Vier handen op 1 buik

Een kind kost duurder dan een condoom :rofl:

3 likes

och mensen toch

Het is pas 5 minuten bezig en ben nu al geshockeerd

:open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Dat ze ook niet gaan werken omdat zijn moeder dan gekort wordt op toeslagen :joy:

3 likes

Haha I love Taeke, met z’n condoom opmerking

7 likes

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen over dit stel
 :neutral_face:

1 like

Hoe gaat dit goedkomen joh

Zouden ze hier geld voor krijgen ofzo, om mee te doen aan dit programma?

Alles voor de famous toch? :sweat_smile:

Ook zo lekker stigmatiserend: ‘jij moet gezond leren koken’ terwijl de meid van koken houdt en kookexamens heeft gehad en ‘jij moet fitter worden’ terwijl hij niet van sporten houdt. Weet niet voor Taeke en Airen, maar ik zie grotere problemen hier.

6 likes

Ja maar als ze toch niet gaan werken omdat die moeder anders gekort wordt, heeft dat ook geen nut

1 like

Zij boekt ook elke maand haar zorgverzekering terug zei ze in het begin. Dus zij zal ook wel schulden hebben.

2 likes

Maar haar moeder is ook niet aanwezig bij de bevalling? Of zijn moeder? En dat ze haar 2 dagen houden omdat ze op OK gehecht moet worden
is ook echt niet de normale gang van zaken. Red flags everywhere.

Ze gaven aan dat het ook is omdat ze jong zijn en er zorgen zijn vanuit verloskundigen

1 like

Als hij iets kan vinden wat hij leuk vindt om te doen qua baantje denk ik dat hij daar best van kan opfleuren

2 likes

‘Ik vond het uiteindelijk niet echt iets voor mij’

Gozer die keuze heb je niet! Je hebt een kind! Elke cent die je kunt verdienen moet je voor gaan lul.

4 likes

Hij heeft het geprobeerd

Nu weer lekker instagrammen en vissen voeren

3 likes

Maar eerlijk, zij hebben denk ik allebei het goede voorbeeld en de ondersteuning gemist in hun leven dus hebben waarschijnlijk geen idee. Hopelijk krijgen ze hulp

3 likes

Ja als ik me het goed kan herinneren hadden ze dan 3 “doelen” samengesteld per meisje. Babykamer in orde, financieel inzicht, baan zoeken etc. Dan gingen ze ook wel eens naar de drogist om te laten zien wat alles kostte om bewustwording te creĂ«ren.

5 likes