Verkooptopic

It giet oan

Zara blousje/jasje - valt wat langer - maat S - Olivia Palermo is er aantal jaren geleden ook mee gespot - €14,- incl

Zwarte bustier top - maat M - prijskaartje €14,95 hangt er nog aan - heb je alvast wat in de kast hangen als we uit mogen - €8,50 incl

Rode H&M jurk - maat 38 - helemaal kittig voor het kerstdiner - (past helaas niet door brievenbus) - €15,- incl

Trui Zara - maat M - heerlijke trui om thuis mee te werken - (past helaas niet door brievenbus) €15,- incl

Zara rokje A lijn - maat M - fijne basic voor in je kast - €14- incl

Alle items (behalve groene blouse) zijn ongedragen.

Huh haha heb je dit heel snel geedit of word ik gek? Ik zweer dat ik hier net een geflexte spierbal van jou zag staan :muscle:

4 likes

Hahahaha ja klopt, ga stuk. Dat ging even niet goed :joy:

1 like

Hahahaha. Zag er goed uit hoor!

1 like
  • weg -
1 like

Layton’s Mystery Journey: Katrielle en het Miljonairscomplot - Deluxe Edition - Switch: 30 euro

Amber Brantsen - uit beeld. 15 euro

Prijzen zijn excl verzendkosten. Ophalen kan ook! Stuur me dan een pm :slight_smile:

Ik heb de advertenties ook op marktplaats staan trouwens.

Hoeveel voor de spierbal?

1 like

Gratis personal training sessie

Ik heb een Efteling e-ticket te koop, geldig tot 2 januari 2021. Mijn vriend is niet gegaan omdat hij ziek was dus hebben we hem over. Hij heeft er 45 voor betaald maar hij mag voor minder weg!

Misschien brutaal maar heb je interesse in ruilen? Ik heb juist verschillende maten liggen waar ik helaas uit ben gegroeid :grimacing:
Je mag me een berichtje met je maat sturen als je interesse heb, dan kijk ik wat ik nog heb liggen :blush:

1 like

Ik kan je helaas niet helpen maar wow wat een mooie jurk! Ik ben verliefd :heart_eyes: Ik hoop dat je er een kunt vinden!

Je kan m gewoon halen bij asos!! Maar ik heb geen zin om nieuwe polyester kleren aan te schaffen haha. Zonde van het geld en niet echt nodig

1 like

8 euro exclusief verzendkosten (past door brievenbus)

(Nep)Gouden oorbellen van de hema. Nooit gedragen! Heb er zelf in totaal 18 euro voor betaald.

Ik verkoop deze Zara lammy coat in maat m
Dacht zelf aan 30 euro exl?
Maar sta open voor biedingen

Ik heb deze super toffe jas gekocht via Vinted, maar hij is met mijn 1.58 echt veel te groot. Hij is helemaal nieuw (althans zo is hij aan me verkocht en hij ziet er ook gewoon heel netjes uit) merk onbekend. Maat is universeel, maar ik ben dus 1.58 en draag xs, voor mij is hij te lang en te ruim. Ik heb hem gekocht voor €20 incl verzendkosten (Homerr) en voor die prijs wil ik hem ook graag weer verkopen.

1 like

Even opgezocht:

60% Polyesyer 40% Lana

Ik draag deze trenchcoat van Uniqlo nooit. Maat S, ruimvallend model. Hij zal niet door de brievenbus passen.

Ben weer eens bezig met mijn collectie uit te dunnen (echt nodig) en deze heb ik nog liggen, met een schone kwast elke kleur een keertje getest maar verder niet gebruikt.
Kan zijn dat ik deze al eens eerder heb aangeboden in dit topic (dus sorry als je hier al had geboden, maar kon er niks meer over terugvinden). Heb de doos helaas niet meer maar zal het goed verpakken.

En deze lipstick van MAC, in de kleur hot chocolate. Een keer gebruikt maar toch niet zo mijn smaak. Doosje heb ik nog!

Voor beiden bieden.

Wat vraag je ervoor?

Kan je de jas niet laten luchten in een schuur of buitenruimte oid? Of tijdens het douchen ophangen? Dan kan je hem vast beter doorverkopen, want dit klinkt niet heel aantrekkelijk. :sweat_smile:

1 like