voor. Ik heb er 2 van beschikbaar. Er is geen ruimte voor een filter, en aan beide kanten te dragen (uiteraard wel even wassen voor je de andere kant gebruikt) als je een smal gezicht heb zijn ze helaas wat te groot. Zie de afmetingen op de foto.
@Santeria ik weet niet wat jou maat is maar zocht jij niet nog nieuwe docs en overwoog je deze?
Helaas niet mijn maat maar ik vind ze very nice!
Mooie laarzen. Hoe breed zijn ze? In de zin vallen ze smal/breed whatever
Even m’n tekst gekopieerd van Marktplaats
Leuke point and shoot van Fuji.
Heeft de X-Trans II sensor en dus ook de bekende Film Simulation Modes.
Heeft wat gebruikssporen. Maar werkt nog helemaal prima. Ligt nu in de kast te verstoffen. Daarom zet ik hem dan maar te koop.
Ze lijken me gemiddeld en niet bijzonder smal. Laarzen met een gemiddelde breedte passen niet altijd om mijn kuiten en deze passen wel Ik heb ze nu even niet bij de hand maar ik zal ze straks even voor je opmeten (ook de schachthoogte) zodat je ze met je laarzen kunt vergelijken
Iemand interesse in een of meerdere van deze boeken? Zijn allemaal Engelstalig, op Komiek vs. Depressie na. Ze mogen weg voor €3,- per stuk exclusief verzendkosten. Ophalen in Groningen mag ook!
Heb je deze nog? Zo ja, heb je misschien wat meer foto’s? Dankje!
Update: ik heb ze opgemeten en het bovenste stuk is 15 cm (plat gemeten). Vanaf de bovenkant tot waar de hak begint aan de achterkant is het 21 cm. Ik hoop dat je hiermee ongeveer kunt inschatten of het gaat passen?