Voetbaltopic #2

Maarrrr wie zal er winnen? En hoe?

• Engeland wint makkelijk
  • Engeland wint met moeite
  • Denemarken wint makkelijk
  • Denemarken wint met moeite
  • In 90 min is het besloten
  • Verlenging :sob:
  • Penalties :sob::sob:

0 stemmers

1 like

Denemarken zou echt het perfecte underdog verhaal zijn :pleading_face:

7 likes

Stress schoonmaken :white_check_mark:
Stress eten :white_check_mark:
Stress roken :white_check_mark:

Ik voel me alsof Ajax vanavond in de halve finale CL staat.

3 likes

Jij bent veel te betrokken :stuck_out_tongue: We gaan pas stressen als er verlenging komt!!

1 like

Haha ja ik moet toch maar eens de stamboom na trekken of ik niet ergens Deens bloed heb :laughing:

2 likes

Oh heerlijk als je ineens familie blijkt te zijn van Dolberg, Eriksen of Schone

2 likes

Sweeet Caroline :musical_note: Lekker sfeertje

Haha nou van Schone niet daar heb ik nog trouwplannen of op zijn minst baby plannen mee :rofl:

5 likes

Godddd save the Queeeeen!

2 likes

Ik ben voor de Denen maar zou het voor m’n Engelse vrienden leuk vinden als zij winnen. Zelf ben ik traditiegetrouw altijd voor de ploeg die tegen Engeland speelt :sweat_smile:. Ik vind het ook leuk voor Mount en Rice als ze winnen dat zij dan samen in de finale staan maar toch ben ik meer voor de Denen :grinning_face_with_smiling_eyes:.

4 likes

Ja heel leuk, doen!! Beter dan Pluim!!

1 like

Ooh dat vind ik ook een goede naam :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ik zeg doen!

Een vriend van mij heeft zijn zoon Kasper genoemd naar Dolberg en een andere vriend heeft zijn 3 zoontjes ook naar 3 Deense ajax spelers vernoemd :grin:

1 like

Dat stomme autootje ga ik niet missen

7 likes

Snoeks :no_mouth:

Sowieso Scandinavische namen :heart_eyes:

3 likes

Shit jongens we zijn bijna door de wedstrijden heen :neutral_face:

Ik haat het zo dat Engeland thuis speelt. Zo’n vol stadion doet toch wat met je. Dat geroep tijdens het volkslied van Denemarken ook. Alleen daarom ben ik al niet voor Engeland omdat ze al ‘voordeel’ hebben

10 likes

Hup Denemarken!

2 likes

Zo onsportief dat gefluit :roll_eyes:

6 likes

Denen houden best wel van “ouderwetse” (of klassieke) namen. Heb je in DK geen lijst waar je uit MOET kiezen? Dus je kan je kind niet zomaar een NL’se naam geven oid?