Vier handen op 1 buik

Jaimie was inderdaad een hele lieve moeder om zo’n meisje te begeleiden.

Ik zou JoshV wel willen zien in een volgend seizoen. Denk dat zij zich heel goed over een jonge moeder kan ontfermen, veel kan leren qua moederschap maar ook qua financiën/zelfstandig worden

7 likes

Ja inderdaad!

Waar vinden jullie de update eigenlijk? Snap niet dat ik hem niet kan vinden haha

Edit: https://www.npostart.nl/vlog-jasmijn-terugblik/05-01-2021/POMS_BV_16389071 hier dus

Haha ik dacht dat die dominee (?) een makelaar was en snapte niet wat er gaande was. Vond Jaimie echt mee vallen, wel lekker dat ze zich hier wel aan de maatregelen hield.

11 likes

Hahaha, een makelaar met bijzondere diensten!

1 like

Kim Kötter zit blijkbaar in een nieuw seizoen :grin:
Wel bijzonder, samen zwanger met de vrouw die je begeleidt

6 likes

Ben heel benieuwd naar hoe ze is! Was ze ook niet eerder in een seizoen te zien? Kan dat ik het mis heb hoor.

Ja klopt!

Waarschijnlijk zat Jamie een tijdje in Dubai tijdens de opnames omdat ze niet terug konden naar NL :stuck_out_tongue:

3 likes

Priester of diaken denk ik, aangezien ze katholiek is. Maar ik snap de verwarring want het witte boordje ontbrak. En ik vond dat ie inderdaad makelaarvibes had. :rofl:

Wat een supermooi haar had dat meisje zeg!

Iemand die kijkt? Dit stel is heel goed voorbereid

3 likes

Waarom doet deze meid mee?

1 like

Ze lijkt alles goed voor elkaar te hebben en zich te hebben voorbereid! Ik vind dit ook wel eens leuk om te zien. Ben wel benieuwd wat Trijntje gaat toevoegen

7 likes

Naar mijn idee wordt sinds het begin juist altijd de focus gelegd op tienermoeders die dus extra hulp kunnen gebruiken van andere moeders. Lijkt in dit geval dus niet bepaald nodig, had misschien beter iemand erin gekund die oprecht in de problemen zit.

Maargoed ik ben wel benieuwd hoe het stel het echt gaat doen als de baby er is

1 like

Volgens mij is de focus dit seizoen echt op meiden die om welke reden dan ook een achterstand hebben in het leven, i.p.v. frikandellentelevisie. Ik vind de moeders echt goed gematcht!

25 likes

Er kan nog van alles mis gaan natuurlijk

5 likes

Ze kan wel mooi tekenen!

3 likes

Ik houd hoop

1 like

Ik wist niet dat er varkenshaar in brood zat

Jummie rauwe placenta

4 likes

Wat was dat nou met die naam? Niyalee (of hoe ze dit ook gaan schrijven) is I love you?? :sweat_smile: