Stom dat ik dat eerder niet heb bedacht, maar ik heb dus interesse in de body, kitlens en 50mm lens. Én ik ben morgen in DH!
Beauty
Ik gun hem een liefdevolle drager.
Jep! Ik doe m niet weg voor het bedrag wat daar staat hoor! Dacht zelf iets van rond de 75 maar ik sta open voor biedingen.
Hmm, ik kan hem voor je opmeten?
Ja is goed! Ik doe het na werk!
Kledingkast opgeruimd:
Jurkje van Miss Sixty, maat 36 €25
Roze pantalon van Asos, maat 36.€10
Kokerrok met splitje achter van Asos, maat 38, 17,50
Vintage rok maat 38, €10,00
Top &Other Stories, maat 36, €6,00
De breedte van de rok is plat 39 cm! Dus dan moet je ff een taillerok van jezelf opmeten om te kijken of je het zou passen
Ik verkoop ook nog een redelijk oke kunstkerstboom van ik denkkkkk 1,60 ongeveer. Je moet m wel lekker volhangen anders is ie een beetje zielig
Het is twee keer dezelfde boom, 1 keer met roodgoud thema en 1 keer met rozewit thema.
Je kunt de boom en alle roze witte ballen (stuk of 20 denk ik) overnemen voor 15 euro of alleen de boom voor een tientje.
Verzenden zou kunnen maar dan moet ik er wel 6,95 bij rekenen omdat het een groot pakket wordt en ik kan dan niet garanderen dat de ballen heel aankomen!
Ophalen (of misschien brengen?) kan ook. Als je dat wil stuur me dan een DM dan komen we er wel uit. Ik woon vlakbij Nijkerk.
Ik PB je even!
Ik hoop het ook! Bedankt voor het reageren
Weinig gebruikt nog in goede staat. Alleen de adres gegevens doorgestreept. Mag weg voor €18 exclusief verzendkosten
Deze wil ik graag van je overnemen, ik PB je wel even.
Blouse Monki met tijgers: maat XL, weinig gedragen 8 euro
Blouse Monki met stippen: maat L, gedragen, 5 euro
Topshop flared legging: maat 44, gedragen, 3 euro
Topshop tall flared jeans: maat W36 L36, weinig gedragen 20 euro
alles exclusief verzendkosten
Ik verkoop een hoop spellen, op carcassonne na allemaal nieuw/ongespeeld.
Richtprijs is exclusief verzendkosten, ophalen kan in Dordrecht.
Carcassonne
Gebruikt, maar zie je alleen aan de doos. Zitten diverse uitbreidingen zoals bouwmeester bij. €10
VERKOCHT Catan kooplieden & barbaren, oude stijl
€15
IMG_20201212_130716_DRO|666x500
IMG_20201212_130919_DRO|666x500 !
VERKOCHT Catan houten uitbreiding 5-6 spelers
Deze staat ook op Marktplaats met bieden, €35
IMG_20201212_131700_DRO|666x500
!
Legenden van Andor 3, zelfstandig spel
Spel is op zichzelf te spelen, €30
IMG_20201212_124724_DRO|375x500
Om welke uitbreidingen naast de bouwmeester gaat dit? Of is het vooral het basisspel? Ik ben bang dat ik er anders al een aantal heb
@lascript het is voornamelijk het basisspel met toevallig wat uitbreidingen erbij, mocht je het basisspel al hebben zou ik deze niet kopen.
Volgens mij zit bouwmeester, kathedraal, rivier, vaantjes erbij. Ik zag ook nog het circus maar daarvan weet ik niet of die compleet is.
@death_by_sexy ja beide echt leuk met 2 personen, carcassonne is m’n favoriet. Legenden van andor gekocht omdat hier op 't forum mensen enthousiast waren maar het bleek te ingewikkeld voor ons. Kreeg wel als tip het filmpje van 999 games erover te kijken.
Ik woon in Dordrecht. Maar je mag ze samen voor 40€ inclusief verzendkosten (afhalen bij DHL punt).