Priester of diaken denk ik, aangezien ze katholiek is. Maar ik snap de verwarring want het witte boordje ontbrak. En ik vond dat ie inderdaad makelaarvibes had. 
Wat een supermooi haar had dat meisje zeg!
Priester of diaken denk ik, aangezien ze katholiek is. Maar ik snap de verwarring want het witte boordje ontbrak. En ik vond dat ie inderdaad makelaarvibes had. 
Wat een supermooi haar had dat meisje zeg!
Iemand die kijkt? Dit stel is heel goed voorbereid
Waarom doet deze meid mee?
Ze lijkt alles goed voor elkaar te hebben en zich te hebben voorbereid! Ik vind dit ook wel eens leuk om te zien. Ben wel benieuwd wat Trijntje gaat toevoegen
Naar mijn idee wordt sinds het begin juist altijd de focus gelegd op tienermoeders die dus extra hulp kunnen gebruiken van andere moeders. Lijkt in dit geval dus niet bepaald nodig, had misschien beter iemand erin gekund die oprecht in de problemen zit.
Maargoed ik ben wel benieuwd hoe het stel het echt gaat doen als de baby er is
Volgens mij is de focus dit seizoen echt op meiden die om welke reden dan ook een achterstand hebben in het leven, i.p.v. frikandellentelevisie. Ik vind de moeders echt goed gematcht!
Er kan nog van alles mis gaan natuurlijk
Ze kan wel mooi tekenen!
Ik houd hoop
Ik wist niet dat er varkenshaar in brood zat
Jummie rauwe placenta
Wat was dat nou met die naam? Niyalee (of hoe ze dit ook gaan schrijven) is I love you?? 
Rauw eten zit je niet zitten, maar gedroogd en verpulverd wel?!
Gadverdamme lekker inzoomen op die placenta. Ik zat echt te kokhalzen. (Ik kan niet tegen natoer)
Haalt ze ff uit de koelkast hoor
Oh neem er een tattoo van. Orgineel wel
Ik vind een placenta echt prachtig. Vooral als ze die aderen met kleurstof inspuiten! Maar ik zou het nooit opeten ofzo.
Ohh why, een witte bruid met blond haar op de taart?!
Wat lief dat Trijntje dat allemaal geregeld heeft
Hoe kan het eigenlijk dat zo’n bad bevalling dan opeens niet meer mag?