Voetbaltopic #2

De fake Tadic is er gelukkig net uit!

@Rose_Gold ja bizar he gaat echt super snel!

3 likes

hoezo speelt Feyenoord dit weekend niet? Europees is pas donderdag voor ze?

Ze moeten dinsdag! (Toch? Nu ga ik zelf twijfelen haha)

1 like

Ja dinsdag! Op google kwam eerst donderdag naar boven.
Dus denk dat ze daarom ‘vrij’ dit weekend hebben genomen? Maar vond het beetje gek na een interland week, lijkt mij chiller om dan van het weekend nog te spelen.

barcelona is wel echt tragisch vanavond :grimacing:

1 like

Koeman is echt wel weg na volgend jaar :see_no_evil:

2 likes

zin in morgen

4 likes

:cry:

4 likes

Ik hou echt van het Ajax media team :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

2 likes

Ik ben zo aan het genieten en verheugen op vanavond. Voel me al sinds gisteren ellendig met buikpijn dus ik leef hier nu echt meer dan ooit naartoe

3 likes

Ja hallo wat een filmpje weer :fire::fire: ik had al kippenvel toen t filmpje amper begonnen was haha

Ik ben op vakantie, als het goed is hebben we een tent gevonden waar we vanavond kunnen kijken. Hoop dat er nog wat ajacieden zitten :sunglasses:

3 likes

Ik heb al weer helemaal de CL stress en zenuwen. Ik ben morgen jarig dus ik wil morgen en overmorgen vrij nemen maar kan mij door de stress niet echt meer concentreren en ik moet nog zoveel doen :sob:

1 like

Omg zo chill haha :older_woman:t2: Het is je gegund!

Polltje!!

  • Ajax wint :partying_face:
  • Sporting CP wint :sob:
  • Gelijkspel :expressionless:

0 stemmers

Ik heb genoeg snacks in huis om stress weg te eten, hopelijk is het niet nodig en winnen ze overtuigend :joy:

2 likes

:sparkles: LOA :sparkles:

4 likes

@Zemraluani wat is deze!!

Hahaha love die emojis erbij.

:dizzy:visualiseren :dizzy:

Huh Dirk Kuyt en Wesley Sneijder in de studio en Dirk Kuyt ziet er beter uit. In wat voor universum ben ik nou weer per ongeluk terecht gekomen? (Het is trouwens best wel lastig om met kleine handen en typen met tien vingers de ‘y’ te bereiken dus ik typ echt altijd eerst honderd keer Dirk Kut, was met name echt een leuk probleem toen ik nog journalist was).

1 like

Ik krijg sinds dat CL succesjaar kippenvel van de hymne

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Voetbaltopic #2 (Deel 3).