Ja same! Zo grappig hoe je pas soms bij de penaltyserie merkt dat je ineens toch voor iemand hoopt. Ik vind die van Spanje ook wel een lief keepertje.
Hahah lekker simpel ingeschoten
Wat een laffe goal was dat zeg man man
Jammer ik was voor Spanje
Oh nee Morata Ik ben voor Italiƫ, maar Morata werd al bedreigd toch?
Ik weet aan zijn naam dat ik hem om een bepaald iets heel irritant vond, maar ik kan me niet herinneren wat het was haha.
Jaa klopt en zijn familie ook! Arme man nu.
Is behoorlijk bekritiseerd in Spanje ja
Pff dat is wel weer het andere uiterste zeg jemig. Waarom zijn mensen zo.
Geen publiek & band bij de oranje zomer
Edit: in de eerdere aflevering werd er ook iets gezegd over Wim Kieft dat er iets ernstig was maar prive
Ja leek wel een beetje per ongeluk?
Ja had toch hem die goal gegund. Hoop dat er een aantal van die gekken die dat doen berecht zullen worden
Overigens kreeg ik van de week van facebook zoān reminder dat ik 7 jaar geleden āForza Azzurriā had gepost (nadat NL uit het toernooi lag)⦠Was een trieste confrontatie haha
Ja klopt! Werd gelijk afgekapt. Hopelijk niks ernstig, vind hem altijd heel sympathiek overkomen.
Ik bedenk me ineens, nog maar twee wedstrijden en het is afgelopen. Dat wordt nog afkicken
Man gelukkig toch nog een goed einde. Ik houd wel mān hart vast voor Morata
Edit ook al scoorde hij in de wedstrijd
Ik vind het zo leuk dat hij de hele tijd geintjes uit zit te halen met de scheids en de tegenpartij, lijkt me gewoon een oprechte en heel grappige man
Oh jemig wat een avond zeg
Ik ook! Zou graag een avondje met hem uit willen gaan
Wat zit die Affelay nou te bezalen joh. Dat Morata niet zo goed is blabla. Hallo die had echt onmenselijke druk op zich, kinderen werden zelfs op school bedreigd geloof ik. Ga er maar aan staan
Oh ze zeggen het net! Met Wim Kieft zelf gaat het goed, is iets ernstig/triest in zijn naaste omgeving
Voor mijn gevoel kunnen wij net zo goed aan tafel gaan zitten want het niveau van de analisten is echt bedroevend