Vier handen op 1 buik

Wat een topper die Loekie!

De begeleiding van Maxime viel me wel tegen… :sweat_smile:jammer dat ze bijv. geen aandacht hebben besteed aan de financiële situatie want dat wilde Loekie volgens mij wel graag

De uitstraling en hardheid van die moeder van Loeki, zo naar. Dit meisje verdient zoveel meer liefde…

4 likes

Ja echt zeg. Ook dat die moeder zei dat ze wel last had van snel eenzaam voelen. Hoe zou dat nou komen?

Als ze niet zwanger zou zijn zou ze denk ik alsnog snel het huis uit zijn geweest.
Echt heel knap van dat meisje hoe ze het voor mekaar heeft. Hoop echt voor haar dat het goed gaat en die vader van het kind lief is en in beeld blijft. Gun haar zo warmte en happy family.

3 likes

Vond ik ook, helemaal geen toegevoegde waarde. Ze woont op zichzelf, nog bezig met haar opleiding en voor zover wij weten geen (bij)baan. En dan krijgt ze een high tea en gooit wat ballen over en weer. Ik vond het nergens op slaan.

8 likes

Die moeder straalt niet heel veel warmte uit inderdaad. Maar als je tussen de regels door luistert denk ik dat er in verleden ook best veel gebeurd is in het gezin. Maar Loekie gaat er wel komen. Zo volwassen al op haar leeftijd en positief dat de vader toch nog in beeld is.

2 likes

Vreemde begeiding van Maxime die zich dan afvraagt waarom Loekie zo ‘vlak’ reageert. Ja Maxime omdat jij aankomt met ballen gooien, servies smijten en vooral over jezelf lult. Dan zou ik als Loekie ook geen zin hebben om persoonlijke zaken te delen, met iemand die niet geïnteresseerd lijkt. Vooral niet omdat ze al een moeder heeft die ook niet geïnteresseerd is in haar dochter.

Loekie is echt supersterk en lief. D’r moeder moet zich schamen. ‘Ja jij voelt je vaak alleen he?’ My god ja moeders want jij laat overduidelijk blijken dat je Loekie een lastig opdonder vindt die dan ook nog eens een kind krijgt.

5 likes

Loeki, echt petje af! Mijn 16/17 jarige ik had gewild dat ze zo sterk in haar schoenen stond op die leeftijd, en dan is ze ook nog zwanger. Ze verdient echt veel meer liefde, dan ze daar krijgt.

2 likes

Ik vond het ook echt heel raar dat Maxime tijdens haar kraambezoek vroeg hoe het kindje heet?? Hallo, jullie hebben contact gehad toen zij in het ziekenhuis lag en het kind was al 6 weken oud? Vond dat heel ongeïnteresseerd overkomen.

En die moeder, werken wanneer je kind op bevallen staat in het ziekenhuis. Alsof er een werkgever is die zegt dat je dan niet weg mag. Vond het een naar, kil en afstandelijk mens. ‘Ik ben niet zo van de baby’s’. Hallo, dit is niet zomaar een baby, dit is je kleinzoon?

10 likes

O mijn gooodddd ik ben nu de aflevering met loeki en het terugkijken en had jullie reacties op de moeder al gelezen hierboven. Maar die vrouw was manager bij een organisatie waar ik een paar jaar geleden werkte, en zij is zo’n harde vrouw omg. Verbaast me echt niets hoe jullie haar beschreven, ik ga nu verder kijken omg

5 likes

Een kind kost duurder dan een condoom :rofl:

3 likes

och mensen toch

Het is pas 5 minuten bezig en ben nu al geshockeerd

:open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Dat ze ook niet gaan werken omdat zijn moeder dan gekort wordt op toeslagen :joy:

3 likes

Haha I love Taeke, met z’n condoom opmerking

7 likes

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen over dit stel… :neutral_face:

1 like

Hoe gaat dit goedkomen joh

Zouden ze hier geld voor krijgen ofzo, om mee te doen aan dit programma?

Alles voor de famous toch? :sweat_smile:

Ook zo lekker stigmatiserend: ‘jij moet gezond leren koken’ terwijl de meid van koken houdt en kookexamens heeft gehad en ‘jij moet fitter worden’ terwijl hij niet van sporten houdt. Weet niet voor Taeke en Airen, maar ik zie grotere problemen hier.

6 likes