Verkooptopic

Dat denk ik wel, ik ben in elk geval van plan om hem o.a. daarvoor te gebruiken! Stuur me maar een pb als je interesse hebt :blush:

Ik heb een overdosis aan scrunchies, dus heb nu leuke verrassingsenveloppen samen gesteld! 6 scrunchies per envelop. Ik vraag €7,- per envelop exclusief verzendkosten (waarde tussen de €11,- en €15,-) de 30 op de foto heb ik verdeeld onder de enveloppen, dan heb je een klein idee wat erin zou kunnen zitten :slight_smile: laat weten welk nummer je graag zou willen! (Sorry voor mijn tekenskills, Haha) Nummer 5 al vergeven!!!

4 likes

gvd kan ik eindelijk al die vette bloesjes kopen, is het mijn maat niet :sob: :sob:

3 likes

Hahah sorry girl, je kan ze altijd iets oversized dragen :heart_eyes:

1 like

Undersized /rolladelook is helaas nog geen ding he?

4 likes

Nee I tried maar er is een reden waarom ik de M’tjes toch maar weg doe

1 like

Ik heb nog een paar boeken waar ik vanaf wil. Alles exclusief verzendkosten. Sommigen passen niet door de brievenbus.

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

edit: oh lekker handig de helft gedraaid.

Op een rijtje:

• Foodless Carlijn Broring 7,50
  • China Study 5,-
  • Starch Solution 5,-
  • How not to die 5,-
  • Het geheim van slanke mensen 0,-
  • Hardloperskookboek (set) 15,-
  • Runnersworld gids 0,-
  • Ik haat hardlopen 7,50
  • Voedselzandloper 5,-

Bieden mag

iemand interesse in deze Vans maat 39?:

Zien er nog als nieuw uit, want draag ze bijna nooit…

Kan vanavond nog eventueel eigen foto’s maken.

3 likes

Ik verkoop een aantal boeken en wat kleding. Boeken 5 euro per stuk, behalve Expeditie Schetsboek, daar zou ik graag 10 uur voor hebben.

Jurken zijn maat S of 38

15 euro:

10 euro

IMG_20210107_135757

Of een goed bod.

Als je ooit die wit met blauwe blouse weg doet, sta ik vooraan in de rij!

1 like

Oh sorry, zijn inderdaad platforms!

1 like

Interesse als @Molotov niet meer wil!

1 like

Zat zelf te denken aan €30,- incl?

Hoe vallen ze qua maat?

Heb je de Kiki Londen led lamp nog?

Nee, die heb ik helaas al verkocht.

1 like

Ik verkoop een Apple Watch 3 met verschillende bandjes.
Ik heb het van een collega kunnen overkopen maar ik ben teveel afgeleid door de berichten en vind een fitbit toch fijner (ook om dat de batterij langer meerdere dagen meegaat).

Iemand interesses? Ik heb het nu 2 weken, volgens mij heeft zij het 2 jaar gehad.

Ik dacht aan €100,-

Als je foto’s wil, laat maar weten.

Vrij groot wel! Ik heb een kleine maat 41 en voor mij zijn ze te groot.

Ah dan zijn ze voor mij te groot. Ik heb ook meestal 40 tenzij iets klein valt. Thanks