Vier handen op 1 buik

Ze ging toch wel in de ijssalon werken, alleen dan in de namiddag/ avonden?

3 likes

Ik vond Eus er steeds zo ongemakkelijk bij staan. Ook dat hij tegen die vader zei eehm ja wat wil je gaan doen, zullen we wat gaan doen? En dat ze dan maar naar de oma lopen

1 like

Dat zei ze niet zo. Ik hoop het voor haar van wel, maar het kwam op mij over alsof ze de boel had afgeblazen omdat het een lunchroom is en ze overdag thuis wilde zijn.

Hoe dan ook, ik vond de aflevering behoorlijk disturbing. Je weet nu al dat de kansen van dit kind weer lang niet zijn wat je hem zou gunnen. Echt een simpele ziel die vader ook, met zijn ā€œik vind alles goedā€ aka ā€œik vind opvoeden teveel moeiteā€.

3 likes

Ja normaal is hij al ongemakkelijk maar het leek nu nog erger. Met die luier was ook te grappig. Hij zei het ook zo droog :joy:

2 likes

Ze zei letterlijk alleen dat ze overdag liever thuis wilde zijn bij haar zoon en s’avonds lekker wil gaan werken. Ook vertelt ze dat ze het leuk vond en ernaar uitkijkt om wat voor haarzelf te hebben dus volgens mij trek je het helemaal uit z’n verband.

Edit: ze werkt gewoon in de ijssalon zie ik op haar instagram.:grin: good for her​:raised_hands:

15 likes

Ik kijk deze nu en denk echt: ze kent je een paar weken tuurlijk gaat ze niet de diepte in, dat ga je zelf immers ook niet.

3 likes

En het was de ijssalon van mister Nagelkerke van Een Huis Vol! heel leuk!

2 likes

Ik kijk hem nu terug, oeeiii alarmbellen na 2 minuten al!

2 likes

Karin was zelfs op de uitvaart geweest vertelde ze. Denk dat dat ook wel een vrouw is die na zo’n programma nog heel betrokken is en blijft als je dat wilt. Lijkt me ook echt een hele fijne vrouw

5 likes

Ik was vandaag in het ziekenhuis en isa hoes was daar voor de bevalling van een vier handen handen op een buik meisje. Binnenkort nieuw seizoen dus​:partying_face::partying_face:. (ze vertelde het tegen iemand aan de telefoon en ik hoorde het toevallig, niet dat ik haar liep te stalken.)

13 likes

Oh vind haar altijd zo lief!

9 likes

29 augustus nieuw seizoen!:partying_face:

7 likes

Super lief die fotoshoot van Kim! Ik vind dat ze het sowieso goed doet. Die wimpers van Shylena!!!

Een tattoo voor 15 euro want het was een paasactie :joy:

9 likes

Ze zag er echt knap uit zonder make-up.
Ik vond het best wel wat dat ze binnen 6 weken na de bevalling ā€œsinds kortā€ samen woonde. Wel een heel lief kindje

2 likes

Haha tijdens de bevalling dat ze zo heel rustig verteld dat ze 10 cm heeft en nu even pittig nog en doorzetten (ze heeft wel een ruggenprik) maar vond het zo droog. Zo’n contrast met mezelf.

2 likes

Ik vond het een mooie aflevering, maar vond dat zowel de moeder als bekende moeder niet zo oprecht leken en zo’n vreemde gesprekken hadden alsof ze waren ingestudeerd ofzo. Ik hoop dat Shy genoeg steun en stabiliteit vindt, lijkt me echt zo zwaar om naast een newborn zo’n zieke moeder te hebben en geen contact met de vader van het kindje. De aflevering stond wel weer heerlijk bol van allerlei lege one-liners.

4 likes

Nou, dat vond ik ook. In t begin ging t soepel maar er leek na de bevalling wel een bepaalde irritatie te hangen ofzo.

3 likes

Dit viel me ook op! Omdat ze ook ineens toch niet bij de bevalling was en haar ruimte wilde bieden oid. Dacht misschien is er iets gebeurd, want later leek de relatie bekoeld oid. Maar was een gevoel.

Wel echt een lieve meid volgens mij.

3 likes

Ik vond de aflevering van gisteren wel een beetje saai, kwam echt weinig uit dat meisje, beetje nietszeggend. Had ook het idee dat Sanne ook niet echt zoiets had van leuke klik, terwijl ze er wel zin in leek te hebben vooraf.

2 likes

Vond het ook een beetje saai. Opa vond ik echt geweldig, lekker nuchter maar wel begripvol en op de juiste manier haar steunen.

5 likes