De bovenste zijn net helaas verkocht. De onderste heb ik nog wel!
Zwarte top van Forever 21. Slechts 1x gedragen. De binnenste stof is een soort van dikke scuba-stof.
Zwarte top met gouden ketting van Primark. Nooit gedragen; het prijskaartje hangt er nog aan. Maat 34.
Ja graag! Stuur je mij een pm? Lukt me niet om je er eentje te sturen
Ik stuur je een bericht!
Hahahahaha
Hahahahaha en nu is hij te zien in alle anwb winkels😂
Hahahaha dit doet me zo denken aan die jongen die een relatie had met Hans Klok en de ex was van een forumlid
Oh dat was echt m’n favoriete forumbericht. Iemand daar nog screenshots van?
Niet mijn foto’s
Ik heb deze tas al een tijd maar nog maar een keer gebruikt, ik denk er dus maar aan om hem te verkopen. Er zit een extra groene schakelketting bij. Die bruine ketting zit er standaard al bij.
Ik had de verkeerde drunk elephant crème besteld en dacht dat ik het had geretourneerd, maar kom hem na drie maanden weer tegen in de doos Het is nog helemaal nieuw en heb hem nog nooit gebruikt. €45 excl evt op te halen in Amsterdam
haha ik keek naar deze foto en dacht, huh ik herken hem wie is dat?
maar nu lees ik jouw reactie en dacht oh nee dan ken ik hem vast niet want ik ken voortaan niet, maar dat kan ik helemaal niet weten.
nu zit ik diep na te denken of ik deze random vent nu wel of niet ken en waarvan dan (broertje van iemand, van tv, studiemaat???)
Ik verkoop mijn NuFace Mini. Retouren via LookFantastic gaat langzaam en het is de vraag of ik überhaupt geld terug krijg. Drie a vier keer gebruikt, maar helaas toch niks voor mij.
Gel is hierbij niet inbegrepen, maar schijnt dat contact gel en Aloe Vera net zo goed werken!
Waar is de tas van en voor hoeveel wil je hem verkopen?
Hij is van Hvisk. Gezien de staat van de tas wil ik er 65 voor.
Okee thanks voor het laten weten, ik laat hem aan me voorbij gaan!
Ik verkoop dit spel. Is nog nieuw, nooit gespeeld.
Verkoop het, omdat ik toch het basisspel van Catan heb gekocht
Ook nog nieuw!
En ik verkoop ook de kiki london ledlamp voor gellak.
Alles kan worden opgehaald in Nieuwegein, of opgestuurd tegen verzendkosten.
Ik heb een aantal amper gebruikte pallettes te koop, veel van Urban Decay en ook 1 van Too Faced, en 1 van Kiko:
Op de foto’s ontbreken de kwastjes bij de Vice pallettes, maar die krijg je er natuurlijk gewoon bij.
Voor de twee grote pallettes rechts vraag ik 10e per stuk, voor de andere pallettes 5e per stuk.
En ook heel veel Essie nagellak:
Ik dacht aan 2 euro per stuk, en alles samen voor 30e incl verzenden.
En hierboven nog meer merknagellak, veel Sally Hansen, maar ook Herome, OPI, Dior, Inglot, YSL, L’Oréal.
Bovenste rij 2e per stuk, onderste 1e per stuk. Ook hier alles samen 30e incl.
DM me voor vragen, en voel je vrij een andere prijs voor te stellen als je wat in gedachten hebt!