Oh vind haar altijd zo lief!
29 augustus nieuw seizoen!![]()
Super lief die fotoshoot van Kim! Ik vind dat ze het sowieso goed doet. Die wimpers van Shylena!!!
Een tattoo voor 15 euro want het was een paasactie ![]()
Ze zag er echt knap uit zonder make-up.
Ik vond het best wel wat dat ze binnen 6 weken na de bevalling “sinds kort” samen woonde. Wel een heel lief kindje
Haha tijdens de bevalling dat ze zo heel rustig verteld dat ze 10 cm heeft en nu even pittig nog en doorzetten (ze heeft wel een ruggenprik) maar vond het zo droog. Zo’n contrast met mezelf.
Ik vond het een mooie aflevering, maar vond dat zowel de moeder als bekende moeder niet zo oprecht leken en zo’n vreemde gesprekken hadden alsof ze waren ingestudeerd ofzo. Ik hoop dat Shy genoeg steun en stabiliteit vindt, lijkt me echt zo zwaar om naast een newborn zo’n zieke moeder te hebben en geen contact met de vader van het kindje. De aflevering stond wel weer heerlijk bol van allerlei lege one-liners.
Nou, dat vond ik ook. In t begin ging t soepel maar er leek na de bevalling wel een bepaalde irritatie te hangen ofzo.
Ik vond de aflevering van gisteren wel een beetje saai, kwam echt weinig uit dat meisje, beetje nietszeggend. Had ook het idee dat Sanne ook niet echt zoiets had van leuke klik, terwijl ze er wel zin in leek te hebben vooraf.
Vond het ook een beetje saai. Opa vond ik echt geweldig, lekker nuchter maar wel begripvol en op de juiste manier haar steunen.
Ik vond het ook een beetje saai. Het blijft ook vrij oppervlakkig allemaal. Ik vond die opa ook wel heel lief inderdaad.
Wat een leuk lief meisje is Selena en zo enthousiast over dingen, leuke aflevering
Was ook positief verrast, vriend ziet er heftig uit maar is volgens mij heel zorgzaam voor haar.
Ik ga stuk om die nieuwe meid “ik wil dat ze met beide culturen opgroeit, dus dat ze stamppot eet maar ook Turkse pizza”
![]()
Haha, daar moest ik gisteren ook om lachen.
Wel echt een lieve meid!
Ik vind het wel bijzonder dat ze zo slecht is geïnformeerd over thuis en ziekenhuis bevallen. Normaal krijg je toch die informatie van je verloskundige?
Inderdaad. En wat een puber ook nog…
Dan tref je wel echt net de verkeerde want de voorgaande afleveringen waren niet zo.
Ik kwam niet meer bij toen die longarts langs kwam en de volgende woorden uit dr mond kwamen; wat woon je hier leuk
wie de fack is romano?! ik kon niet meer ![]()
Pfoe, wat een kind is dit nog zeg…