Voetbaltopic #2

Oh er gebeurt wat!

1 like

In slow motion ziet het er altijd extra pijnlijk uit

2 likes

Deze was wel terecht, dat been :woozy_face:

4 likes

Zag er niet prettig uit

2 likes

Maar kon hij er ook echt iets aan doen dan? ik vind die overtredingen soms wel lastig te begrijpen hoor. Of moet je als speler het dan van te voren al ingecalculeerd hebben dat het niet kan.

Edit: maar dat het er absoluut niet goed uit ziet en onwijs pijnlijk wil ik niet ontkennen.

1 like

Gattttverdamme dat zag er echt supernasty en pijnlijk uit

3 likes

Ziet er serieus niet fraai uit. Zeg dan sorry oid…

2 likes

Ik heb volgens mij 1x gezien dat de scheids gewoon zei nee hoor, blijf bij mn besluit! Was ook wel verbazingwekkend toen. Kan mij even niet heugen welke wedstrijd dat nou was

1 like

Tbh dit was echt een goede wedstrijd geweest voor Snoeks, zoveel ruimte voor feitjes en onnodig veel gepraat!

5 likes

Dit is au

2 likes

Gevaarlijk spel en raakte de bal niet

2 likes

Ja zeker als je met 50km en een gestrekt been ergens in komt vliegen moet je incalculeren wat je daarbij tegenkomt onderweg. Met zo’n actie kan je in 3 seconden iemands hele carriere (of erger) vernielen. Hij speelde wel de bal maar je kan niet als een kip zonder kop daarop afvliegen

@Superheroes hij raakte eerst de bal en daarna de knie dus het was wel een tackle op de bal. Maar wel een hele vuile

4 likes

Dankzij Johan Fretz snap ik eindelijk dat Snoeks eigenlijk een poëet is.

5 likes

Kunnen ze niet beter meteen penalties gaan nemen, tjongejonge

3 likes

Blijft er nog iemand staan op het veld?!

4 likes

Gaat wel lekker met alle spelers zeg

2 likes

@Superheroes en @Lemongrab ah op die manier! Klinkt logisch, bedankt voor de uitleg.

2 likes

Gaat wel lekker zo…:joy: Gaan alle Oekraïners nou zielig lopen doen? Kom nou. Eerste snapte ik nog wel maar dit hahaha

1 like

Hoe die van net ook ging liggen als een dramatische peuter, gewoon gênant
Zou de var eigenlijk ook bij moeten houden en dan aansteller kaarten uitdelen, drie is een gele ofzo

6 likes

Eender welk van deze teams gaat er sowieso af volgende ronde, lijkt er niet op dat die op tijd hersteld gaan zijn :sweat:

2 likes