Ik wil mijn hoelahoep verkopen. Ik kan en doe het gewoon niet. Het is deze, mocht er interesse zijn kan ik nog even zelf foto’s maken in daglicht. Doorsnede is dus 100cm, je kan de delen uit elkaar halen en hij is 1,5kg. Let op: zonder de DVD. Volgens mij heb ik die überhaupt niet erbij gekregen destijds
Zelf zat ik te denken aan 15eu excl verzending, maar doe een bod zou ik zeggen.
Op sommige plekken zitten wat deukjes in het omhulsel omdat dat van dat foam is en ergens tegenaan stond.
Ik verkoop mijn Philips epileerapparaat. Vond het een goed idee dit te kopen, maar heb het 1 keer geprobeerd en ik pak er gewoon niet meer naar
Ik heb hem gekocht voor 83 euro en zou er graag 50 euro voor willen excl verzenden.
De doos heb ik weggegooid, maar alle accessoires zitten erbij(nog in het plastic) en het boekje en oplader ook. Het is de Philips Satinelle Prestige BRE651/00
Welke maat is die broek? En heb je misschien een iets betere foto van het jurkje?
Als je dat zou willen graag. Dan graag bij de sluiting en de lengte
Bedankt voor het opmeten!
De broek gaat me denk ik te kort zijn en het jurkje gaat denk ik ook niet heel mooi staan bij mij. Dus ik zie er vanaf. Hopelijk vind je iemand anders
Ik ga verhuizen dus verkoop veel meubels! Alles liefst deze week (evt volgende week ook nog) op te halen in Rotterdam.
Sofa Company Astha 3 zits velours amberkleur
Ikea pax kledingkast 200 x 200 x 60
In aanvulling op jouw bericht, mocht het sleuteltje niet in het slot afgebroken zijn: je kunt een nieuw sleuteltje ophalen bij klantenservice. Kost niets.
Weet niet of er interesse in is nu de zomer voorbij is, maar dacht met de nieuwe lock down misschien wel.
Ik verkoop mijn skeelers die ik tijdens de 1e golf heb gekocht zoals de rest van Nederland. Echter ben ik na een paar keer skeeleren zo hard gevallen (op mijn gezicht en stuitje), gelukkig had ik wel de pols en knie beschermers, dat ik het daarna niet meer durfde.
Het zijn Roces, maat 39, valt als een 37. Zou er rond de 100 euro voor willen incl de bescherming.
Hij staat ook op [Marktplaats](Roces skeelers incl bescherming [maat 39 valt als 37] € 100,00 https://link.marktplaats.nl/m1641281267?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller)
Broek Weekday maat 29/30. Nooit gedragen, prijskaartje zit er nog aan. Zat zelf te denken aan 25 euro excl. verzendkosten. Of ophalen in Den Haag.
Sjaal h&m is meer donkerrood in het echt. Hij is heel lang en breed! €4
Leren vintage tas nog in goede staat €20
Ik verkoop deze game. Ik heb hem mijn vriend cadeau gedaan maar hij vind het niet zo leuk zegt hij en ik heb gezegd dat hij hem dan beter kan verkopen. Het is de plus edition en ik weet niet wat iemand ervoor wil geven maar 40 incl. verzendkosten ofzo? Bieden mag. Hij heeft er een half uur naar omgekeken en toen was hij er klaar mee. Ik kan eigen foto’s maken als je wil.
Ik heb misschien wel interesse in de lader. Moet even morgen checken of het de juiste is maar ik zal je pb’tje sturen!
Ik verkoop deze beha die ik gekocht heb op Aliexpress. Dit zijn foto’s van Alie, hij ziet er in het echt exact uit zoals op de foto’s. De kwaliteit ziet er ook goed uit.
Het is maat M. Ik verkoop hem omdat hij mij niet past. Ik heb maat 75B, en voor mij zijn de cups net te klein en de waist iets te breed.
Ik heb er € 10 voor betaald. Mag weg voor een goed bod.
Als eigen foto’s gewenst zijn, dan maak ik die uiteraard
Que?
Ik snap het probleem niet?
De productfoto’s die ik postte zijn mooier dan wat ik zelf kan maken qua foto en het product is exact zoals op de productfoto. Maar ik begrijp het als potentiële kopers ook liever een eigen gemaakte foto zien, om te weten dat ik betrouwbaar ben en zo.
No worries, geen aanfoto mocht je dat denken. Het ding past me immers niet. En dan nog zie ik weinig probleem eigenlijk, in de reviews van het product op Aliexpress staat het er vol van…
Ja, dit dus, ik las het in eerste instantie alsof je bereid was aanfoto’s te delen. Niks mis mee dat je eigen foto’s wilt delen natuurlijk!
Ok maar dat stond er niet
En alsnog zie ik daar weinig problemen in.
Ja inderdaad, op Ali staat het bij dit soort topjes altijd vol met aanfoto’s. Is toch juist handig? De gemiddelde strandfoto op Insta is bloter (en daar heb ik ook geen probleem mee).
Kom maar door hoor
Voor wie nieuwsgierig is naar aanfoto’s: https://www.aliexpress.com/item/4001181758607.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4b0e4c4dqLaZbG
& naar onderen scrollen, naar de reviews.