Verkooptopic

In zeer goede staat, 1 x gelezen. Van dezelfde schrijver als Hex.

8 grote mokken, 2x hartjes, 3x stipjes, 3x.bloemetjes. Ik vind ze nog steeds geweldig maar gebruik ze eigenlijk nooit. Ze zijn zo goed als nieuw. Komen van een fairtrade webshop.

Verzenden of ophalen omgeving Leeuwarden

1 like

Kan Echo door de brievenbus?

1 like

Nee dat is To Buy Or Not To Buy. Is wel nog goed!

1 like

Ik heb evt ook interesse

1 like

Niet geschoten is altijd mis:
De bibliotheken zijn dicht en mijn oma leest ontzettend graag streekromans. Ze heeft alle boeken die ze thuis heeft al uitgelezen.

Heeft iemand heel toevallig een paar streekromans met grote letters te leen of te koop?

Hier heb je misschien niks aan, maar de bibliotheek hier is wel te bellen/mailen om boeken te reserveren die je dan op kan halen, wellicht is dat bij jullie bieb ook mogelijk?

3 likes

De bovenste nog wel, ja!

1 like

Ik denk het niet, maar zal het morgen even voor je checken.

1 like

Klopt, daar zijn we achter gekomen. Morgen gaan we een lijstje maken en boeken reserveren. Heel erg bedankt voor het meedenken!

1 like

Hij is te dik voor door de brievenbus

Ah, dankjewel voor het checken. :blush:

Estée Lauder DayWear 50ml
Multi-Protection Sheer Tint Release Moisturizer met SPF 15

2 keer gebruikt en mag weg voor € 30,00 inclusief verzendkosten.

Wat wil je ervoor hebben?:blush:

Maat L - Cotton Club (Merk van The Sting)

Heb je hier misschien een aan-foto van?

Yes, stuur ik je even in pb!

Ik verkoop dit outdoorjack van H&M in maat S.
Paar maanden geleden was ie amper verkrijgbaar en heb ik hem snel in een te kleine maat besteld. Hij is vrij strechy dus met een maat M past ie ook nog wel, maar ik heb nu toch echt mn verlies toegegeven en een grotere maat besteld. Hij is nog ongedragen dus.
Ik zou er graag €20 voor willen (inclusief verzenden, hij past niet door de brievenbus). Indien gewenst kan ik morgen evt wel foto’s maken bij daglicht.

Edit: verkocht

1 like

Als 'ie nog niet weg is, wil je mij ook een aanfoto PB’en? Valt hij groot of klein? En is L je echte maat?

Zwart jurkje van COS met zakken, maar 34. 2x gedragen €15

Jurkje van Asos, maat 34. 2x gedragen. Komt met een onderjurkje in dezelfde kleur. €15

Donkergroen Zara jurkje met strikjes en zakken. €7,50

Donkergrijs washed denim jurkje met zakken van Topshop €7,50

Zwarte washed Monki Taiki jeans, maat 27. 2x gedragen. €12,50

Is deze qua warmte geschikt om in te joggen ‘s winters, zou je inschatten?

Zo ja, dan heb ik zeker interesse!