Vier handen op 1 buik

Verhuist ze naar de nachtclub?

1 like

Die moeder is ook wel een mooie vrouw hoor. Lief gezicht en ook van dat mooie lange haar

12 likes

Heftig hoor om op je 19e met je baby alleen te wonen. Hopelijk komt het goed met ze

9 likes

Ik heb al heel lang geen aflevering gezien, maar meestal doet die bekende moeder toch wel meer dan dit? Alleen die budgetcoach, en verder cadeautjes. Of is dat wel hoe het in andere afleveringen ook gaat?

Karin Bloemen deed wel echt meer op het sociale vlak en verwerking van bepaalde dingen enz. Maar verder gebeurt er vaak niet veel meer dan zoiets als dit idd

4 likes

Waar haal je dit vandaan?

1 like

Vond Jaimie echt heel erg lief en sympathiek, heel rustig ook.

8 likes

Hangt ook wel een beetje van de tienermoeder af denk ik. De een wil/vraagt misschien meer hulp dan de ander. Maar meestal gaan ze ook nog wel shoppen ofzo. Had ook het idee dat ze elkaar niet heel vaak gezien hebben, Jamie en het meisje. Maar dat kan ook door corona komen

1 like

Ik dacht echt ooh nee jaimie maar ik vond haar echt zo leuk overkomen. Zo zie je maar wat een ander beeld IG kan geven.

En die jongen vond ik ook zo lief en helemaal met zijn dochter. Hopelijk blijft dat contact er ondanks dat het definitief uit was tussen hun.
Wel sneu dat hij niet bij de bevalling mocht zijn maar een camera (+ ploeg?) wel? Had hem dan laten filmen.

En die dromenvanger :flushed: ieder zijn ding maar ik riep hardop ieeeuw :scream:

4 likes

Ja ik vond die dromenvanger ook goor. Hoe kom je er ook op. En die placentapillen, bah. Het is niet voor niets uit je lichaam na de bevalling, denk ik maar.

2 likes

Het schijnt te werken tegen een postnatale depressie.

Hmm ja anekdotisch misschien, volgens mij ontbreekt echt inhoudelijk bewijs.

6 likes

Haha ze zaten ook echt in een fancy jampotje, alsof één of ander kruidenvrouwtje ze gebrouwen had. I call bullshit.

5 likes

Hahah ja met een handgeschreven stickertje er op

1 like

Zit nu terug te kijken maar die moeder van haar, haha. Zegt iets over een machete als die jongen haar dochter niet goed behandelt: ‘is geen dreigen hoor, gewoon een manier van spreken bij ons’ hahaha <3

15 likes

Hahahah ik heb ook gegild toen ik die dromenvanger zag

Verder: Jamie kwam echt prima over, echt een groot verschil met haar man eigenlijk. Toch vind ik haar alsnog stom want ze zit in Dubai te feesten

11 likes

Die dromenvanger :anguished: nog nooit van gehoord, wie verzint dit haha. Je zou maar bij iemand thuis komen en dan dat zien hangen :cold_face:

2 likes

Dit schreeuwde ik ook tegen mijn tv :flushed::joy:

Ben nu terug aan het kijken en bij dat stuk over die capsules had ik dit gesprek:
Vriend: doen mensen dat vaker…? Is dat een ding?
Ik: nee joh, normaal moet de vader van de baby de placenta opeten
Vriend: :anguished: :anguished: :anguished:
Heb nog nooit iemand zo verschrikt zien kijken haha.
Verder leek het me wel een lieve meid maar erg onwetend. Vond die jongen wel heel lief en zorgzaam overkomen, hoop dat ze er samen een goede modus in kunnen vinden/houden

45 likes

Jaimie viel me erg mee, eigenlijk wel leuk. Veel normaler dan hoe ze overkomt op insta. Budgetcoach zou standaard moeten zijn, misschien is dat wel achter de schermen. En eigenlijk veel meer op school gegeven moeten worden. Ik kreeg het gevoel dat de moeder op het randje stond om dik in de schulden te komen.

Goede bekende moeder match zou trouwens ook dj Wef kunnen zijn. Heeft volgens mij ook goede band met de vader zonder relatie.

1 like