Verkooptopic

Ik had de verkeerde drunk elephant crème besteld en dacht dat ik het had geretourneerd, maar kom hem na drie maanden weer tegen in de doos :+1:t4: Het is nog helemaal nieuw en heb hem nog nooit gebruikt. €45 excl evt op te halen in Amsterdam

haha ik keek naar deze foto en dacht, huh ik herken hem wie is dat?
maar nu lees ik jouw reactie en dacht oh nee dan ken ik hem vast niet want ik ken voortaan niet, maar dat kan ik helemaal niet weten.
nu zit ik diep na te denken of ik deze random vent nu wel of niet ken en waarvan dan (broertje van iemand, van tv, studiemaat???)

Ik verkoop mijn NuFace Mini. Retouren via LookFantastic gaat langzaam en het is de vraag of ik überhaupt geld terug krijg. Drie a vier keer gebruikt, maar helaas toch niks voor mij.

Gel is hierbij niet inbegrepen, maar schijnt dat contact gel en Aloe Vera net zo goed werken!

Foto’s

1 like

Waar is de tas van en voor hoeveel wil je hem verkopen?

Hij is van Hvisk. Gezien de staat van de tas wil ik er 65 voor.

Okee thanks voor het laten weten, ik laat hem aan me voorbij gaan!

1 like

Ik verkoop dit spel. Is nog nieuw, nooit gespeeld.
Verkoop het, omdat ik toch het basisspel van Catan heb gekocht

Ook nog nieuw!

En ik verkoop ook de kiki london ledlamp voor gellak.

1 like

Alles kan worden opgehaald in Nieuwegein, of opgestuurd tegen verzendkosten.

Ik heb een aantal amper gebruikte pallettes te koop, veel van Urban Decay en ook 1 van Too Faced, en 1 van Kiko:

Op de foto’s ontbreken de kwastjes bij de Vice pallettes, maar die krijg je er natuurlijk gewoon bij.

Voor de twee grote pallettes rechts vraag ik 10e per stuk, voor de andere pallettes 5e per stuk.

En ook heel veel Essie nagellak:

Ik dacht aan 2 euro per stuk, en alles samen voor 30e incl verzenden.

En hierboven nog meer merknagellak, veel Sally Hansen, maar ook Herome, OPI, Dior, Inglot, YSL, L’Oréal.
Bovenste rij 2e per stuk, onderste 1e per stuk. Ook hier alles samen 30e incl.

DM me voor vragen, en voel je vrij een andere prijs voor te stellen als je wat in gedachten hebt!

2 likes

In zeer goede staat, 1 x gelezen. Van dezelfde schrijver als Hex.

8 grote mokken, 2x hartjes, 3x stipjes, 3x.bloemetjes. Ik vind ze nog steeds geweldig maar gebruik ze eigenlijk nooit. Ze zijn zo goed als nieuw. Komen van een fairtrade webshop.

Verzenden of ophalen omgeving Leeuwarden

1 like

Kan Echo door de brievenbus?

1 like

Is die Essie linksboven virgin snow? Als de kwaliteit nog ok is wil ik hem wel!

Nee dat is To Buy Or Not To Buy. Is wel nog goed!

1 like

Ah lijkt er wel op maar ik wil toch liever virgin snow, thanks anyway

1 like

Ik heb evt ook interesse

1 like

Niet geschoten is altijd mis:
De bibliotheken zijn dicht en mijn oma leest ontzettend graag streekromans. Ze heeft alle boeken die ze thuis heeft al uitgelezen.

Heeft iemand heel toevallig een paar streekromans met grote letters te leen of te koop?

Hier heb je misschien niks aan, maar de bibliotheek hier is wel te bellen/mailen om boeken te reserveren die je dan op kan halen, wellicht is dat bij jullie bieb ook mogelijk?

3 likes

De bovenste nog wel, ja!

1 like

Ik denk het niet, maar zal het morgen even voor je checken.

1 like

Klopt, daar zijn we achter gekomen. Morgen gaan we een lijstje maken en boeken reserveren. Heel erg bedankt voor het meedenken!

1 like

Hij is te dik voor door de brievenbus